Inderdaad, dat meisje met die krullen doemt overal op en liep tegelijk met Wagtmans KMT. Klopt dus niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:57 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ja, I know. Maar over het algemeen wordt het f.t. bestuur ontgroend door het h.t. bestuur. De mensen die in de slagerij stonden waren o.a. Noordzij en dat meiske met krullen. Die worden zijn komende bestuursgenoten, en dat slaat op kak! Zo bedoelde ik het..
Sowieso is het vreemd dat er zo'n heisa is over Wagtmans die als twaars het bestuur ingaat, maar dat meisje met die krullen liep toch tegelijk met hem kmt? Waarom is het bij haar niet vreemd?
Die verklaring is gewoon slecht, dit zou normaal gesproken intern nooit geaccepteerd worden.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat zeggen ze toch ook in de aflevering. Bij Bram hebben ze er dan wel een (vergezochte) verklaring voor bedacht, maar als er nog iemand bijloopt uit z'n groentijd is het wel raar ja.
Niet?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:02 schreef themole het volgende:
[..]
Die verklaring is gewoon slecht, dit zou normaal gesproken intern nooit geaccepteerd worden.
No shit Sherlockquote:Op maandag 6 februari 2012 21:02 schreef themole het volgende:
[..]
Die verklaring is gewoon slecht, dit zou normaal gesproken intern nooit geaccepteerd worden.
No shit, je meent het. Jij bent zeker zo'n figuur die bij elke film ook gaat roepen dat het helemaal niet realistisch is.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:02 schreef themole het volgende:
[..]
Eh nee, waar ik me wel aan erger is hoe een studentenvereniging/corps hier wordt weggezet. De eerste serie werd er nog bij verteld dat het realistisch zou moeten zijn, sorry dat is het absoluut niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:11 schreef Bananenman het volgende:
[..]
No shit, je meent het. Jij bent zeker zo'n figuur die bij elke film ook gaat roepen dat het helemaal niet realistisch is.
Of wou je even laten zien hoe goed je weet wat er 'intern' bij het corps allemaal gebeurt knul?
Ah, nu speelt ie wel.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:59 schreef remlof het volgende:
Beeksma reageert niet op m'n game invite
Top! Kon 'm al niet vinden op de site!quote:Op maandag 6 februari 2012 23:31 schreef s0k het volgende:
http://www.uitzendinggemi(...)8434/popout#00:00:01
"Losse einden" als het seizoen 2 afleveringen oud is.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:51 schreef Symn het volgende:
Wat een kutserie is dit geworden zeg. Het eerste seizoen was geweldig, vooral de eerste 5 delen. Het leek alsof deze serie als 1 verhaal was geschreven maar toen dachten ze volgens mij: Oh wacht we gaan dit uitmelken en verzinnen er nog een 2e seizoen bij, kaa-chingg!!
En dat ene wijf is de ene aflevering een domme neukpop waar iedereen overheen mag en de volgende aflevering zit ze in dat gezelschap wat de preases ontgroent!?
Wat is er trouwens ooit met die doorgesnoven Bolhuijs gebeurd?
Waarom vinden volwassen mannen dat studentenverenigingetje van hun zoontje zo ontzettend belangrijk?
Zo veel losse einden...
In veel gevallen gebeurt het door het zittende bestuurquote:Op maandag 6 februari 2012 20:51 schreef themole het volgende:
[..]
Of dispuutsontgroening.
Bestuursontgroening wordt binnen sommige verenigingen ook door je Jaarclub/Dispuut gedaan omdat je een jaar minder vaak met hun omgaat.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:00 schreef theodoor9 het volgende:
Welke muziek was dat in dat dorp voordat Bram in dat slachthuis kwam?
Misschien ook dezelfde mensen die het editten?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:23 schreef Slickk het volgende:
Asjeblieft
Het valt me op dat heel veel nummers bij ontzettend veel BNN programma's gebruikt worden. Moby - Flower al eens eerder gehoord, Boys Noize - & Down (voorstukjes van programma's, in dat witte busje als Bram Wagtmans wordt afgezet met z'n ontgroening), Jay-Z & Kanye West - No Church In The Wild (intro van Feuten, nu weer bij de Week van Filemon, etc) en nog een nummer van Daft Punk uit de film 'Tron Legacy'. Vandaar dat ik die van Moby ook wist
Zou BNN gewoon van die nummers de rechten hebben afgekocht of iets zodat ze die mogen gebruiken in programma's?
Dat viel mij vanavond ook al op. Ik dacht heyyy dat had iemand gepost in dat topic op FOK! Naja, is ook geen ramp natuurlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:23 schreef Slickk het volgende:
Asjeblieft
Het valt me op dat heel veel nummers bij ontzettend veel BNN programma's gebruikt worden. Moby - Flower al eens eerder gehoord, Boys Noize - & Down (voorstukjes van programma's, in dat witte busje als Bram Wagtmans wordt afgezet met z'n ontgroening), Jay-Z & Kanye West - No Church In The Wild (intro van Feuten, nu weer bij de Week van Filemon, etc) en nog een nummer van Daft Punk uit de film 'Tron Legacy'. Vandaar dat ik die van Moby ook wist
Zou BNN gewoon van die nummers de rechten hebben afgekocht of iets zodat ze die mogen gebruiken in programma's?
Daar dacht ik ook al over na, maar als je erop let dan kom je in een week bij verschillende programma's dezelfde nummers tegen. Als editor zou je toch ook iets anders op willen zoeken tochquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Misschien ook dezelfde mensen die het editten?
Ja zou ook kunnen, ik riep maar wat hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:38 schreef Slickk het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al over na, maar als je erop let dan kom je in een week bij verschillende programma's dezelfde nummers tegen. Als editor zou je toch ook iets anders op willen zoeken toch
Ik kijk ook vrijwel geen TV, alleen toevallig vaak programma's van BNN.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja zou ook kunnen, ik riep maar wat hoorIk moet zeggen dat het mij niet echt is opgevallen, maar ik kijk niet super veel tv, dus dat kan een reden zijn.
Ja ik ook, Feuten en 3Opreis is eigenlijk het enige wat ik kijkquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:43 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ik kijk ook vrijwel geen TV, alleen toevallig vaak programma's van BNN.
Dat gevoel bekruipt me ook een beetje.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:00 schreef AppleBite het volgende:
Zoals ik het nu zie rolt Bram van het ene drama in het andere drama, leert hij de ene persoon naar de andere kennen, en voert hij de ene na de andere actie als Praeses uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |