Slaap ze en droom maar gewoon over mij want dan zal je vast fijn dromenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 02:33 schreef Mr.117 het volgende:
Nog eentje voor het slapengaan.
weltrusten
[ afbeelding ]
wie wat waar?quote:
ik heb nog maar 1 peukquote:Op donderdag 13 oktober 2011 02:37 schreef ayumu het volgende:
[..]
Gewoon muziek te luisteren wat peuken te roken en te ouwehoeren
Ik blow niet maar ga gerust je gangquote:Op donderdag 13 oktober 2011 02:38 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik heb nog maar 1 peuk
wel nog pakkie shag en behoorlijk veel hasj
ik doe niet andersquote:Op donderdag 13 oktober 2011 02:38 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ik blow niet maar ga gerust je gang
jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 02:39 schreef Seam het volgende:
Hilarisch topic
Die knulletjes zullen over tien jaar terugkijken en denken wtf
goedkope drankquote:Op donderdag 13 oktober 2011 02:42 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ik zuip alleen maar goedkope vodka om mijn pijn te verzachten van het rukken
Heb me ooit eens in een paar minuten een liter vodka naar binnen gegoten enkeltje ziekenhuis was het vervolgquote:Op donderdag 13 oktober 2011 02:43 schreef welkominspace het volgende:
[..]
goedkope drank
het begin van elk "had ik dat maar niet gedaan" momentje in het leven
ik ben een soort Bender van futurama,drank krijgt mij niet platquote:Op donderdag 13 oktober 2011 02:44 schreef ayumu het volgende:
[..]
Heb me ooit eens in een paar minuten een liter vodka naar binnen gegoten enkeltje ziekenhuis was het vervolg
Zal eens een oostblok cocktailtje voor je makenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 02:45 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik ben een soort Bender van futurama,drank krijgt mij niet plat
kom maar opquote:Op donderdag 13 oktober 2011 02:46 schreef ayumu het volgende:
[..]
Zal eens een oostblok cocktailtje voor je maken
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 02:49 schreef welkominspace het volgende:
[..]
kom maar op
ben die-hard.
ik kan alleen niet tegen speed,verder krijg je mij nergens mee plat
dat moet wel lukkenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 02:51 schreef ayumu het volgende:
[..]
Moet je wel verplicht mee dansen op de gekozen muziek
doet de mijne ook steeds als ik opsta.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 02:54 schreef ayumu het volgende:
[..]
Mooi, En knakworsten uit de oven als snack
Ken je die knakworsten met kaas van de unox dat er zo uitspuit als je erin hapt? Right... daar heb ik nu wel zin inquote:
nee die ken ik niet eigenlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 02:56 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ken je die knakworsten met kaas van de unox dat er zo uitspuit als je erin hapt? Right... daar heb ik nu wel zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |