Daarmee zwak je discussies behoorlijk af. Net zoals met Hitler.quote:
Daar komt ook bij dat in Turkije onschuldige branches (voetbal als sterk voorbeeld) gedomineerd worden door duistere figuren. Daar heeft geen enkele opsporingsinstelling weet van (of ze willen het niet zien)...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:51 schreef rubbereend het volgende:
De economische groei van Turkije is wel enorm op de pof, dat gaat ook nog eens heel hard klappen
Het werd hem gevraagd....quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:52 schreef Omnifacer het volgende:
Die Turk laat ook weer geen mogelijkheid onbenut om Turkije-reclame te maken. Wat is dat toch altijd.
Het ziet er naar uit dat je net zo selectief interpreteert als die aftreksite van je watwilwilders.nlquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:50 schreef Kenju het volgende:
[..]
Slecht daglicht? Ze hadden het alleen over het verschil tussen Geert en (geloof ik) Paul.
Heb jij toevallig een dubbel paspoort?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:53 schreef Kenju het volgende:
[..]
Alweer die Lee Towers? Die overschatte, niets betekende dokwerker heeft toch niets te melden???
Ah, de man die 'You'll Never Walk Alone' schijnt uitgevonden en de originele schrijvers en artiesten van dat nummer keer op keer kleineert...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:53 schreef Kenju het volgende:
[..]
Het werd hem gevraagd....
Alweer die Lee Towers? Die overschatte, niets betekende dokwerker heeft toch niets te melden???
Daarom, het land heeft zich sterk en prima ontwikkeld de laatste jaren maar ze hebben nog een lange weg te gaan en nog grote stappen te maken. End an over 6 jaar maar eens kijken waar ze staan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daar komt ook bij dat in Turkije onschuldige branches (voetbal als sterk voorbeeld) gedomineerd worden door duistere figuren. Daar heeft geen enkele opsporingsinstelling weet van (of ze willen het niet zien)...
Ik zie daar een paar quotes die verkeerd geciteerd zijn. Dus die site lijkt mij sowieso niet betrouwbaar.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:50 schreef Kenju het volgende:
[..]
Check de site 'watwilwilders.nl', staan er zat op. Zo uit mijn hoofd kun je googlen naar een uitspraak van Fritsema over allochtonen en 'oorspronkelijke nederlanders'.
Dank je wel. Wat een loser. Zelf iedereen treng ondervragen en na 5 minuten zelf in de stijfbeugels schieten als het hem niet bevalt.quote:
Maar toch, als Lee Towers in New York was geboren was hij wellicht de Sinatra van onze tijd geweest.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ah, de man die 'You'll Never Walk Alone' schijnt uitgevonden en de originele schrijvers en artiesten van dat nummer keer op keer kleineert...
Had hij dan Sinatra beledigd door zijn nummers op te eisen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar toch, als Lee Towers in New York was geboren was hij wellicht de Sinatra van onze tijd geweest.
Yeah right... Sarcastisch bedoeld, neem ik aan? Als hij in Nederland al zegt geen fatsoenlijke creativiteit kan laten zien in termen van het zelf schrijven van een hit, dan had hij zich echt niet tussen die zware concurrentie in de VS naar boven kunnen vechten.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar toch, als Lee Towers in New York was geboren was hij wellicht de Sinatra van onze tijd geweest.
[ De bron staat er gewoon bij.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:01 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ik zie daar een paar quotes die verkeerd geciteerd zijn. Dus die site lijkt mij sowieso niet betrouwbaar.
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat er een tweedeling is, die niet terecht is. Allochtone groepen zijn opzichzelf net zo anders ten opzichte van elkaar dan van de autochtonen.quote:En die van Fritsma is geen quote, maar dan nog. Niet oorspronkelijke Nederlanders en wel oorspronkelijke Nederlanders. Beide Nederlanders, dus.
Sinatra ontwikkelde zich echter wel als artiest. Ging bijv. anders zingen, kon daarbij ook nog dansen. Lee Towers zingt al jaren hetzelfde, en zijn grootste optredens zijn bij dezelfde gelegenheid: Als Feyenoord een belangrijke wedstrijd speelt. En dan zingt hij enkel cover-materiaal.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:36 schreef DrDentz het volgende:
Maar Sinatra heeft toch ook geen hits geschreven.. het gaat puur om de stem, 'The Voice' noemden ze 'm ook wel. En een goede stem kunnen we Lee niet ontzeggen.
Als je Turkije erbij haalt kan je net zogoed Japan erbij gaan halen. Het slaat nergens op om landen buiten Europa in de EU te gaan halen, dan stopt de uitbreiding nooit.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Daarom, het land heeft zich sterk en prima ontwikkeld de laatste jaren maar ze hebben nog een lange weg te gaan en nog grote stappen te maken. End an over 6 jaar maar eens kijken waar ze staan.
Dat zeg ik, de bron citeert verkeerd.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:36 schreef Kenju het volgende:
[..]
[ De bron staat er gewoon bij.
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat er een tweedeling is, die niet terecht is. Allochtone groepen zijn opzichzelf net zo anders ten opzichte van elkaar dan van de autochtonen.
Ja, ze lijken ook wel eens op elkaar. Maar ze lijken ook wel eens op autochtonen.
Die etnische groep 'de allochtonen' zoals Henk en Ingrid denken, en wat ook de PVV suggereert (bron? Google allochtonen en PVV), bestaat niet.
Ik heb niet zoveel met die duizenden cover zingende mensen die je tegenwoordig op de commerciele voorbij ziet komen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:36 schreef DrDentz het volgende:
Maar Sinatra heeft toch ook geen hits geschreven.. het gaat puur om de stem, 'The Voice' noemden ze 'm ook wel. En een goede stem kunnen we Lee niet ontzeggen.
Eigenlijk is Gillian Welch gewoon de Glennis Grace van Amerika.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:38 schreef Kenju het volgende:
[..]
Sinatra ontwikkelde zich echter wel als artiest. Ging bijv. anders zingen, kon daarbij ook nog dansen. Lee Towers zingt al jaren hetzelfde, en zijn grootste optredens zijn bij dezelfde gelegenheid: Als Feyenoord een belangrijke wedstrijd speelt. En dan zingt hij enkel cover-materiaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |