SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Hij heeft misschien best een punt. Alleen hij begrijpt niet wat ik bedoel. Dus het ligt aan mijquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:55 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nouja, hij heeft ergens wel een punt. Als je een meisje niet durft te benaderen, wordt het lastig, en heb je eigenlijk geen versiertips nodig maar moet je eerder van die angst af zien te komen. Maar daar kan je best wat aan doen denk ik. En ik denk ook dat er wel meerderen zijn hier die daar last van hebben.
Waarom gaan we niet een keer uit in utrecht als meet, dat lijkt me wel lachen.
Waar? Wanneer?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:59 schreef Flepke het volgende:
Die ONZ seksmeet heeft heel wat meer vrouwelijk vlees als ik het zo hoor.
Ik stel voor dat we die gewoon gaan partycrashen.
Spreek gewoon vrouwen aan die je aantrekkelijk vind, dat verliefd worden komt later wel, ofzo.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:00 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Wel... Ik ben ook voor de 3e keer verliefd hoor in mijn leven. :p
Bij de eerste nooit durven vragen (was vroeger)
Bij de tweede was ik net in een proces dat ik socialer en zekerder werd en dacht ik dat ik alles aan kon. Zeer stom aangepakt destijds.
Nu de 3e keer. Hmm......
Nooit een vriendin gehad overigens (ik ben 20)
Ik zie het verschil tussen uitlachen en onzekerheid/verlegen zijn, jij niet dan? Overigens is dit meisje verliefd op mij geweest in de vierde klas van de havo, had ze me een liefdesbrief geschreven en heb ik die aan het roosterbord gehangen met vrienden zodat de hele school het kon lezen. Kinderachtig van mezelf achteraf maar dat speelt natuurlijk ook nog steeds mee vermoed ik, maar al met al is het een heel onzeker (misschien wel autistisch) meisje, niet alleen naar mij toe. Ik wil alleen maar zeggen; werk aan onzekerheid ipv als een blinde kip mensen aanspreken en vervolgens keihard falen.quote:
Smoesjes, je komt sowieso al niet vanwege je uiterlijk enzo.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Als jij er bent ga ik dus sowieso niet.
Ik vind dat niet goed, eerder falend voor haarzelf want ze komt over als 'n autist.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Helpt oefening niet juist daarbij? Wat dat betreft goed dat ze je aansprak.
Ik heb het niet zo op kelders.quote:
Je wil gewoon tips om van je angst af te komen? Ik heb het ook wel een beetje hoor, dat ik niks leuks kan bedenken om te zeggen. En lichamelijk contact maak ik ook niet zomaar, dusquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij heeft misschien best een punt. Alleen hij begrijpt niet wat ik bedoel. Dus het ligt aan mij![]()
Dat is goed.Alleen wel handig als ik een slaapplaats heb enzo
Mijn kelder is hartstikke mooi hoor, kom maar eens kijken volgende week.quote:
Doe nou niet posten, ik had net weer een beetje een positief beeld van jequote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:03 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik zie het verschil tussen uitlachen en onzekerheid/verlegen zijn, jij niet dan? Overigens is dit meisje verliefd op mij geweest in de vierde klas van de havo, had ze me een liefdesbrief geschreven en heb ik die aan het roosterbord gehangen met vrienden zodat de hele school het kon lezen. Kinderachtig van mezelf achteraf maar dat speelt natuurlijk ook nog steeds mee vermoed ik, maar al met al is het een heel onzeker (misschien wel autistisch) meisje, niet alleen naar mij toe. Ik wil alleen maar zeggen; werk aan onzekerheid ipv als een blinde kip mensen aanspreken en vervolgens keihard falen.
Dat is hoe je werkt aan onzekerheid. Daar valt niet aan te werken achter je pc op je zolderkamertje.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:03 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik zie het verschil tussen uitlachen en onzekerheid/verlegen zijn, jij niet dan? Overigens is dit meisje verliefd op mij geweest in de vierde klas van de havo, had ze me een liefdesbrief geschreven en heb ik die aan het roosterbord gehangen met vrienden zodat de hele school het kon lezen. Kinderachtig van mezelf achteraf maar dat speelt natuurlijk ook nog steeds mee vermoed ik, maar al met al is het een heel onzeker (misschien wel autistisch) meisje, niet alleen naar mij toe. Ik wil alleen maar zeggen; werk aan onzekerheid ipv als een blinde kip mensen aanspreken en vervolgens keihard falen.
Ik was 15/16, geen 20.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:06 schreef minibeer het volgende:
[..]
Doe nou niet posten, ik had net weer een beetje een positief beeld van je
Dan hoop ik oprecht dat ze er iets verder mee komt, met dat boeiende en gewaagde gesprek.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:08 schreef TheGame het volgende:
[..]
Dat is hoe je werkt aan onzekerheid. Daar valt niet aan te werken achter je pc op je zolderkamertje.
Wijze woorden, die zijn vast niet van jouquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:08 schreef Flepke het volgende:
Whether you think you can or whether you think you can't, you're right.
Ik wil mee uit in Utrechtquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij heeft misschien best een punt. Alleen hij begrijpt niet wat ik bedoel. Dus het ligt aan mij![]()
Dat is goed.Alleen wel handig als ik een slaapplaats heb enzo
Nee klopt, van henry ford geloof ik, ik kwam gisteren met:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:09 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wijze woorden, die zijn vast niet van jou
Ja, maar het is niet alleen angst. Ik ben sociaal gehandicaptquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:05 schreef minibeer het volgende:
[..]
Je wil gewoon tips om van je angst af te komen? Ik heb het ook wel een beetje hoor, dat ik niks leuks kan bedenken om te zeggen. En lichamelijk contact maak ik ook niet zomaar, dus
En in het geval van een meet kan er altijd iemand bij mij slapen, mits hij pretendeert een vriend van mijn studie te zijn () omdat ik geen zin heb om aan mijn ouders uit te moeten leggen dat ik naar fok-meets ga
Als ik hier de garantie zwart op wit krijg dat ik ook weer uit die kelder kom dan wil ik misschien ook wel komenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:05 schreef Flepke het volgende:
[..]
Mijn kelder is hartstikke mooi hoor, kom maar eens kijken volgende week.
Haha coolquote:
Zoals koffiemagnetron zou zeggen: "Dat is slechts jouw mening"quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:12 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ben ik niet met je eens. Ik zat toen ook al te fronzen, eerlijk gezegd, vind hem nergens naar klinken(die over dat waterpistool)
Ik wou het niet zeggenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:12 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ben ik niet met je eens. Ik zat toen ook al te fronzen, eerlijk gezegd, vind hem nergens naar klinken(die over dat waterpistool)
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:14 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen, maar nu we toch bezig zijn:
Hij is een beetje raar, omdat zonder en met tegenstellingen zijn, terwijl je juist op een overeenkomst wijst. Daarnaast kan die terrorist trouwens ook én een waterpistool én een AK47 hebben.Maar blijf proberen.
Waarom niet? Ik bijt niet hoorquote:
Godverdomme!quote:Hij is een beetje raar,
*zucht*quote:omdat zonder en met tegenstellingen zijn, terwijl je juist op een overeenkomst wijst. Daarnaast kan die terrorist trouwens ook én een waterpistool én een AK47 hebben.
Wat is het alternatief? Je onderneemt geen actie, ze verliest interesse en je bent het meisje kwijt, of je maakt een fout en je bent het meisje kwijt. Het komt op hetzelfde neer, dus is het ten alle tijden het beste het risico te nemen om een fout te maken als er een kans is dat ze je wel leuk vindt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet alleen angst. Ik ben sociaal gehandicaptdus lichaamstaal is voor onbegrijpelijk. Dat is meer het probleem. Dus ik kan totaal niet inschatten of iemand mij leuk vind en of het dus gepast om verder te gaan. En ik heb geen zin om een fout te maken met alle gevolgen van dien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |