Op de wc hoor je angry birds te doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:35 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zit me echt kapot te lachen.wat een treurigheid.
![]()
Groetjes vanaf de wc.
Niet als je 150 posts moet lezen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Op de wc hoor je angry birds te doen.
Klopt die poepen niet, maar het lijkt me gewoon een rustgevend gevoel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:39 schreef Kutstudent het volgende:
Sowieso hoe weet jij dat, alsof gleufdieren poepen.
quote:dit is pas zingen, en dan sturen ze die gays naar het zangwedstrijd van de wereld dat is dus ook de reden waarom wij NLers nooit sirieus worden genomen Leve DJVT!!!!!!!!
kevrie1111 1 week geleden
Nah hij werd al verkochtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Bestel gewoon de LCE heb je hem vrijdag ookquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:46 schreef Kutstudent het volgende:
Laten we het gaan hebben over:
wait for it....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Ja, waar?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bestel gewoon de LCE heb je hem vrijdag ook
Daar heb ik het niet over, ik had het ook er al die kankerplaatjesquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet iedereen wil over racegames, voetbalgames en school praten hoor Pietertje
Ik hou niet glitching, ben liever een slachtoffer.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hee ken jij die javelin glitch al?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over, ik had het ook er al die kankerplaatjes
Waarom? Donder op met die ellende, verziekt mijn scherm hier.quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waarom? Donder op met die ellende, verziekt mijn scherm hier.
Ook ergens een wehkamp prijsje?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://www.bartsmit.com/360-forza-motorsport-4-limited-edition
70,-quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://www.bartsmit.com/360-forza-motorsport-4-limited-edition
Heb ook gewoon 69 moeten dokkenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ook ergens een wehkamp prijsje?
Anders pik ik vrijdag gewoon de normale op.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waarom? Donder op met die ellende, verziekt mijn scherm hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |