Lol, Polen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:37 schreef Fsmxi het volgende:
Om nog even terug te komen op dat werk met mijn glorieuze werkervaring. Mijn eerste baantje was 6 weken ofzo in de zomervakantie bij de plantsoenendienst. Dat was van 7-4 ofzo en was nog wel te teren, maar dat is niet echt iets wat ik op mijn 30e fulltime wil doen
Heb ook in een wasserij gewerkt voor hotels etc, tyfus wat een benauwd werk. hele dag niks anders dan natte lakens uit een bak pakken en aan een machine hangen. Lijkt op het eerste gezicht niet zwaart, maar na een dag die shit doen
Qua lopende bandwerk heb ik ook bij een fabriek gewerkt waar trekhaken werden gemaakt. Moet zeggen dat dat nog wel chill werk was eigenlijk. Variërend (want vakantiekracht), en eigenlijk nog niet eens zo zwaar. (Meermalen werd mij hier wel verteld dat het niet zo hard hoefde
)
Heb trouwens ook tijde op oproepbasis bij een slagerij gewerkt. Was redelijk monotoon werk, en je moest echt teringsnel (voor mijn doen) werken op de meeste afdelingen, en communicatie met de polen was mwuah. Er waren daar maar 2 afdelingen die wel ok waren, en dat werk trok ik na een tijdje gewoon niet meer.
Hoi Michhas?quote:
True, geniet van je studententijd nu het nog kan. Werken kun je je hele leven nog! Studeren en werken hebben allebei hun voor en nadelen, maar studeren zonder veel verplichtingen kun je maar één keer in je leven.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet verschrikkelijk, anders. Ik heb ook een jaar fulltime gewerkt en ik was dolblij om weer te gaan studeren. De cash weegt absoluut niet op tegen de vrijheden die je op dat moment nog hebt.
dan is er wel weinig voor jouw veranderd tussen toen en nuquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:06 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb vanaf mijn 12e tot mijn 20e elke zaterdag bij een loon/verhuurbedrijf gewerktIn het begin tractoren schoonmaken met de hogedrukspuit en vanaf mijn 16e grond vervoeren met tractoren/hijskranen/heftrucks etc. Superleuk werk
Beetje de boerenlul uithangen
Kloptquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:09 schreef badboynova het volgende:
[..]
dan is er wel weinig voor jouw veranderd tussen toen en nu![]()
Hoi.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan mensen die de huur krijgen betaald van papa en mama daar ook nog wat geld van krijgen en dan van hun uitwonende beurs de big spender uithangen. Die mensen falen zo hard in het leven.
Topbaan is dat. Ik heb ook zoiets gedaan bij het bedrijf van m'n oom, maar dan met de mercedes van mijn oom.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:06 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb vanaf mijn 12e tot mijn 20e elke zaterdag bij een loon/verhuurbedrijf gewerktIn het begin tractoren schoonmaken met de hogedrukspuit en vanaf mijn 16e grond vervoeren met tractoren/hijskranen/heftrucks etc. Superleuk werk
Beetje de boerenlul uithangen
Geld lenen om van te zuipen vind je dat niet een beetje sneu?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hoi.
Je overdrijft nogal. Mijn ouders betalen ook mijn collegegeld en mijn kamer, maar ze hebben dan ook heel hun leven gespaard zodat ik en m'n zus kunnen studeren, nogal onzin
dat ik dan maar ineens geen stufi meer zou moeten krijgen, omdat "mijn ouders toch wel alles betalen." Ik gebruik m'n stufi om te leven en boeken te kopen en te sporten, en m'n lening gebruik ik om te zuipen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geld lenen om van te zuipen vind je dat niet een beetje sneu?
Daar heb ik echt respect voor.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:56 schreef KneusTeun het volgende:
Gewoon naast je studie hard werken jongens!
Ik heb gewoon een ruime woning, auto bij de deur en doe het allemaal van stufi en me bijbaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |