Dat is inderdaad wat anders jaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:46 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Het ging niet om die 40 uur, maar om het feit dat sommigen daar al tien jaar lang de hele dag naar een monitor zitten te staren. Geen uitdaging, geen afwisseling, helemaal niks. Ik kan me niet voorstellen dat je daar gelukkig van wordt, ook al doe je het voor het geld.
Ik heb zo'n hekel aan mensen die de huur krijgen betaald van papa en mama daar ook nog wat geld van krijgen en dan van hun uitwonende beurs de big spender uithangen. Die mensen falen zo hard in het leven.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:43 schreef Frankii het volgende:
[..]
Dan is het goed
Mijn hele stufi gaat naar de huur. Verder werk ik 16 uur per week naast mijn studie voor bier en andere expenses.
En die dan gaan zeiken dat je een loser bent als je niet op kamers gaat.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan mensen die de huur krijgen betaald van papa en mama daar ook nog wat geld van krijgen en dan van hun uitwonende beurs de big spender uithangen. Die mensen falen zo hard in het leven.
Ken er veel inderdaadquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan mensen die de huur krijgen betaald van papa en mama daar ook nog wat geld van krijgen en dan van hun uitwonende beurs de big spender uithangen. Die mensen falen zo hard in het leven.
Zo ken ik ook mensen die ALLES zelf moeten betalen, en zelfs kostgeld moeten betalen omdat ze nog thuis wonen. Dat is dan wel weer het andere uiterste. Uiteraard respect dat het allemaal lukt, maar zulke situaties zijn toch wel echt zielig te noemen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zonder pa en ma kan je prima op kamers. Ken zeer veel mensen die niks krijgen van pa en ma en vrolijk met mij in de kroeg staan en uitwonend zijn. Uitwonende stufi en aanvullende beurs zijn daarvoor uitgevonden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En die dan gaan zeiken dat je een loser bent als je niet op kamers gaat.
Niet iedereen heeft een pappi en mammi die alles voor hun betalen![]()
![]()
Ik kan mijn collegegeld nu al niet van mijn stufi betalen, laat staan met huur erbij als ik uitwonend zou zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zonder pa en ma kan je prima op kamers. Ken zeer veel mensen die niks krijgen van pa en ma en vrolijk met mij in de kroeg staan en uitwonend zijn. Uitwonende stufi en aanvullende beurs zijn daarvoor uitgevonden.
Precies dat is erg triest gelukkig hebben mijn ouders altijd gezegd dat ik moet werken voor extra geld. Natuurlijk toen ik 16 was gaf mijn moeder me daarom ook wel eens 20 euro om opstap te gaan maar zo leer je wel met geld om gaan in tegenstelling tot de mensen die ik beschrijf.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:50 schreef Frankii het volgende:
[..]
Zo ken ik ook mensen die ALLES zelf moeten betalen, en zelfs kostgeld moeten betalen omdat ze nog thuis wonen. Dat is dan wel weer het andere uiterste. Uiteraard respect dat het allemaal lukt, maar zulke situaties zijn toch wel echt zielig te noemen.
ik!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zonder pa en ma kan je prima op kamers. Ken zeer veel mensen die niks krijgen van pa en ma en vrolijk met mij in de kroeg staan en uitwonend zijn. Uitwonende stufi en aanvullende beurs zijn daarvoor uitgevonden.
Wees blij dat je in Nederland studeert, in de meeste landen zouden studenten willen dat ze 240 euro in de maand krijgen en tegen een zeer lage rente en met een lange aflossingstermijn kunnen lenen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan mijn collegegeld nu al niet van mijn stufi betalen, laat staan met huur erbij als ik uitwonend zou zijn
Hoezo niet? Gespreid collegegeld betalen doet bijna iedereen die dat zelf betaald. Huur erbij valt ook reuze mee, tenzij je een studio of appartement meteen wil. Helemaal in Tilburg zijn de huurprijzen relatief laag.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan mijn collegegeld nu al niet van mijn stufi betalen, laat staan met huur erbij als ik uitwonend zou zijn
Collegegeld is 1700 euro per jaar? Als je minimum krijg, a 97 per maand, kun je dat dus niet betalen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoezo niet? Gespreid collegegeld betalen doet bijna iedereen die dat zelf betaald. Huur erbij valt ook reuze mee, tenzij je een studio of appartement meteen wil. Helemaal in Tilburg zijn de huurprijzen relatief laag.
Werken? Niemand teert op alleen stufi toch? Anders aanvullende beurs? Lening?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:59 schreef Frankii het volgende:
[..]
Collegegeld is 1700 euro per jaar? Als je minimum krijg, a 97 per maand, kun je dat dus niet betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |