Lekker boeiend. Wij mogen nu een paar jaartjes extra feesten, maar als studenten aan het werk gaan, dragen ze over hun hele leven gezien zoveel meer geld af aan de belasting.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Studenten weten niet wat werk is
Vertel?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb er weinig problemen mee, werk 36 uur per week. Maar doe gelukkig ook geen saai werk wat dat betreft.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:23 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hoe is dat nou, om te werken? Afgelopen zomer heb ik zes weken veertig uur per week 'op kantoor gezeten' en dat was toch saai. Om het kwartier een kop koffie halen, slap zeveren met je collega's en vervolgens rond een uur of vijf in je Opel Astra stappen, om nog een uur in de file te staan: meer is het niet voor die mensen. Natuurlijk verschilt dit per baan, maar wat was ik toch blij dat ik nog studeer. Echt verschrikkelijk.
kom danquote:
Bullshit vriend. Het is dat ik me dit persoonlijk aantrek, maar ik weet wel degelijk wat werk is en ik ben er absoluut niet vies van. Al helemaal niet van intens fysiek werk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Niet verschrikkelijk, anders. Ik heb ook een jaar fulltime gewerkt en ik was dolblij om weer te gaan studeren. De cash weegt absoluut niet op tegen de vrijheden die je op dat moment nog hebt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:23 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hoe is dat nou, om te werken? Afgelopen zomer heb ik zes weken veertig uur per week 'op kantoor gezeten' en dat was toch saai. Om het kwartier een kop koffie halen, slap zeveren met je collega's en vervolgens rond een uur of vijf in je Opel Astra stappen, om nog een uur in de file te staan: meer is het niet voor die mensen. Natuurlijk verschilt dit per baan, maar wat was ik toch blij dat ik nog studeer. Echt verschrikkelijk.
Er zijn ook genoeg studenten die wel weten wat werk is dat is helemaal waar. Maar als ik sommige vrienden van mij zien die zo nu en dan een paar uurtjes moeten werken en daar al over klagen kan ik daar wel om lachen. Overigens zouden ze sommige studenten gewoon de stufi afmoeten nemen omdat ze er alleen maar van zuipen maar dat is een ander verhaal.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bullshit vriend. Het is dat ik me dit persoonlijk aantrek, maar ik weet wel degelijk wat werk is en ik ben er absoluut niet vies van. Al helemaal niet van intens fysiek werk.
En hoezo weten studenten niet wat werk is? Of denk jij nog steeds dat alle studenten luie flikkers zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dan is het goedquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg studenten die wel weten wat werk is dat is helemaal waar. Maar als ik sommige vrienden van mij zien die zo nu en dan een paar uurtjes moeten werken en daar al over klagen kan ik daar wel om lachen. Overigens zouden ze sommige studenten gewoon de stufi afmoeten nemen omdat ze er alleen maar van zuipen maar dat is een ander verhaal.
Ik heb 40 uur per week saai lopende band werk gedaan. Elk werk is beter dan dat.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je werken van 9 tot 5 nu al erg vind ga je het de rest van je leven nog zwaar krijgen.
Niks mis mee tochquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:43 schreef Frankii het volgende:
[..]
Dan is het goed
Mijn hele stufi gaat naar de huur. Verder werk ik 16 uur per week naast mijn studie voor bier en andere expenses.
Het ging niet om die 40 uur, maar om het feit dat sommigen daar al tien jaar lang de hele dag naar een monitor zitten te staren. Geen uitdaging, geen afwisseling, helemaal niks. Ik kan me niet voorstellen dat je daar gelukkig van wordt, ook al doe je het voor het geld.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je werken van 9 tot 5 nu al erg vind ga je het de rest van je leven nog zwaar krijgen.
Ik heb 45-50 uur per week in de Dynabyte gestaan voor een half jaar. Ook geen pretje...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb 40 uur per week saai lopende band werk gedaan. Elk werk is beter dan dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |