abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103000115

Nieuw =

Creëer en beheer je eigen stad.
Cityville is een nieuw spel van Zynga, de makers van Farmville. In Cityville is het de bedoeling dat je een stad letterlijk vanaf het begin opbouwt. Dit doe je door het verbouwen van gewassen (net als bij FV, maar minder uitgebreid), waardoor je goederen krijgt om je winkels en restaurants mee te bevoorraden. Uiteraard bouw je ook huizen waarvan je om de zoveel tijd de huur moet incasseren. Samenwerken met vrienden/buren is erg belangrijk in Cityville. Zo kun je bijvoorbeeld franchises (winkelketens) opzetten in de steden van je buren en vice versa.

Spelen?
Klik hier, je hebt er wel een Facebook-account voor nodig.

Lijstje van de mensen uit dit topic die je kunt toevoegen op FB, om zodoende buren te worden in Cityville. Voeg er wel even een berichtje aan toe dat je van Fok bent en CV-buren zoekt!

Augustus_Thijs
Buurvrouw_Rietman
Rickazio (level 80+)
Djenneke
DjinN
Johan1994
Misan
Hansie Hansie
trovey
Toekito
Daanus
Zoejes
Tess198
Miss_Blackberrylove
Koko86
Finland.
woutheid
Radioheader
Farina
Furyian
Lesterr
Bootje84
Jojogirl
Samael
Enchanter
FemRoS (level 65+)
Magneet
Tijntje83
Debsterr
Jappiie
FRDeventer (level 44+)
Rebel86 (level 57+)

Als je in dit lijstje wilt worden toegevoegd (of worden verwijderd), verander dit dan zelf op de Wiki-pagina :)

Toevoegingen aan de OP zijn welkom :s)

OP staat hier.
pi_103000149
Zag dat er nog geen nieuwe was geopend door degene die het vorige deel had gesloten, dus bij deze.. zo meteen even een lijstje posten :)
pi_103010435
Zo, alles weer geklikt :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 13 oktober 2011 @ 17:33:53 #17
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_103047654
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:13:23 #23
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_103049031
Hebben meer mensen er last van dat CV steeds vastloopt op het voltooien van de opdracht "The fright stuff" uit act 2 van de run for governor? CV heeft niet vanzelf door dat ie voltooid is en als ik in het opdracht venster op OK klik (met drie behaalde onderdelen) telt ie de bonus op bij m'n energy en krijg ik vervolgens binnen een minuut de melding dat er iets niet klopt en dat CV opnieuw zal laden :?
pi_103049298
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:13 schreef Jojogirl het volgende:
Hebben meer mensen er last van dat CV steeds vastloopt op het voltooien van de opdracht "The fright stuff" uit act 2 van de run for governor? CV heeft niet vanzelf door dat ie voltooid is en als ik in het opdracht venster op OK klik (met drie behaalde onderdelen) telt ie de bonus op bij m'n energy en krijg ik vervolgens binnen een minuut de melding dat er iets niet klopt en dat CV opnieuw zal laden :?
Daar lijkt het wel op ja :{.
pi_103050563
Welke is dat dan precies?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')