abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103152418
Hmm heb toch meer hulp nodig eigenlijk - ik bedoel: voor de leken zoals ik: hoe pak je het uitmaken aan? Volgens mij vermoedt hij namelijk nog niks of zo. Doe je het gewoon "plotseling"?
pi_103182075
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:17 schreef Zoutedrop het volgende:
Hmm heb toch meer hulp nodig eigenlijk - ik bedoel: voor de leken zoals ik: hoe pak je het uitmaken aan? Volgens mij vermoedt hij namelijk nog niks of zo. Doe je het gewoon "plotseling"?
Smsje sturen is het makkelijkste.
Anders gewoon afspreken en zeggen: Srry maar ik ben niet toe aan relatie, heb er geen tijd voor, ligt niet aan jou, jij bent leuk/lief etc. Je verdiend iemand die vol voor je gaat en zo ben ik niet.

Laat je haar ook nog een beetje goed voelen!

Succes!
pi_103182337
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:17 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Smsje sturen is het makkelijkste.
Anders gewoon afspreken en zeggen: Srry maar ik ben niet toe aan relatie, heb er geen tijd voor, ligt niet aan jou, jij bent leuk/lief etc. Je verdiend iemand die vol voor je gaat en zo ben ik niet.

Laat je haar ook nog een beetje goed voelen!

Succes!
Hem* :+
En zou het niet d.m.v. sms doen, dat is wel zo kort door de bocht. En houdt ie ook nog eens een slechte ervaring aan over (weet niet jullie leeftijd en of het überhaupt wel van toepassing is :) )
Succes inderdaad!
"It is better to keep your mouth shut and appear stupid than to open it and remove all doubt."
#
pi_103184589
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:25 schreef lwxo92 het volgende:

[..]

Hem* :+
En zou het niet d.m.v. sms doen, dat is wel zo kort door de bocht. En houdt ie ook nog eens een slechte ervaring aan over (weet niet jullie leeftijd en of het überhaupt wel van toepassing is :) )
Succes inderdaad!
hoezo hem? Gaat toch over zijn vriendin ;)
pi_103185088
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:20 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

hoezo hem? Gaat toch over zijn vriendin ;)
TS had het over zijn vriendin, daarna ging het topic over in de liefdes sores van een meisje dacht ik.. :P
"It is better to keep your mouth shut and appear stupid than to open it and remove all doubt."
#
pi_103185436
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:31 schreef lwxo92 het volgende:

[..]

TS had het over zijn vriendin, daarna ging het topic over in de liefdes sores van een meisje dacht ik.. :P
Klopt, TS is Luuk9 geloof ik, we helpen nu Zoutedrop :P

Een sms sturen als tip geven -O- . Kom, even de ballen hebben om te zeggen "Ik moet even met je praten..."
pi_103185959
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:17 schreef Zoutedrop het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:46 schreef Northside het volgende:
'Het ligt niet aan jou schatje, maar aan mij. Ik heb even wat tijd voor mezelf nodig om wat dingen op een rijtje te zetten.'.
Ja, ik generaliseer.
pi_103199192
Sorry, had een beetje het topic gekaapt ;). Maar via sms vind ik sowieso een beetje lullig ja... Pff ik moet het maar gewoon doen, dan ben ik er van af :{
  maandag 17 oktober 2011 @ 20:13:10 #34
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_103204788
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:39 schreef Sosha het volgende:

[..]

Een sms sturen als tip geven -O- . Kom, even de ballen hebben om te zeggen "Ik moet even met je praten..."
Als dat echt te eng is kun je er ook altijd nog zorgen dat de ander het uitmaakt: meet jezelf een (nieuwe) religie aan, stop met op te letten wat en hoeveel je eet, ga alleen nog maar in lederen broeken over straat, stel je tafelmanieren wat naar beneden af, ontwikkel een drugsprobleem... manieren genoeg!
pi_103211010
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:13 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Als dat echt te eng is kun je er ook altijd nog zorgen dat de ander het uitmaakt: meet jezelf een (nieuwe) religie aan, stop met op te letten wat en hoeveel je eet, ga alleen nog maar in lederen broeken over straat, stel je tafelmanieren wat naar beneden af, ontwikkel een drugsprobleem... manieren genoeg!
Haha leuk idee, maar dat duurt me te lang :@ :@ Wil echt zo snel mogelijk van hem af zijn, elke keer dat ik hem spreek voel ik me extreem schuldig. Daarnaast legt hij een beetje woorden in mijn mond (dan zegt hij "ik heb zin om je weer te zien", en reageer ik met hmm of zo, en dan zegt hij "jij vast ook wel, of niet?". Dan houd ik het vaag (want eigenlijk heb ik geen zin hem te zien maar wil het niet aan de telefoon of zo zeggen), en dan zegt hij "dat vat ik op als ja" :') . Ik bedoel - ik heb hem geprobeerd hints te geven maar het lukt niet echt... :P
  maandag 17 oktober 2011 @ 21:51:49 #36
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_103211439
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:46 schreef Zoutedrop het volgende:

[..]

Haha leuk idee, maar dat duurt me te lang :@ :@ Wil echt zo snel mogelijk van hem af zijn, elke keer dat ik hem spreek voel ik me extreem schuldig. Daarnaast legt hij een beetje woorden in mijn mond (dan zegt hij "ik heb zin om je weer te zien", en reageer ik met hmm of zo, en dan zegt hij "jij vast ook wel, of niet?". Dan houd ik het vaag (want eigenlijk heb ik geen zin hem te zien maar wil het niet aan de telefoon of zo zeggen), en dan zegt hij "dat vat ik op als ja" :') . Ik bedoel - ik heb hem geprobeerd hints te geven maar het lukt niet echt... :P
Kijk, das tenminste duidelijke taal!
pi_103225027
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:39 schreef Sosha het volgende:

[..]

Het behoeft niet mijn voorkeur maar als je echt heel schijterig bent kan het zo doen ja ;)
Denk dat heel veel relaties worden beëindigd per telefoon omdat mensen de consequenties niet willen zien ( liefde in tranen etc... )
Het is hard, doch effectief
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')