Pfffffff, heb met de kerst ook een beetje compassie voor de chauffeurs van TNTquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:20 schreef EllaN het volgende:
[..]
Niets zo onpersoonlijk als een digitale ansichtkaart vind ik. Met gelegenheden vind ik het altijd veel leuker om een leuke kaart te zoeken en er echt wat in te schrijven. Met een pen. En een tekening vaak
.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:23 schreef EllaN het volgende:
Ik zal de H&M bestellingen beperken om je tegemoet te komen.
Hoe idioot moet je ook zijn om zo'n rotzooi te gebruiken...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:30 schreef EllaN het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel(...)ok-in-duitsland.html
Wtf is dit?! Bah.. Echt eng.
Echt.. Dat mensen zichzelf dit aan kunnen doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:36 schreef Royyy het volgende:
[..]
Hoe idioot moet je ook zijn om zo'n rotzooi te gebruiken...
De mens op zich is héél dom.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:37 schreef EllaN het volgende:
[..]
Echt.. Dat mensen zichzelf dit aan kunnen doen.
Hehe inderdaad, kijk maar eens op bepaalde fora hier op Fok rondquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De mens op zich is héél dom.
Daar reageer ik zelden opquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:42 schreef Royyy het volgende:
[..]
Hehe inderdaad, kijk maar eens op bepaalde fora hier op Fok rond
Hebben jullie ook wel eens in de sneeuw geoefend?quote:
Yep, 3 weken in Noorwegen een zgn "wintertraining" heb daar zelf aan meegedaan als deels "nonex" en deels als onderdeel van de Cie paraat.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:11 schreef Clan het volgende:
[..]
Hebben jullie ook wel eens in de sneeuw geoefend?
Ik wist niet dat ze ook oefenden in Oostenrijk, of was dat incidenteel?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep, 3 weken in Noorwegen een zgn "wintertraining" heb daar zelf aan meegedaan als deels "nonex" en deels als onderdeel van de Cie paraat.
Idem een oefening op de grens met Duitsland en Oostenrijk in de winter. Mét heli's.
Dat was incidenteel, was eind 1994. Heb er nog foto's van.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:15 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze ook oefenden in Oostenrijk, of was dat incidenteel?
Geen bagger kopen!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:20 schreef Thaboel het volgende:
Toch maar een 2e schermpje erbij. Film kijken+huiswerk maken
Ik luister niet naar samquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |