Had eigenlijk saus over de mossel moeten zijn...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik hoorde wel wat passie bij Kranenborg toen ie saus over de pasta deed
Een kijkje in de toekomstige wekenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Huh, wie zijn die mensen in die promo?
Welke app?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nu weten we wel dat die app er is hoor
Is er een app????quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nu weten we wel dat die app er is hoor
quote:
Scharrelboerenquote:
aankondiging van de aflevering van komen de dinsdag kennelijk.. wel vaag dat zij een masterclass krijgen van een andere chef dan Kranenborg.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Huh, wie zijn die mensen in die promo?
Met hoeveel sterren?quote:
En daarna: Kom maar ff bij papaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Een hapje voor papa, en een hapje voor Dieuwke
Kranenborg valt wel op blond getuige eerdere kandidatenquote:
Komt René Redzepi langs?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:46 schreef SiGNe het volgende:
aankondiging van de aflevering van komen de dinsdag kennelijk.. wel vaag dat zij een masterclass krijgen van een andere chef dan Kranenborg.
Deze chef is uitgeroepen tot beste kok ter wereld, waarschijnlijk was ie alleen dinsdag beschikbaar.
Z'n naam heb ik niet op gelet (of niet gehoord/vergeten) maar gezien de foto's op het internet is hij het inderdaad.quote:
Hij was toevallig vorige maand in Nederland om allerlei topkoks te ontmoeten en zal daarbij ongetwijfeld gestrikt zijn voor een Masterclass.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Z'n naam heb ik niet op gelet (of niet gehoord/vergeten) maar gezien de foto's op het internet is hij het inderdaad.
Ik vind het wel vreemd dat die in de kwartfinale langs komt om eenmasterclass te geven.
Het zal ongetwijffeld ook wel aan zijn agenda liggen maar eignelijk hadden ze hem in de finale een masterclass moeten laten geven, je kan tenslotte nooit een betere chef vinden dan degene die op dit moment is uitgeroepen tot de beste chef ter wereld.
Of ze zouden Alain Ducasse een masterclass moeten laten geven misschien.
Ah ja.. zie je..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij was toevallig vorige maand in Nederland om allerlei topkoks te ontmoeten en zal daarbij ongetwijfeld gestrikt zijn voor een Masterclass.
Die man z'n agenda zit een paar jaar vooruit al vol.
Gezellig, ik ookquote:
Nu je het zegt. Roos heeft al een verklaring afgelegd omtrent haar afwezigheidquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:58 schreef Cinderella_Man het volgende:
Zeg, ben ik gek of hebben de "C" tjes al een tijd niet gezien, en ook de andere dames ?
Vakantie toch ?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Roos heeft al een verklaring afgelegd omtrent haar afwezigheid
Nee, ze komt pas om half acht thuisquote:
quote:
ah....ok...LOSSSSSquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nee, ze komt pas om half acht thuis
Ik ben er morgen, maandag én dinsdag nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:02 schreef Burner82 het volgende:
Ik moet me nu ook al afmelden voor maandag![]()
Maandag om half 9 beginnen, tot 13.00 werken, vervolgens cursus tot 9 uur
Lang weekend?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik ben er morgen, maandag én dinsdag niet![]()
Was het maar waarquote:
Of lauwquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Creativiteit hoor, warm of koud serveren
Werk?quote:
Koude groentethee... jakkesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Creativiteit hoor, warm of koud serveren
Ja, laat thuis dan die paar dagen, jammer genoegquote:
quote:
doet me denken aan herman finkers:quote:
Daar gaat de creativiteitquote:
Herman Finkersquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:07 schreef Apotheose het volgende:
[..]
doet me denken aan herman finkers:
om 18u hebben we een warm buffet
om 19u hebben we een lauw buffet
en om 20u hebben we een koud buffet
I lolledquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Aangezien er nog een medelapohunter (wat een woord!) is, het is weer bijna TT tijd!
quote:
Pieter Post Pieter Post met z'n poes kalkoen verdient de kostquote:
Kekoen he....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:12 schreef zoem het volgende:
[..]
Pieter Post Pieter Post met z'n poes kalkoen verdient de kost
in z'n rode witte wagen
zon of regen vlagen
brieven kalkoen pakjes brengt hij door het land
Pieter Postquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:12 schreef zoem het volgende:
[..]
Pieter Post Pieter Post met z'n poes kalkoen verdient de kost
in z'n rode witte wagen
zon of regen vlagen
brieven kalkoen pakjes brengt hij door het land
Groentethee van kipquote: