Komt René Redzepi langs?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:46 schreef SiGNe het volgende:
aankondiging van de aflevering van komen de dinsdag kennelijk.. wel vaag dat zij een masterclass krijgen van een andere chef dan Kranenborg.
Deze chef is uitgeroepen tot beste kok ter wereld, waarschijnlijk was ie alleen dinsdag beschikbaar.
Z'n naam heb ik niet op gelet (of niet gehoord/vergeten) maar gezien de foto's op het internet is hij het inderdaad.quote:
Hij was toevallig vorige maand in Nederland om allerlei topkoks te ontmoeten en zal daarbij ongetwijfeld gestrikt zijn voor een Masterclass.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Z'n naam heb ik niet op gelet (of niet gehoord/vergeten) maar gezien de foto's op het internet is hij het inderdaad.
Ik vind het wel vreemd dat die in de kwartfinale langs komt om eenmasterclass te geven.
Het zal ongetwijffeld ook wel aan zijn agenda liggen maar eignelijk hadden ze hem in de finale een masterclass moeten laten geven, je kan tenslotte nooit een betere chef vinden dan degene die op dit moment is uitgeroepen tot de beste chef ter wereld.
Of ze zouden Alain Ducasse een masterclass moeten laten geven misschien.
Ah ja.. zie je..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij was toevallig vorige maand in Nederland om allerlei topkoks te ontmoeten en zal daarbij ongetwijfeld gestrikt zijn voor een Masterclass.
Die man z'n agenda zit een paar jaar vooruit al vol.
Gezellig, ik ookquote:
Nu je het zegt. Roos heeft al een verklaring afgelegd omtrent haar afwezigheidquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:58 schreef Cinderella_Man het volgende:
Zeg, ben ik gek of hebben de "C" tjes al een tijd niet gezien, en ook de andere dames ?
Vakantie toch ?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Roos heeft al een verklaring afgelegd omtrent haar afwezigheid
Nee, ze komt pas om half acht thuisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |