Jammer dat het in die wereld altijd van die relnichten moeten zijn, maar dat zal gewoon niet anders zijn ben ik bangquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:14 schreef Sosha het volgende:
Hmm, ik vind Fred eigenlijk ook niet zo leuk. Eigenlijk vind ik niemand in dit programma leuk
Dat maakt het voor mij juist wel leuk. Ergeren aan alles en iedereenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:14 schreef Sosha het volgende:
Hmm, ik vind Fred eigenlijk ook niet zo leuk. Eigenlijk vind ik niemand in dit programma leuk
Je kunt geen engels praten. Het lijkt me stug dat ze nog helemaal nooit van Engels gehoord heeft. Ze zal de taal waarschijnlijk wel kennen.quote:
Maar ik zei niet dat ze geen Engels kon praten, ik zei dat ze geen Engels kon. Zonder het woordje praten erbij is dat incorrect en had ik het werkwoord kennen moeten gebruiken. Ja, 't is lelijk maar 't is echt waar. Ik werd terecht verbeterd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Je kunt geen engels praten. Het lijkt me stug dat ze nog helemaal nooit van Engels gehoord heeft. Ze zal de taal waarschijnlijk wel kennen.
Relnichten rulen juistquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:42 schreef Samson het volgende:
[..]
Jammer dat het in die wereld altijd van die relnichten moeten zijn, maar dat zal gewoon niet anders zijn ben ik bang
Fred vind ik de minst erge van het programma.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:14 schreef Sosha het volgende:
Grote kans van wel, vind Mieke een leuke meid maar niet echt een modelquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:21 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ben benieuwd wie er vandaag uit moet. Ik hoop geen Mieke.
Ah, toch nog andere mensenquote:
echt hequote:Op maandag 24 oktober 2011 20:38 schreef Idgnkb het volgende:
Hahaha, wat een bitchy sneer weer van Tamara naar Nancy "Ja zij is denk ik ook beter achter de camera dan voor de camera"
Ze heeft een hoofd waar ik graag op zou timmeren. En dat komt van iemand die in zijn 43 jaar nog nooit iemand heeft geslagen...quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:39 schreef Starlie het volgende:
Tamara heeft ook wel iets van een drag queen over zich!
Die minachtende neanderthalerblik en dat arrogante, zelfingenomen gekwek.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:41 schreef Sosha het volgende:
Maar dat komt ook meer door wat er in dat hoofd omgaat en wat er uitkomt, nietwaar?
haha, idd, daar lijkt het wel opquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:42 schreef Idgnkb het volgende:
Ik mis iets, waar wordt deze show gehouden? Een middelbare school ofzo?
Tja, je moet wat, als middelmatig over the hill middelbaar mislukt 80er jaren kapsel semi professioneel runway modelquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:42 schreef Sosha het volgende:
"Lopen! Lopen! Niet stoppen! Lopen! Riquelle! Houd afstand!"
Dat wil je toch niet horen als je op de catwalk loopt, dat hysterische geschreeuw?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ze heeft een hoofd waar ik graag op zou timmeren. En dat komt van iemand die in zijn 43 jaar nog nooit iemand heeft geslagen...
V.
Volgens mij is het op een echte catwalk backstage ook roepen, rennen en racen, maar dit was net ff iets meerquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:42 schreef Sosha het volgende:
"Lopen! Lopen! Niet stoppen! Lopen! Riquelle! Houd afstand!"
Dat wil je toch niet horen als je op de catwalk loopt, dat hysterische geschreeuw?
ja, met een vleugje minachtingquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik vond Tamara helemaal niet bij deze modeshow passen. Ze keek veel te boos/chagrijnig.
Ik weet niet, dan hoor je toch alleen maar muziek en aan 't einde applaus?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij is het op een echte catwalk backstage ook roepen, rennen en racen, maar dit was net ff iets meer
Volgens mij is elise 1.74 m dus dan zou Tamara rond de 1.90m moeten zijn maar dat lijkt me weer erg lang dus denk zo rond de 1.85m!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Snap er geen fluit van, staan die meiden op een rij, is Tamara gewoon al 15 a 20cm groter dan de helft van de groep, hoe klein zijn die grietjes?
1.85 aan lelijke uitstraling wel te verstaanquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:48 schreef Starlie het volgende:
[..]
Volgens mij is elise 1.74 m dus dan zou Tamara rond de 1.90m moeten zijn maar dat lijkt me weer erg lang dus denk zo rond de 1.85m!
Oh ik stond koffie te zetten, ik dacht ook dat het alleen "achter" te horen was, niet het publiekquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:48 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik weet niet, dan hoor je toch alleen maar muziek en aan 't einde applaus?Of was dit een generale repetitie? Ik heb even niet opgelet
Volgens de site is ze 1m79.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:48 schreef Starlie het volgende:
[..]
Volgens mij is elise 1.74 m dus dan zou Tamara rond de 1.90m moeten zijn maar dat lijkt me weer erg lang dus denk zo rond de 1.85m!
Ah zoiets dacht ik al van Tamaraquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:48 schreef Starlie het volgende:
[..]
De halve rij die dingen aanquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:52 schreef Starlie het volgende:
Echte Uggs zitten er dit jaar niet meer in zo te zien!
sowieso uggsquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:52 schreef Starlie het volgende:
Echte Uggs zitten er dit jaar niet meer in zo te zien!
Uhhuhquote:
Jaaaa die is echt wel minder lief dan ze in eerste instantie laat zien!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:53 schreef Starlie het volgende:
Michelle is volgens mij ook wel een bitch... Die uitstraling heeft ze af en toe!
En dan ook in zo'n half donker tentjequote:
ja dat dacht ik dus ookal vanaf afl 2 of 3 maar tot nu toe nog niet echt iets bitchy gezien..dus besloten haar toch oke te vindenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:53 schreef Sosha het volgende:
[..]
Jaaaa die is echt wel minder lief dan ze in eerste instantie laat zien!
ja leek mij ook..quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:55 schreef Sosha het volgende:
"It tastes like a pudding" wordt vertaald met "Het smaakt naar worst"???Of ben ik nou gek?
Tijdens de dagboekmomentjes is ze best aan het roddelen geslagen, vind ik.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:56 schreef Character het volgende:
[..]
ja dat dacht ik dus ookal vanaf afl 2 of 3 maar tot nu toe nog niet echt iets bitchy gezien..dus besloten haar toch oke te vinden
Ik eet geen vlees of vis waar ik de oorsprong niet van ken, maar dat is een principe-kwestie. Bij Riquelle is het verwendnesterigheid.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:55 schreef Samson het volgende:
Ik zou ook niet zomaar alles eten, niet zo gek toch?
Helemaal met je eens, dan maar onbeschoft, ze weet tenminste wat ze wil.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:57 schreef mootie het volgende:
Wat een nonsens, waarom moeten ze verlicht dingen eten, en dat de gastvrouw ook weigert om te vertellen wat het is
Ik ook. Het is zo overduidelijk allemaal in scene gezet. Sneu hoor.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:57 schreef Sosha het volgende:
Als ze inderdaad vegetariėr is vind ik dit best begrijpelijk...
Volgens mij is ze geen vegetariėr, maar "lust" ze gewoon geen vlees. Ik kan mij principes bij dit kind niet bepaald voorstellen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:57 schreef Sosha het volgende:
Als ze inderdaad vegetariėr is vind ik dit best begrijpelijk...
Maar zo kwam het totaal niet over. Het leek op: eten kreng!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:58 schreef Sosha het volgende:
Oh maar nu verwoordt Fred het anders, het gaat niet om Riquelles niet willen eten, maar om haar houding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |