De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die tag is alleen voor eckte bazen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:43 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Waar gaat jullie tag over? Ik zag hem ook al bij LompeHork.
Jij elke keer met je roereiquote:
wel met tomaat erdoor he .quote:
Ja, tweede keer dit jaar al!quote:
Moet niet gekker worden met jou.quote:
2 eieren, scheutje melk, tomaat, paprika, scheutje soja saus op 2geroosterde broodje met wat boter en een plakje ham. Groot glas koude melk erbij en omnomnomnomquote:
ui erbij zou het echt goeddoen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
2 eieren, scheutje melk, tomaat, paprika, scheutje soja saus op 2geroosterde broodje met wat boter en een plakje ham. Groot glas koude melk erbij en omnomnomnom
Omdat je oud aan het worden bent, want OUDerlijk ahhahahahahahahhahaa heksengelach ditdat alles.quote:
Gelukkig weet ik wie het zegt, matties 4 life jwtz!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:30 schreef coban het volgende:
[..]
Omdat je oud aan het worden bent, want OUDerlijk ahhahahahahahahhahaa heksengelach ditdat alles.
Grapje
Swsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik wie het zegt, matties 4 life jwtz!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:31 schreef coban het volgende:
Sommige mensen vermelden echt de meest debiele dingen op facebook. Echt omg.
"omgggg ping ligt eraaaffff BOEHOEHOE"
"
Engamaardoor
"Meneer Hork"quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:32 schreef coban het volgende:
[..]
Sws
Je bent zo oud ook niet maar irl zou ik ws toch u zeggen!_!!_!_!_
*proest, mijn colaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:32 schreef coban het volgende:
[..]
Sws
Je bent zo oud ook niet maar irl zou ik ws toch u zeggen!_!!_!_!_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |