Ja dat denk ik wel. Zou niet weten hoe het anders zou kunnen.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:06 schreef borstmelk het volgende:
Op een blog schrijft iemand dat pindakaas en havermout een goede combinatie is? Hoe maak je dit klaar? Melk verwarmen en de pindakaas en havermout er later doorheen mixen?
Bedankt voor je antwoorden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:37 schreef JanKort het volgende:
Antw 1.: De ene dressing is de andere niet.
Antw 2.: zilvervliesrijst niet vervangen, afwisseling is beter.
Veel zout is juist niet zo goed.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:34 schreef the85mc het volgende:
Mijn dieet is toch wel goed blijkbaar. Bloedtestje laten doen en alles lijkt prima. Nierfunctie is optimaal en dat is toch essentieel als je veel eiwit eet.
Cholesterol totaal was 3,4. Volgens de arts was dat erg netjes.
Dus ik blijf redelijk veel eiwit en groenten eten en matigen met koolhydraten, zout en verzadigd vet. Ik voel me er prima bij en kan er lekker op sporten. Ik kan het iedereen aanraden. Als ik mezelf vergelijk met een jaar geleden voel ik me 10x beter dan toen!
oquote:
door juiste voeding, krachttraining & cardio?quote:Op maandag 23 januari 2012 17:08 schreef Weissman het volgende:
• En hoe wil je wel vet verliezen maar niet lichter worden ?
1.79, 71quote:Op maandag 23 januari 2012 17:08 schreef Weissman het volgende:
Wat is je lengte en je gewicht trouwens ?
Wat een coole spreadsheet, zelfgemaakt in Excel of ergens online? Do you mind sharing?quote:Op maandag 23 januari 2012 17:04 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik heb nog nooit bewust m'n voeding geteld, is dit een beetje goed?
http://i.imgur.com/IVUij.png
22 jaar, goed gewicht maar te veel vet op buik (20% is een gok, volgens die militaire methode), nog nooit iets met gewichten gedaan maar wil het wel serieus gaan aanpakken nu. Eigenlijk maakt het me niet uit wat ik eet, gewoon wat het beste/gezondste is. Wil de komende maanden dus eerst m'n vetpercentage omlaag brengen zonder lichter te worden, groter worden komt daarna wel. Daarom dacht ik eraan om gewoon normaal te eten, maar daar bovenop wel 3x per week krachttraining en meteen daarna HIIT.
Idee is dus om iedere dag van de week een beetje te variėren, maar wel iedere week hetzelfde.
Is dit een beetje goed?
gr beginnertje xoxo
Oeps idd verwisseldquote:Op maandag 23 januari 2012 17:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat een coole spreadsheet, zelfgemaakt in Excel of ergens online? Do you mind sharing?
En hoe kan het dat je zo weinig eiwit uit die whey isolaat haalt, koolhydraten verwisseld met eiwit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |