Ik weet niet in hoeverre het nodig is maar ik gebruik dagelijks de vitamines van de kruidvat voor sporters (300% itt 100% in de "normale")quote:Op donderdag 19 april 2012 18:21 schreef EdwinNL het volgende:
In hoeverre is het nodig om vitamine supplementen in te nemen als iemand fanatiek sport? (6x per week)
Ik ben een triatleet die Ironman's loopt. En ik doe aan kracht- uithoudingsvermogen training.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je doet en hoe intensief.
Maar het is wel aan te raden. Vooral vitamine B.
En waarom gebruik je dat?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:40 schreef Re.active het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre het nodig is maar ik gebruik dagelijks de vitamines van de kruidvat voor sporters (300% itt 100% in de "normale")
Ik raad jou (en de rest van dit topic) deze raw natural whey protein aan:quote:Op donderdag 19 april 2012 19:21 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Ik ben een triatleet die Ironman's loopt. En ik doe aan kracht- uithoudingsvermogen training.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 07:50 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik raad je Clen en ECA Vitamines aan, dat is het beste voor jou.
Eventueel een Pre workout met wat extra 1 3 dimethylamylamine.
Waarom raden jullie mij deze aan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:12 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik raad jou (en de rest van dit topic) deze raw natural whey protein aan:
http://rawfoodsuperfood.c(...)otein-chocolate.html
Het zijn allebei onzin posts Edwin. Helaas.quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:30 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
[..]
Waarom raden jullie mij deze aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |