volgens mij verbrand water geen vet..maar ik kan het mis hebbenquote:Op zondag 13 november 2011 13:05 schreef Weissman het volgende:
Is er nog een verband tussen verhoogde vocht-inname en een snellere vet-afbraak ?
En is een verhoogde vocht-inname (water) sowieso ergens goed voor ? Dan heb ik het over meer dan 2.5 liter per dag.
musliquote:Op maandag 21 november 2011 12:58 schreef Geo3kant het volgende:
Wat kun je in die kwark gooien wat het enigzins zoeter maakt (beter te eten) maar toch laag suiker/kcal gehalte houdt? Want ik krijg die kwark zo niet weg
Dat klopt. Het zorgt er echter wel voor dat je hele vebranding beter werkt, dus ook je vet verbranding. Maar ik denk niet dat meer dan 2 1/2 liter per dag dat verhoogd.quote:Op maandag 14 november 2011 13:15 schreef MrNiles het volgende:
[..]
volgens mij verbrand water geen vet..maar ik kan het mis hebben
Na een training gooi ik er blauwe bessen in. Die dingen zijn supergezond, barsten van de vitaminen en antioxidanten. Let wel op dat je niet teveel er door heen gooit, in veel kwark zit al ongeveer 4 gram suiker per 100 gram, tenminste in de magere franse kwark van de appie. Ik vind die gewoon al goed te eten, beter dan alle andere soorten.quote:Op maandag 21 november 2011 12:58 schreef Geo3kant het volgende:
Wat kun je in die kwark gooien wat het enigzins zoeter maakt (beter te eten) maar toch laag suiker/kcal gehalte houdt? Want ik krijg die kwark zo niet weg
Ja dat denk ik wel. Zou niet weten hoe het anders zou kunnen.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:06 schreef borstmelk het volgende:
Op een blog schrijft iemand dat pindakaas en havermout een goede combinatie is? Hoe maak je dit klaar? Melk verwarmen en de pindakaas en havermout er later doorheen mixen?
Bedankt voor je antwoorden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:37 schreef JanKort het volgende:
Antw 1.: De ene dressing is de andere niet.
Antw 2.: zilvervliesrijst niet vervangen, afwisseling is beter.
Veel zout is juist niet zo goed.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:34 schreef the85mc het volgende:
Mijn dieet is toch wel goed blijkbaar. Bloedtestje laten doen en alles lijkt prima. Nierfunctie is optimaal en dat is toch essentieel als je veel eiwit eet.
Cholesterol totaal was 3,4. Volgens de arts was dat erg netjes.
Dus ik blijf redelijk veel eiwit en groenten eten en matigen met koolhydraten, zout en verzadigd vet. Ik voel me er prima bij en kan er lekker op sporten. Ik kan het iedereen aanraden. Als ik mezelf vergelijk met een jaar geleden voel ik me 10x beter dan toen!
oquote:
door juiste voeding, krachttraining & cardio?quote:Op maandag 23 januari 2012 17:08 schreef Weissman het volgende:
• En hoe wil je wel vet verliezen maar niet lichter worden ?
1.79, 71quote:Op maandag 23 januari 2012 17:08 schreef Weissman het volgende:
Wat is je lengte en je gewicht trouwens ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |