Sjeen, ik moet je echt zeggen, dit is de meest briljante uitspraak die ik ooit gehoord/gelezen heb!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:59 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik was altijd een perfecte moeder, totdat ik een kind kreeg
Ik heb dat ook wel, hoor. Dan gaat iets weer heel erg moeizaam en dan ben ik gewoon vergeten wat ook alweer de manieren waren om dat om te buigen. Dan word ik ongeduldig tegen haar, tot ik weer eens iets hoor of lees van iemand en denk: ow ja, zo kan ik het ook wel eens proberen. En dan gaat het weer even goed.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Lijkt ja.
Maar als je al weken achter elkaar 2-3 keer in de nacht wakker wordt komt dat het humeur van jezelf, maar ook van je kind echt niet ten goede.
En dan kan dit nog zo vanzelfsprekend zijn... think again.
Echt, ik ben niet dom, heb een HBO opleiding, een goeie baan, heb zeker geen tokkie-achtergrond, heb een goeie jeugd gehad, een moeder die kleuterleidster geweest is en toch... en toch... en toch... weet ik het af en toe echt even helemaal niet meer en vergeet ik alle voor de hand liggende dingen en kan ik alleen nog maar heel hard schreeuwen dat ze NU EENS EVEN OP MOETEN HOUDEN!!!!!
En ze zijn 2 en bijna 4.
/bekentenis
Het boek How2talk2kids begint daar zo'n beetje mee, en ik kan me er zo vreselijk in vinden!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:06 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Sjeen, ik moet je echt zeggen, dit is de meest briljante uitspraak die ik ooit gehoord/gelezen heb!
En dan ben je ouder en krijg je een tweede (of derde, of volgende) kind en dan blijkt het bij dat kind nog weer anders te gaan dan bij de eerstequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je kunt van alles zo mooi bedenken van tevoren, maar je weet gewoon niet hoe je als ouder gaat zijn, tot je ouder bent.
ik pleeg ook maar plagiaat hèquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:06 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Sjeen, ik moet je echt zeggen, dit is de meest briljante uitspraak die ik ooit gehoord/gelezen heb!
Nou daar krijg ik dan gelukkig geen last vanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:35 schreef Troel het volgende:
[..]
En dan ben je ouder en krijg je een tweede (of derde, of volgende) kind en dan blijkt het bij dat kind nog weer anders te gaan dan bij de eerste
Bofkontquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou daar krijg ik dan gelukkig geen last van
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |