Nog maar 2quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:31 schreef superkokje het volgende:
maar even wat anders, heb je al startkabels gevonden
dat zal best wel ja, hoe moeten ze anders 24 uur vol krijgen. Moet zeggen dat dat mij nog niet is gebeurdquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die is vééééél leuker![]()
Moet toch wat kijken![]()
Had vanmiddag weer even 24kitchen op, heb in totaal nu misschien in totaal 3 uur gekeken, en heb ook al 3x hetzelfde gezien
Je heb nog helemaal niet gekekenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat zal best wel ja, hoe moeten ze anders 24 uur vol krijgen. Moet zeggen dat dat mij nog niet is gebeurd
hoveel heb heb je er daarvan danquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog maar 2![]()
Maar dankzij een welgemikte mep van jou heb ik daarstraks wel reserve onderdelen gehad.
23 wax (dus jij mag er wel 3 hebbenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoveel heb heb je er daarvan dan
ik 5 en 3 bougies en 7 wax en 0 startkabels
zeker wel. Naar mijn vriendin Angeliquequote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je heb nog helemaal niet gekeken
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
23 wax (dus jij mag er wel 3 hebben, 14 spare, 5 bougies en dus 2 startkabels.
Luchtballonnendoos heb ik gelukkig nog helemaal niet gezien; 3x rudolph slagroomtaart zien maken, 2x pizza, 2x mexicaanse cupcakes, 1x couscous van de marokaanse die alleen nog maar libisch kookt, en 1x italiaan met tomatensausquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
zeker wel. Naar mijn vriendin AngeliqueWortelcake van rudolph, een wok gerecht met pompoen en twee van die stomme dozen met dat turkse gehakt
ik kijk wss op andere tijdenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Luchtballonnendoos heb ik gelukkig nog helemaal niet gezien; 3x rudolph slagroomtaart zien maken, 2x pizza, 2x mexicaanse cupcakes, 1x couscous van de marokaanse die alleen nog maar libisch kookt, en 1x italiaan met tomatensaus
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:37 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
![]()
zet ze gelijk in mijn lijstje![]()
ben je er al achter welke zombies je moet hebben
Denk het ook, ik denk dat jij nog werkt als ik kijkquote:
Hey, zit naar die twee engelse trutten te kijken. Denken zo maar bij iedereen aan hun titten te kunnen zitten en hun kleding af te kraken. Ze zijn nu in Den Bosch. Jammer dat ik het niet wist, anders was ik wel even langsgelopen. Had alleen niet meegedaanquote:
sorry had ff foonquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Lijkt helemaal random. Eerste spare kreeg ik al heel vlot toen ik nog niet eens die 2-pnt zombies had gezien.
En eindelijk kan ik superkokje als buurman accepteren
Ik vind die dus helemaalquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:52 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Hey, zit naar die twee engelse trutten te kijken. Denken zo maar bij iedereen aan hun titten te kunnen zitten en hun kleding af te kraken. Ze zijn nu in Den Bosch. Jammer dat ik het niet wist, anders was ik wel even langsgelopen. Had alleen niet meegedaan![]()
Je vraagt nu om spareparts, maar die kan ik je nog niet gevenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
sorry had ff foon
dat hed ik ook, zonder dat ik een auto had,
heb het toch al een paar keer geprobeerd
Ik kijk wel altijd, maar heb wel een hekel aan de manier waarop dit soort programma's gepresenteerd worden. Dat zomaar aanhouden en zeggen dat ze er niet uitzienquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind die dus helemaal![]()
Masterchef en zombies hiero
Heeft hij geen zin meer in FOK???? Of geen tijd???quote:
Ik denk een combiquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:59 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Heeft hij geen zin meer in FOK???? Of geen tijd???
verkeerde knopjequote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je vraagt nu om spareparts, maar die kan ik je nog niet geven
Aan beide redenen kun je niets veranderen.quote:
ben ik ook heel tevreden mee hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
ja sorry, je zult het met mij moeten doen
quote:
Kwee nie, hoop van welquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:02 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Aan beide redenen kun je niets veranderen.
het zou wel leuk zijn als hij wel weer langs kwam, maar wie weet, als het wat kouder wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |