Ja ik dus ook 3quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zelfde hier, 3 papers schrijven..
Ziemlich fucked up. Ik 2 van een pagina of 20, 1 van 10quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja ik dus ook 3en dan ook nog 2 kleine erbij...
Nog beetje leuke onderwerpen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ziemlich fucked up. Ik 2 van een pagina of 20, 1 van 10
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
We kunnen elkaar vervelen? Hubba hubba
2 en een halve dag werk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ziemlich fucked up. Ik 2 van een pagina of 20, 1 van 10
Misschien kan ik je helpen met de sociologie? Laat maar weten!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nog beetje leuke onderwerpen?
Ik zit met psychologie, filosofie en sociologie van de kunst
Hopelijk morgen de LCE, release is ook pas vrijdag he, al word ie wel al verkochtquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
Niemand nog aan de Forza? Of wacht iedereen op de LCE?
Ja maar niet waaromquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat inmiddels wel duidelijk had gemaakt.Ik woon niet meer samen en de xbox was helaas niet van mij.
Normale is 11 toch? en LCE 14?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hopelijk morgen de LCE, release is ook pas vrijdag he, al word ie wel al verkocht
[..]
Ja maar niet waarom
sociologie wordt denk ik een stuk over kunst en de impact op grafisch werk van tegenwoordig reclame/designquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Misschien kan ik je helpen met de sociologie? Laat maar weten!
Ik moet er 1 schrijven over Wetenschapsfilosofie, over rationaliteit, 1 over een crossnationaal onderzoek over normen en waarden en 1 over acculturatie en identiteitaanmeting van allochtonen
duidelijk ! you go boyquote:
En hoe combineer je dat met sociologie? Ik heb wel veel gehad over kunst en de rol van kunst in een samenlevingquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
sociologie wordt denk ik een stuk over kunst en de impact op grafisch werk van tegenwoordig reclame/design
Jij gaat toch gewoon in Druten een one on one meet houden?quote:
Dat moet ik nog ff rond makenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En hoe combineer je dat met sociologie? Ik heb wel veel gehad over kunst en de rol van kunst in een samenleving
Ik hoop dat het wel lukt, anders krijg je wel PMquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ok, als je hulp nodig hebt moet je het maar zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |