[Dit bericht is gewijzigd door Koos23 op 05-07-2002 10:43]
quote:Maar ja. Echt serieus kun je jou ook niet nemen. Jij bent namelijk dood en toch post je nog op het forum
Op vrijdag 05 juli 2002 10:54 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Ja, ik ben namelijk verliefd op elke mooie vrouw en er zijn heel veel mooie vrouwen.
Maar ik denk dat het heel goed mogelijk is om op twee mensen verliefd te zijn. Wat(wie) het beste is zul je voor jezelf uit moeten maken.
Wellicht is het dan het beste om wat afstand van beiden te nemen, zodat je alles voor jezelf wat helderder kunt maken.
Is wel een kut situatie.
Dat is echter makkelijker gezegd dan gedaan, helaas....
quote:True. Wees eerlijk tegen jezelf. Als je alleen bent en je hebt ze allebei een paar dagen niet gezien, bij wie zou je dan het liefste zijn, wie mis je het meest? Bij wie voel je je het fijnst, ben je het meest op je gemak?
Op vrijdag 05 juli 2002 11:34 schreef Keffo- het volgende:
Ik denk dat je voor jezelf duidelijk moet hebben voor wie je het meest voelt en bij wie je jezelf het best voelt....Dat is echter makkelijker gezegd dan gedaan, helaas....
quote:das simpel, mijn ex,
Op vrijdag 05 juli 2002 12:02 schreef sundae het volgende:[..]
True. Wees eerlijk tegen jezelf. Als je alleen bent en je hebt ze allebei een paar dagen niet gezien, bij wie zou je dan het liefste zijn, wie mis je het meest? Bij wie voel je je het fijnst, ben je het meest op je gemak?
quote:Het lijkt me dus niet zn probleem, als je er met je ex uit kan komen lijkt hij de beste keus.
Op vrijdag 05 juli 2002 12:05 schreef n00b het volgende:[..]
das simpel, mijn ex,
alleen hebben we allebei een relatie, en is de stap om weer verder te gaan met elkaar verre van simpel.
en zo groot is het verschil in gevoelens ook niet.
quote:Als je daar zo makkelijk antwoord op kunt geven, lijkt me het verschil in gevoelens toch groot genoeg.. Ook al vind je je vriend ook heel leuk.
Op vrijdag 05 juli 2002 12:05 schreef n00b het volgende:[..]
das simpel, mijn ex,
alleen hebben we allebei een relatie, en is de stap om weer verder te gaan met elkaar verre van simpel.
en zo groot is het verschil in gevoelens ook niet.
quote:Mee eens.
Op vrijdag 05 juli 2002 13:35 schreef Keffo- het volgende:[..]
Het lijkt me dus niet zn probleem, als je er met je ex uit kan komen lijkt hij de beste keus.
of om even woorden van een heel dierbaar vriendinnetje te gebruiken: als twee mensen ECHT (echt!) van elkaar houden, dan komt het uiteindelijk altijd weer goed, en zijn alle problemen op te lossen..
sterkte..
quote:Weet je wat het is, denk ik? Je exvriend is onbereikbaar. Het mág niet met hem. En daarom is het zo geweldig spannend. Je weet dat het niet mag, maar je wilt allebei. Dat ervaar je als hartstocht. Met je eigen vriend voel je dat niet, omdat alles gewoon toegestaan is, er zijn geen grenzen. Je zou het eens uit moeten proberen, door bijvoorbeeld af te spreken dat je een week niet met elkaar naar bed gaat. Moet je kijken hoe graag je elkaar wilt op de derde dag. Het is maar een voorbeeld, maar je volgt me wel denk ik. Misschien is het effect lang niet zo sterk als bij je exvriendje, maargoed, je weet heus zelf het beste wat je moet doen
Op vrijdag 05 juli 2002 16:33 schreef n00b het volgende:
echte hartstocht is wel heel zeldzaam denk ik. Dat heb ik met mijn vriend veel minder.
prrrrrrr
quote:nee, ik gedurende het jaar dat ik wat heb gehad met hem was het gevoel net zo, die hartstocht is er altijd geweest, vanaf het eerste moment dat ik hem ken. Het was ook meteen de eerste dag raak. Met mijn vriendje ging dat veel geleidelijker.
Op vrijdag 05 juli 2002 16:38 schreef Pridemeid het volgende:[..]
Weet je wat het is, denk ik? Je exvriend is onbereikbaar. Het mág niet met hem. En daarom is het zo geweldig spannend.
prrrrrrr
quote:Waarom niet?
Op vrijdag 05 juli 2002 10:41 schreef sundae het volgende:
Ik denk wel dat je op twee mensen verliefd kan zijn, maar je kan niet van allebei evenveel houden.
quote:denk het wel
Op vrijdag 05 juli 2002 10:25 schreef n00b het volgende:
het maakt me allemaal zo vreselijk in de war, kan je verliefd zijn op twee mensen tegelijk?
quote:De ene verliefdheid/houden van is de andere niet.
Op vrijdag 05 juli 2002 10:41 schreef sundae het volgende:
Ik denk wel dat je op twee mensen verliefd kan zijn, maar je kan niet van allebei evenveel houden.
Is niet te vergelijken, vind ik
quote:Je hebt de jongste genomen?
Op vrijdag 05 juli 2002 19:50 schreef Aernout het volgende:
Ja je kunt zeker wel verliefd zijn op 2 mensen tegelijk!
Ik was ooit verliefd op 2 zusjes. Dat was wederzijds en toen moest ik kiezen
of was 't een tweeling
quote:Nee de oudste.
Op vrijdag 05 juli 2002 19:57 schreef Vibromass het volgende:
Je hebt de jongste genomen?
quote:Omdat iedereen anders is, de een zal altijd net iets meer voor je betekenen dan de ander, imo.
Op vrijdag 05 juli 2002 16:50 schreef Vibromass het volgende:[..]
Waarom niet?
quote:Hoeft niet persé.
Op zaterdag 06 juli 2002 10:22 schreef sundae het volgende:[..]
Omdat iedereen anders is, de een zal altijd net iets meer voor je betekenen dan de ander, imo.
Je kunt van de ene houden vanwege uitstraling, gezelligheid, lief karakter en van de andere vanwege intelligentie, kennis en aan elkaar gewaagd zijn.
Dat is niet met elkaar te vergelijken en dan is het moeilijk om te bepalen van wie je nu eigenlijk meer houdt. Zo was het bij mij tenminste.
overigens zonder dat ik dit topic had gezien!.
Ik kwam er verder (ook) niet uit Ik denk wel dat het mogelijk is, maar dan wordt het een kwestie van wie je het meeste houdt.
*zelf geen ervaring trouwens
quote:Ja, maar dan zijn er dus 2 verschillende persoonlijkheden, en voor de een zal je dan altijd meer voelen dan voor de ander imo (ook al is er misschien bijna geen verschil te merken)
Op zaterdag 06 juli 2002 10:35 schreef Aernout het volgende:[..]
Hoeft niet persé.
Je kunt van de ene houden vanwege uitstraling, gezelligheid, lief karakter en van de andere vanwege intelligentie, kennis en aan elkaar gewaagd zijn.
Dat is niet met elkaar te vergelijken en dan is het moeilijk om te bepalen van wie je nu eigenlijk meer houdt. Zo was het bij mij tenminste.
Ik heb gister met mijn ex gezoent en heb de hele week alweer gevoelens voor haar(paar keer gezien), terwijl ik ook een vriendin heb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |