abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4893877
Ik heb een jaar geleden een hele heftige liefdesrelatie gehad met een jongen die 8 jaar ouder is, hij heeft het uiteindelijk uitgemaakt waar ik behoorlijk stuk van geweest ben.
Nu heb ik inmiddels een nieuwe vriend waar ik hardstikke verliefd op ben, maar als ik mijn ex zie heb ik ook nog hele hevige gevoelens voor hem, en mijn ex heeft inmiddels ook een nieuwe vriendin, maar hij heeft dus hetzelfde bij mij.
als we samen zijn voelt het nog net als toen (het is ook niet uit gegaan omdat we niet meer gek op elkaar waren, een hoop andere redenen, maar dat dus niet)
het maakt me allemaal zo vreselijk in de war, kan je verliefd zijn op twee mensen tegelijk? zijn er meer mensen die dit meegemaakt hebben?
pi_4893918
Ik denk dat je wel op 2 mensen tegelijk "verliefd" kan zijn.
De vraag is dan op wie het meeste. Misschien geef je gewoon veel om 1 van die jongens en verwar je dat met verliefdheid?
Tussen om iemand geven, verliefd zijn en houden van zitten niet echt duidelijke grenzen, die zal je zelf moeten zoeken.
Succes!

[Dit bericht is gewijzigd door Koos23 op 05-07-2002 10:43]

vrijdag 5 juli 2002 @ 10:41:15 #3
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_4893979
Ik denk wel dat je op twee mensen verliefd kan zijn, maar je kan niet van allebei evenveel houden.
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
  vrijdag 5 juli 2002 @ 10:41:40 #4
21380 AEJT
GVD wat vroeg!
pi_4893982
IMHO, kan je best op 2 mensen verliefd zijn. Maar ik denk eerder dat bij je ex het oude vertrouwde gevoel + veel om elkaar geven het geval is dan dat je er nog echt verliefd op bent... (misschien ook niet )
[url=http://www.am-ende.net]Am-Ende![/url][br]Give a man fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.[br][url=http://www.relavation.com/fok/foktools/tools/tool.foktracker.php]Fok/Tweakers Tracker[/url]
  vrijdag 5 juli 2002 @ 10:45:09 #5
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_4894004
lijkt me dat dat heel goed mogelijk is
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
  vrijdag 5 juli 2002 @ 10:54:50 #6
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_4894100
Ja, ik ben namelijk verliefd op elke mooie vrouw en er zijn heel veel mooie vrouwen.
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
pi_4894197
quote:
Op vrijdag 05 juli 2002 10:54 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Ja, ik ben namelijk verliefd op elke mooie vrouw en er zijn heel veel mooie vrouwen.
Maar ja. Echt serieus kun je jou ook niet nemen. Jij bent namelijk dood en toch post je nog op het forum

Maar ik denk dat het heel goed mogelijk is om op twee mensen verliefd te zijn. Wat(wie) het beste is zul je voor jezelf uit moeten maken.
Wellicht is het dan het beste om wat afstand van beiden te nemen, zodat je alles voor jezelf wat helderder kunt maken.
Is wel een kut situatie.

pi_4894287
afstand nemen is niet iets wat echt lukt, niet van zijn kant, en niet van mijn kant. Het is verder ook niet dat ik nog dingen uitspook met m'n exvriend, daarvoor hebben we allebei te veel principes. Het is alleen een heel sterk gevoel van bij elkaar horen en toch hevige verliefdheid. Ik zie hem ook nog regelmatig, omdat hij vlak bij me woont en we ook vrienden zijn.
maar als ik bij m'n vriendje ben heb ik eigenlijk dezelfde verliefde gevoelens, en lijkt mijn ex weer heel ver weg.
als ik een van de twee gezien heb ben ik altijd weer een dag helemaal van slag.
pi_4894518
Ik weet precies wat je bedoelt, ik zit zn beetje met hetzelfde probleem en ik heb ook geen idee wat ik moet doen.
Ik denk dat je voor jezelf duidelijk moet hebben voor wie je het meest voelt en bij wie je jezelf het best voelt....

Dat is echter makkelijker gezegd dan gedaan, helaas....

Niets is minder dan meer
  vrijdag 5 juli 2002 @ 12:02:05 #10
14889 sundae
pi_4894921
quote:
Op vrijdag 05 juli 2002 11:34 schreef Keffo- het volgende:
Ik denk dat je voor jezelf duidelijk moet hebben voor wie je het meest voelt en bij wie je jezelf het best voelt....

Dat is echter makkelijker gezegd dan gedaan, helaas....

True. Wees eerlijk tegen jezelf. Als je alleen bent en je hebt ze allebei een paar dagen niet gezien, bij wie zou je dan het liefste zijn, wie mis je het meest? Bij wie voel je je het fijnst, ben je het meest op je gemak?
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_4894974
quote:
Op vrijdag 05 juli 2002 12:02 schreef sundae het volgende:

[..]

True. Wees eerlijk tegen jezelf. Als je alleen bent en je hebt ze allebei een paar dagen niet gezien, bij wie zou je dan het liefste zijn, wie mis je het meest? Bij wie voel je je het fijnst, ben je het meest op je gemak?

das simpel, mijn ex,
alleen hebben we allebei een relatie, en is de stap om weer verder te gaan met elkaar verre van simpel.
en zo groot is het verschil in gevoelens ook niet.
  vrijdag 5 juli 2002 @ 13:35:55 #12
31850 Keffo-
ow.....?
pi_4896208
quote:
Op vrijdag 05 juli 2002 12:05 schreef n00b het volgende:

[..]

das simpel, mijn ex,
alleen hebben we allebei een relatie, en is de stap om weer verder te gaan met elkaar verre van simpel.

Het lijkt me dus niet zn probleem, als je er met je ex uit kan komen lijkt hij de beste keus.
Niets is minder dan meer
  vrijdag 5 juli 2002 @ 15:30:04 #13
14889 sundae
pi_4897958
quote:
Op vrijdag 05 juli 2002 12:05 schreef n00b het volgende:

[..]

das simpel, mijn ex,

Als je daar zo makkelijk antwoord op kunt geven, lijkt me het verschil in gevoelens toch groot genoeg.. Ook al vind je je vriend ook heel leuk.
quote:
Op vrijdag 05 juli 2002 13:35 schreef Keffo- het volgende:

[..]

Het lijkt me dus niet zn probleem, als je er met je ex uit kan komen lijkt hij de beste keus.

Mee eens.
Als jullie allebei echt willen, dan moet het kunnen, ook al is het moeilijk.
  vrijdag 5 juli 2002 @ 15:39:33 #14
17075 extreme
-wannahave-
pi_4898079
als hij er net zo over denkt moet je jezelf niet te kort doen, dan zou ik inderdaad proberen de draad met je ex weer op te pakken..

of om even woorden van een heel dierbaar vriendinnetje te gebruiken: als twee mensen ECHT (echt!) van elkaar houden, dan komt het uiteindelijk altijd weer goed, en zijn alle problemen op te lossen..

sterkte..

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_4898618
ik denk wel dat je op 2 mensen tegelijk verliefd kan zijn. Maar ik denk dat je om de ene net iets meer geeft dan om de ander. Probeer het voor jezelf op een rijtje te zetten en hij ook om wie hij nou het meest geeft. En misschien komen jullie nog eens bij elkaar.
pi_4898782
ik zal het nog eens goed overdenken, met mijn exvriend is het pure passie, met mijn huidige vriendje verliefdheid en een hele fijne vorm van aandacht.
als ik mijn ex zie heb ik oprecht moeite om van hem af te blijven, echte hartstocht is wel heel zeldzaam denk ik. Dat heb ik met mijn vriend veel minder.
bedankt voor de adviezen, was al bang dat ik de enige was.
  vrijdag 5 juli 2002 @ 16:38:49 #17
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_4898858
quote:
Op vrijdag 05 juli 2002 16:33 schreef n00b het volgende:
echte hartstocht is wel heel zeldzaam denk ik. Dat heb ik met mijn vriend veel minder.
Weet je wat het is, denk ik? Je exvriend is onbereikbaar. Het mág niet met hem. En daarom is het zo geweldig spannend. Je weet dat het niet mag, maar je wilt allebei. Dat ervaar je als hartstocht. Met je eigen vriend voel je dat niet, omdat alles gewoon toegestaan is, er zijn geen grenzen. Je zou het eens uit moeten proberen, door bijvoorbeeld af te spreken dat je een week niet met elkaar naar bed gaat. Moet je kijken hoe graag je elkaar wilt op de derde dag. Het is maar een voorbeeld, maar je volgt me wel denk ik. Misschien is het effect lang niet zo sterk als bij je exvriendje, maargoed, je weet heus zelf het beste wat je moet doen

prrrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
pi_4898999
quote:
Op vrijdag 05 juli 2002 16:38 schreef Pridemeid het volgende:

[..]

Weet je wat het is, denk ik? Je exvriend is onbereikbaar. Het mág niet met hem. En daarom is het zo geweldig spannend.

prrrrrrr

nee, ik gedurende het jaar dat ik wat heb gehad met hem was het gevoel net zo, die hartstocht is er altijd geweest, vanaf het eerste moment dat ik hem ken. Het was ook meteen de eerste dag raak. Met mijn vriendje ging dat veel geleidelijker.
  vrijdag 5 juli 2002 @ 16:50:31 #19
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_4899023
quote:
Op vrijdag 05 juli 2002 10:41 schreef sundae het volgende:
Ik denk wel dat je op twee mensen verliefd kan zijn, maar je kan niet van allebei evenveel houden.
Waarom niet?
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
  vrijdag 5 juli 2002 @ 19:24:53 #20
3038 Emel
realist
pi_4900886
quote:
Op vrijdag 05 juli 2002 10:25 schreef n00b het volgende:
het maakt me allemaal zo vreselijk in de war, kan je verliefd zijn op twee mensen tegelijk?
denk het wel
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_4900997
quote:
Op vrijdag 05 juli 2002 10:41 schreef sundae het volgende:
De ene verliefdheid/houden van is de andere niet.
Je kunt om verschillende redenen van verschillende mensen houden c.q verliefd zijn op.

Is niet te vergelijken, vind ik

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_4901194
Ja je kunt zeker wel verliefd zijn op 2 mensen tegelijk!
Ik was ooit verliefd op 2 zusjes. Dat was wederzijds en toen moest ik kiezen
  vrijdag 5 juli 2002 @ 19:57:29 #23
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_4901272
quote:
Op vrijdag 05 juli 2002 19:50 schreef Aernout het volgende:
Ja je kunt zeker wel verliefd zijn op 2 mensen tegelijk!
Ik was ooit verliefd op 2 zusjes. Dat was wederzijds en toen moest ik kiezen
Je hebt de jongste genomen?

of was 't een tweeling

Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_4901310
quote:
Op vrijdag 05 juli 2002 19:57 schreef Vibromass het volgende:
Je hebt de jongste genomen?
Nee de oudste.
Foute keuze achteraf gezien
maar die andere was nog minderjarig
  zaterdag 6 juli 2002 @ 10:22:31 #25
14889 sundae
pi_4906950
quote:
Op vrijdag 05 juli 2002 16:50 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Waarom niet?

Omdat iedereen anders is, de een zal altijd net iets meer voor je betekenen dan de ander, imo.
pi_4906987
quote:
Op zaterdag 06 juli 2002 10:22 schreef sundae het volgende:

[..]

Omdat iedereen anders is, de een zal altijd net iets meer voor je betekenen dan de ander, imo.

Hoeft niet persé.

Je kunt van de ene houden vanwege uitstraling, gezelligheid, lief karakter en van de andere vanwege intelligentie, kennis en aan elkaar gewaagd zijn.
Dat is niet met elkaar te vergelijken en dan is het moeilijk om te bepalen van wie je nu eigenlijk meer houdt. Zo was het bij mij tenminste.

pi_4907028
Ik denk inderdaad dat het kan, maar je kan daarentegen wel maar van 1 van beide houden.
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_4907168
Heel vreemd maar ik moest hier vanmorgen nog aan denken (of dat mogelijk is om op 2 personen tegelijkertijd verliefd te zijn).

overigens zonder dat ik dit topic had gezien!.

Ik kwam er verder (ook) niet uit Ik denk wel dat het mogelijk is, maar dan wordt het een kwestie van wie je het meeste houdt.

*zelf geen ervaring trouwens

zaterdag 6 juli 2002 @ 13:49:10 #29
27702 mixxy
my prrrrrrecious!
pi_4907369
aan de ene kant denk ik wel dat je verliefd kunt zijn op 2 mensen tegelijk. Aan de andere kant is het misschien ook de moeite waard om bij jezelf na te gaan of je misschien lust en verliefdheid met elkaar verward.
[url=http://members.lycos.nl/mixx/]nu ook AH bonuskaarten[/url] - [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=27702]fotoboek[/url]
  zaterdag 6 juli 2002 @ 16:23:01 #30
30961 Knaller
knalt er op los
pi_4908094
Nee denk het niet eigenlijk. Volgens mij ben je nog steeds echt op je ex-vriend verliefd en bij je vriend wil je gewoon geloven dat je verliefd op hem bent. Je kan natuurlijk wel veel om je huidige vriend geven maar omdat je nu niet meer met je ex-vriend een relatie kan krijgen, voldoet je vriend op dit moment en daardoor creeër je een soortgelijk gevoel bij hem. Ik denk dit namelijk zo omdat je duidelijk voor je ex zou kiezen als de mogelijkheid er eventueel zou zijn om weer wat met hem te beginnen. Of niet?
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
  zondag 7 juli 2002 @ 01:24:18 #31
14889 sundae
pi_4914116
quote:
Op zaterdag 06 juli 2002 10:35 schreef Aernout het volgende:

[..]

Hoeft niet persé.

Je kunt van de ene houden vanwege uitstraling, gezelligheid, lief karakter en van de andere vanwege intelligentie, kennis en aan elkaar gewaagd zijn.
Dat is niet met elkaar te vergelijken en dan is het moeilijk om te bepalen van wie je nu eigenlijk meer houdt. Zo was het bij mij tenminste.

Ja, maar dan zijn er dus 2 verschillende persoonlijkheden, en voor de een zal je dan altijd meer voelen dan voor de ander imo (ook al is er misschien bijna geen verschil te merken)
pi_4916093
Ja, het kan wel, ik ben het op dit moment ook!!!

Ik heb gister met mijn ex gezoent en heb de hele week alweer gevoelens voor haar(paar keer gezien), terwijl ik ook een vriendin heb

waar heb ik in hemelsnaam een signatuur voor nodig?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')