rookworst en gehaktballen wel. hutspot vind ik wel lekker. Het meeste lust ik wel, maar vind ik niet zo lekker. alleen bietjes, spruitjes en witlof vreet ik echt niet. dingen die ik niet ken (stoofpeertjes, hete bliksem) wil ik op zich best proberen, maar ik zal niet minder gelukkig sterven als ik het nooit geproefd hebquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Houd je van rookworst? Andere stamppotten? Gehaktballen?
Bietjes waren de enige groente die ik lekker vond als klein Zapstertjequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:07 schreef 3rdRock het volgende:
stoofpeertjes? nooit gegeten....
bietjes? gadverdamme
boerenkool? mwoah...
ben ik wel een hollander??
Was meer om aan te geven dat het heel simpel is!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Al die verschillende receptenNee hoor, ik brouw er wel wat van
mijn moeder lust geen bietjes, heb ze dan ook heel zelden gegeten dus of ik ze lust weet ik eigenlijk niet. heb ze alleen in het MKL wel eens op, maar daar konden ze niet koken...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:09 schreef TheZapster het volgende:
Nu heb ik verdomme trek in boerenkool gekregen
[..]
Bietjes waren de enige groente die ik lekker vond als klein Zapstertje. Mijn ouders hebben nooit meer bietjes gegeten sinds ik het huis uit ben, zo zat waren ze het
Stamppotrauwe andijvie is volgens mij een zomerstamppotquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:24 schreef borisz het volgende:
Hier ook al volop winterkost afgelopen week.
- Stoofpot
- Zuurkool
- Stamppot rauwe andijvie
- Stoofperen
Oh, nou wij eten het in de winterquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Stamppotrauwe andijvie is volgens mij een zomerstamppot
Dat maakt mij geen bal uitquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Stamppotrauwe andijvie is volgens mij een zomerstamppot
quote:
Nee, ik wil niet opgelicht worden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:05 schreef Allrounder het volgende:
Heeft iemand van jullie hier wel eens concertkaarten gekocht via marktplaats?
Nee, ik ga niet de deur uit...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:05 schreef Allrounder het volgende:
Dat heb ik dus ook idd. Baal er zo van.. Zou naar Foster the People in de Melkweg. Kaarten waren 14e per stuk. Nu gaan ze rond voor 45equote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet opgelicht worden.
Ik kijk nooit films op tv. Of ik neem ze op, of ik kijk ze via dvdquote:
ja, voor werchter, toen bij diegene thuis opgehaaldquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:05 schreef Allrounder het volgende:
ik zou iig kijken of die persoon nog meer advertenties heeft en of ie nog meer concertkaarten aanbiedt. als dat niet zo is is het waarschijnlijk iemand die de kaarten verkoopt omdat hij zelf niet kan. Bovendien zou ik dergelijke dingen het liefst persoonlijk ophalen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:12 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook idd. Baal er zo van.. Zou naar Foster the People in de Melkweg. Kaarten waren 14e per stuk. Nu gaan ze rond voor 45e. Heb het er wel voor over, maar je zult idd maar opgelicht worden..
Waarom koop je dan niet meteen kaarten?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:12 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook idd. Baal er zo van.. Zou naar Foster the People in de Melkweg. Kaarten waren 14e per stuk. Nu gaan ze rond voor 45e. Heb het er wel voor over, maar je zult idd maar opgelicht worden..
Te laat. Ja ik weet het, domquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:40 schreef alors het volgende:
[..]
Waarom koop je dan niet meteen kaarten?
Nounouquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zou iig kijken of die persoon nog meer advertenties heeft en of ie nog meer concertkaarten aanbiedt. als dat niet zo is is het waarschijnlijk iemand die de kaarten verkoopt omdat hij zelf niet kan. Bovendien zou ik dergelijke dingen het liefst persoonlijk ophalen.
en koop iig geen kaarten via die vieze vuile gore smerige oplichters van zo'n doorverkoopbureau. die mensen mogen ze wat mij betreft hun linker teelbal afnemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |