Nee, ik wil niet opgelicht worden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:05 schreef Allrounder het volgende:
Heeft iemand van jullie hier wel eens concertkaarten gekocht via marktplaats?
Nee, ik ga niet de deur uit...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:05 schreef Allrounder het volgende:
Dat heb ik dus ook idd. Baal er zo van.. Zou naar Foster the People in de Melkweg. Kaarten waren 14e per stuk. Nu gaan ze rond voor 45equote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet opgelicht worden.
Ik kijk nooit films op tv. Of ik neem ze op, of ik kijk ze via dvdquote:
ja, voor werchter, toen bij diegene thuis opgehaaldquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:05 schreef Allrounder het volgende:
ik zou iig kijken of die persoon nog meer advertenties heeft en of ie nog meer concertkaarten aanbiedt. als dat niet zo is is het waarschijnlijk iemand die de kaarten verkoopt omdat hij zelf niet kan. Bovendien zou ik dergelijke dingen het liefst persoonlijk ophalen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:12 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook idd. Baal er zo van.. Zou naar Foster the People in de Melkweg. Kaarten waren 14e per stuk. Nu gaan ze rond voor 45e. Heb het er wel voor over, maar je zult idd maar opgelicht worden..
Waarom koop je dan niet meteen kaarten?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:12 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook idd. Baal er zo van.. Zou naar Foster the People in de Melkweg. Kaarten waren 14e per stuk. Nu gaan ze rond voor 45e. Heb het er wel voor over, maar je zult idd maar opgelicht worden..
Te laat. Ja ik weet het, domquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:40 schreef alors het volgende:
[..]
Waarom koop je dan niet meteen kaarten?
Nounouquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zou iig kijken of die persoon nog meer advertenties heeft en of ie nog meer concertkaarten aanbiedt. als dat niet zo is is het waarschijnlijk iemand die de kaarten verkoopt omdat hij zelf niet kan. Bovendien zou ik dergelijke dingen het liefst persoonlijk ophalen.
en koop iig geen kaarten via die vieze vuile gore smerige oplichters van zo'n doorverkoopbureau. die mensen mogen ze wat mij betreft hun linker teelbal afnemen.
Dat vind ik nou weer zo discriminabel naar Nederlandse vrouwen toe...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:09 schreef borisz het volgende:
Zweden erbij. Altijd leuk qua vrouwlijke fans.
Discriminabel?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat vind ik nou weer zo discriminabel naar Nederlandse vrouwen toe...
Ik Wordfeud veel en begin woorden door elkaar te husselenquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:09 schreef borisz het volgende:
Zweden erbij. Altijd leuk qua vrouwlijke fans.
Hmpf... En maar een paar kerels in het plaatje en ook nog op grote afstandquote:
Ik zie ze niet hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Hmpf... En maar een paar kerels in het plaatje en ook nog op grote afstand
Achter die meneer die in het midden staat... Ze staan zo ver weg, je ziet ze amper.quote:
nja, ik kan niet zo goed tegen dat soort bedrijfjes. en dat terwijl ik er zelf nooit mee te maken heb gehad. en natuurlijk weet ik wel dat dat soort bedrijfjes bestaan omdat er van die domme mensen die er kaarten bestellen. Van mij mogen ze dat soort massale doorverkoopbedrijfjes verbieden. Een kaartje doorverkopen omdat je ziek bent of ineens niet kunt begrijp ik, maar dat soort bedrijfjes nietquote:
Dat laatste, zeker als het waar je nu bent regent.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:26 schreef CindieY het volgende:
Wat denken jullie? Gaat Roos nog iets boeiends draaien of zal ik gelijk maar m'n bed opzoeken en daar verder lezen in wederom een heerlijk boek van Stephen King?
ik doe ook het laatste, maar dan met een boek van Robin Hobbquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:26 schreef CindieY het volgende:
Wat denken jullie? Gaat Roos nog iets boeiends draaien of zal ik gelijk maar m'n bed opzoeken en daar verder lezen in wederom een heerlijk boek van Stephen King?
Neh, tis droog geloof ik. En dat terwijl ik zowel vanochtend vroeg als laat in de middag door de stromende regen moest fietsenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat laatste, zeker als het waar je nu bent regent.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neh, tis droog geloof ik. En dat terwijl ik zowel vanochtend vroeg als laat in de middag door de stromende regen moest fietsen
Mijn ervaring is dat wanneer ik de radio uitzet, er ineens van alles aan leuk spul gedraaid wordtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:26 schreef CindieY het volgende:
Hoe weet je dat dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat wanneer ik de radio uitzet, er ineens van alles aan leuk spul gedraaid wordt
Kan ook, maar daar heb ik volgens mij nog nooit op gekeken. Wanneer ik tv kijk oid dan zit ik vaak met mobiel te klooien en kijk ik hier ook wel eens om het hoekjequote:
*duimt*quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:42 schreef CindieY het volgende:
Nouja, ik ga inderdaad maar eens m'n bed induiken. Wie duimt er eens voor een flinke plensbui in Zwolle?
ah gossiequote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:10 schreef minthy het volgende:
Verdomme, radio/tv en internetsignaal foetsie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
twitter:roos3fm twitterde op woensdag 12-10-2011 om 03:10:40Dus Vodafone maakt een fout die ze maar niet rechtgezet krijgen en nu denken ze zeker dat ik dit ga betalen. #mooimis http://t.co/XOXj30DL reageer retweet
Ik sla EW dus maar weer over.twitter:ekstraweekend twitterde op woensdag 12-10-2011 om 09:09:08Komende vrijdag is @JorgenRaymann te gast bij #ekstraweekend. #3fm reageer retweet
Dit.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:22 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik sla EW dus maar weer over.twitter:ekstraweekend twitterde op woensdag 12-10-2011 om 09:09:08Komende vrijdag is @JorgenRaymann te gast bij #ekstraweekend. #3fm reageer retweet
Kan best leuk zijn, maar ik sla EW sowieso vaak over de laatste tijdquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:22 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik heb het ook al héél lang niet meer geluisterd, en zolang dat programma niet eens wat vernieuwing krijgt denk ik ook niet dat ik nog snel ga luisteren.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan best leuk zijn, maar ik sla EW sowieso vaak over de laatste tijd
Het staat hier vaak op de achtergrond aan, krijg er de helft niet van mee. Die lange uitzending lijkt me dan wel weer tof, ben benieuwd of ze dan iets nieuws gaan doen of dat ze gewoon 4x opnieuw gaan beginnen en elke keer dezelfde onderdelen herhalenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb het ook al héél lang niet meer geluisterd, en zolang dat programma niet eens wat vernieuwing krijgt denk ik ook niet dat ik nog snel ga luisteren.
De mensen die ook echt van 19.00 tot 7 uur gaan luisteren verklaar ik hierbij al tot gekquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Het staat hier vaak op de achtergrond aan, krijg er de helft niet van mee. Die lange uitzending lijkt me dan wel weer tof, ben benieuwd of ze dan iets nieuws gaan doen of dat ze gewoon 4x opnieuw gaan beginnen en elke keer dezelfde onderdelen herhalen
Ik heb nog geen idee of ik dat ga doen, hangt er ook vanaf hoe gezellig het hier isquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:43 schreef themauster het volgende:
[..]
De mensen die ook echt van 19.00 tot 7 uur gaan luisteren verklaar ik hierbij al tot gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |