Gefeliciteerd!quote:
Zo zin in 14 november met Seasick Steve in Tivoli!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:31 schreef Bronson het volgende:
Zo zin in 14november met Elbow in de HMH.
Beide tofquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo zin in 14 november met Seasick Steve in Tivoli!
Haha, gaat lekker inderdaadquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:45 schreef Yankee het volgende:
verprutst weer eens wat bij het popduel
best knap inderdaadquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Bart Arends.
Hoe krijgt die jongen het toch voor elkaar iedere keer dat Popduel te verneuken. Damn.
ik luister niet, maar dat is echt altijd zo bij hemquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Bart Arends.
Hoe krijgt die jongen het toch voor elkaar iedere keer dat Popduel te verneuken. Damn.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:52 schreef alors het volgende:
Zo we hebben het zonnetje in huis aan de lijn
Lekker. Binnenkort ook maar eens maken. Nadat ik weer eens gehaktballen heb gemaakt en gestoofde peertjes. *kookt weinig 'uitgebreid'quote:
Gestoofde peertjes krijgen wij morgenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Lekker. Binnenkort ook maar eens maken. Nadat ik weer eens gehaktballen heb gemaakt en gestoofde peertjes. *kookt weinig 'uitgebreid'
Rode bietenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat is dat?
Ontopic: Verse rode bieten![]()
Stamppot boerenkool.quote:
Heerlijk, met ui erdoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:59 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Rode bieten![]()
, brrrrr.. De rillingen lopen me over de rug.
Ik heb ze nog nooit zelf gemaakt, maar ik ben nu al bang voor een teleurstelling: die van mijn oma kan ik toch niet overstijgen en ik heb 't recept nooit gevraagd. Maar ik ga ze vrijdag of zaterdag proberen te maken! Beide dagen heb ik toch een eter over de vloer, kunnen ze mooi proevenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Gestoofde peertjes krijgen wij morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |