quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:09 schreef borisz het volgende:
Zweden erbij. Altijd leuk qua vrouwlijke fans.
Hmpf... En maar een paar kerels in het plaatje en ook nog op grote afstandquote:
Ik zie ze niet hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Hmpf... En maar een paar kerels in het plaatje en ook nog op grote afstand
Achter die meneer die in het midden staat... Ze staan zo ver weg, je ziet ze amper.quote:
nja, ik kan niet zo goed tegen dat soort bedrijfjes. en dat terwijl ik er zelf nooit mee te maken heb gehad. en natuurlijk weet ik wel dat dat soort bedrijfjes bestaan omdat er van die domme mensen die er kaarten bestellen. Van mij mogen ze dat soort massale doorverkoopbedrijfjes verbieden. Een kaartje doorverkopen omdat je ziek bent of ineens niet kunt begrijp ik, maar dat soort bedrijfjes nietquote:
Dat laatste, zeker als het waar je nu bent regent.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:26 schreef CindieY het volgende:
Wat denken jullie? Gaat Roos nog iets boeiends draaien of zal ik gelijk maar m'n bed opzoeken en daar verder lezen in wederom een heerlijk boek van Stephen King?
ik doe ook het laatste, maar dan met een boek van Robin Hobbquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:26 schreef CindieY het volgende:
Wat denken jullie? Gaat Roos nog iets boeiends draaien of zal ik gelijk maar m'n bed opzoeken en daar verder lezen in wederom een heerlijk boek van Stephen King?
Neh, tis droog geloof ik. En dat terwijl ik zowel vanochtend vroeg als laat in de middag door de stromende regen moest fietsenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat laatste, zeker als het waar je nu bent regent.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neh, tis droog geloof ik. En dat terwijl ik zowel vanochtend vroeg als laat in de middag door de stromende regen moest fietsen
Mijn ervaring is dat wanneer ik de radio uitzet, er ineens van alles aan leuk spul gedraaid wordtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:26 schreef CindieY het volgende:
Hoe weet je dat dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat wanneer ik de radio uitzet, er ineens van alles aan leuk spul gedraaid wordt
Kan ook, maar daar heb ik volgens mij nog nooit op gekeken. Wanneer ik tv kijk oid dan zit ik vaak met mobiel te klooien en kijk ik hier ook wel eens om het hoekjequote:
*duimt*quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:42 schreef CindieY het volgende:
Nouja, ik ga inderdaad maar eens m'n bed induiken. Wie duimt er eens voor een flinke plensbui in Zwolle?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |