Weet je ook wat ze allemaal hebben gedaan? Kan je dat mooi volgende keer zelf proberenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:45 schreef Griebus het volgende:
Ik had ook fretbuzz bij mijn LC comet, die is er wel mooi uit met een goeie afstelling. Kost wel wat maar dan heb je ook zekerheid dat het goed gebeurd. (mij lukte het zelf niet om op te lossen)
Ik heb precies hetzelfde met mijn LC Comet. Ook een fret buzz met de dikke E snaar en dan vooral op de 7e fret...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:45 schreef Griebus het volgende:
Ik had ook fretbuzz bij mijn LC comet, die is er wel mooi uit met een goeie afstelling. Kost wel wat maar dan heb je ook zekerheid dat het goed gebeurd. (mij lukte het zelf niet om op te lossen)
Kan ik dat zelf fixen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja dat soort problemen krijg je dus snel met budget gitaren komt omdat de frets gewoon niet netjes afgewerkt zijn.
Nee, want over een paar maanden wil ik hem kopenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:39 schreef -Menn0- het volgende:
HT-5 mini stack (met 2 speakers) ruilen tegen m'n Truckster? hmmmm
Maar ik ga helaas niet nog een paar maanden wachtenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, want over een paar maanden wil ik hem kopen
HT5 is wel erg tof. Mits leuke pedaaltjes er bij!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:39 schreef -Menn0- het volgende:
HT-5 mini stack (met 2 speakers) ruilen tegen m'n Truckster? hmmmm
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee maar je kan wel aan Braddie vragen wat het kost
Hehe, natuurlijk nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:50 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Maar ik ga helaas niet nog een paar maanden wachten
Zat net even op je site te kijken, maar je maakt echt goeie shit man, heel goed bezigquote:
Ah, thanks dude!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zat net even op je site te kijken, maar je maakt echt goeie shit man, heel goed bezig
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee maar je kan wel aan Braddie vragen wat het kost
Moeten alles worden geherfret dan? Het is bij mij maar 1 fret. Of werkt dat zo niet?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Ehm zo'n LC comet kost toch lang geen 500e ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |