Ohja, da's misschien ook wel weer zo.quote:
Die ligt net wat buiten mijn budget.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:58 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Een Gretsch Tim Armstrong(is zelf ook een leftie)
Je hoeft ze niet allebij tegelijk te kopen he.quote:
Gitaarspullen heb je altijd 'gister' nodig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:51 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet allebij tegelijk te kopen he.
Je kunt nu gewoon een kopen en later koop je er nog een bij als je het nodig hebt.
Geld ook.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gitaarspullen heb je altijd 'gister' nodig.
ja klopt, de 4x12 die mij wel aansprak heeft dubbele speakers precies dezelfde celestion vintage als bij de 2x12 dus Ik ga gewoon daarvoor en kan er altijd een bij bestellenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:51 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet allebij tegelijk te kopen he.
Je kunt nu gewoon een kopen en later koop je er nog een bij als je het nodig hebt.
Dat is het dan ook. In elk geval die in 2009quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:24 schreef The_Dean het volgende:
Ziet er uit als een tour rig van Slash
ja die hebben we, maar is niet zo actief!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:26 schreef 73 het volgende:
heeft Fok een bassisten topic?
Ik zoek een winkel waar ik een Les Paul Triumph basgitaar kan vinden. Dit is namelijk echt het geluid wat ik wil:
Niet zo heel gek voor een gitaar die tot 1980 is gemaakt toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:00 schreef 73 het volgende:
Ik merk het, ik heb er slechts toevallig een tweedehands gevonden
LOLquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:03 schreef Charlea het volgende:
Ik ben 15. Is het te laat om nu nog gitaarspelen op te pakken? Les te volgen zeg maar, en -met goede leergierige/ambitieuze houding- is er dan nog kans dat ik goed gitaar kan leren spelen?
Aangeboren talent even daargelaten..
Ik ben 34 en vorig jaar begonnen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:03 schreef Charlea het volgende:
Ik ben 15. Is het te laat om nu nog gitaarspelen op te pakken? Les te volgen zeg maar, en -met goede leergierige/ambitieuze houding- is er dan nog kans dat ik goed gitaar kan leren spelen?
Dan ben je zo'n beetje de oudste hier in het topicquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben 34 en vorig jaar begonnen.
Kortom gewoon doen. Je bent nog heel jong.
Ja natuurlijk kan dat nog, makkelijk zelfsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:03 schreef Charlea het volgende:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben 34 en vorig jaar begonnen.
Kortom gewoon doen. Je bent nog heel jong.
Mooi spul die SGs jaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:14 schreef brother52 het volgende:
GAS!![]()
http://www.musik-schmidt.de/gb-Gibson-SG-Special-60s-Tribute-WN-LH.html
-edit-
nog meer GAS!
http://www.musik-schmidt.de/gb-Fender-Kurt-Cobain-Jaguar-3TS-LH.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |