quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:25 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ah ok, dus je voegt audio en video dus pas samen in Premiere. Als ik nl gitaarspeel via Guitar Rig en dan probeer met mijn webcam op te nemen, pakt 'ie alleen het droge gitaargeluid. Waarmee film je?
Ja klopt... maar goed, dan duurt het weer zo lang voordat ik hem daadwerkelijk verkoop.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:58 schreef The_Dean het volgende:
Voor een normale prijs op Marktplaats zetten. 300 is wel erg laag, ding is nieuw meer dan het dubbele toch?
Ist een originele special, of zo'n namaak met een andere brug?quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja klopt... maar goed, dan duurt het weer zo lang voordat ik hem daadwerkelijk verkoop.
Voor een originele met zo'n halfronde brug leg ik het geld wel neer.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:31 schreef Cynic het volgende:
Ik zou het haast doen als ik geld had.
Al was het alleen al zodat-ie niet elke 14 dagen hier weer voorbij komt
Maar is volgens mij ook een vrij fatsoenlijke plank.
Het is een fatsoenlijke plank!, playability is heerlijk, je kan overal bij, nek is vrij dun! Sustain is ook erg goed, je kan er 21 verschillende klanken mee produceren doormiddel van de 3 pick-ups + in en uit phase combinatie`s.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:31 schreef Cynic het volgende:
Ik zou het haast doen als ik geld had.
Al was het alleen al zodat-ie niet elke 14 dagen hier weer voorbij komt
Maar is volgens mij ook een vrij fatsoenlijke plank.
Het is een replica maar hij heeft wel zo`n type brug!, alleen is het tremolo systeem anders(Blijft wel ènorm goed in tune)quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ist een originele special, of zo'n namaak met een andere brug?
Dus met deze brug:
[ afbeelding ]
Behalve dan dat je elk jaar moet herfretten, niet erg stemvast is wel el 20 keer per jaar geïntoneerd moet worden. Ja... top gitaar. Ik zou hem niet eens willen hebben als ik hem van je zou krijgen, want dan zou ik er gek van worden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is een fatsoenlijke plank!, playability is heerlijk, je kan overal bij, nek is vrij dun! Sustain is ook erg goed, je kan er 21 verschillende klanken mee produceren doormiddel van de 3 pick-ups + in en uit phase combinatie`s.
Er zit een gigbag bij, en een Vox DA-5(Die is helaas defect, maar valt wel te maken, is een draadbreuk is mij verteld.. maar ben zelf niet handig)
Hey ehh, ga eens ff ergens anders bij de hand doen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:44 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Behalve dan dat je elk jaar moet herfretten, niet erg stemvast is wel el 20 keer per jaar geïntoneerd moet worden. Ja... top gitaar. Ik zou hem niet eens willen hebben als ik hem van je zou krijgen, want dan zou ik er gek van worden.
En mag je hem nu wel verkopen van je moeder?
Bij mij is het vrij simpel..quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:00 schreef brother52 het volgende:
Ik snap niet dat mensen hun gitaren kunnen verkopen.....
Zelfs al zou ik geld nodig hebben, is een gitaar wel het laatste wat ik zou verkopen....quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Bij mij is het vrij simpel..
Ik heb 1 gitaar waar ik veel op speel en de strat/brian may worden een beetje vergeten, en ik heb geld nodig. Vandaar.
Dat is ook de reden waarom ik nog niks op marktplaats heb staanquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:43 schreef Cynic het volgende:
Heb ook nog nooit een gitaar verkocht, heb een paar behoorlijk matige exemplaren staan maar die hou ik dan "omdat ik er toch niks voor terug krijg"
Nee, die Les Paul blijft bij me, dat is een heerlijke gitaar, die ik van m`n vader gekregen heb, dus helaas.quote:
Wat voor les Paul?quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, die Les Paul blijft bij me, dat is een heerlijke gitaar, die ik van m`n vader gekregen heb, dus helaas.
Echt matige exemplaren heb ik niet staan. Wel eentje die ik bijna nooit gebruik maar als ik daar dan weer eens op speel vraag ik me altijd af waarom ik daar niet vaker op speel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:43 schreef Cynic het volgende:
Heb ook nog nooit een gitaar verkocht, heb een paar behoorlijk matige exemplaren staan maar die hou ik dan "omdat ik er toch niks voor terug krijg"
Motion, of all brands.quote:
idd, als ik er niet meer op speel gaan ze aan de muurquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zelfs al zou ik geld nodig hebben, is een gitaar wel het laatste wat ik zou verkopen....
Dan liever 4 weken op water en brood leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |