De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was moe dus heb me verslapen en wil nu niet naar school maar moet toch maar gaan zo.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:54 schreef coban het volgende:
[..]
Mattie dit doet pijn wat is er tell me
Ik ben op schoolquote:
Ik voel je pijn ik heb dit elke dagquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik was moe dus heb me verslapen en wil nu niet naar school maar moet toch maar gaan zo.
Pijnlijk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:57 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben op school
Ik heb alleen sultanaaas
Ik wil ontbijt
Zeg gewoon tegen de leraar/lerares. Ik moet godverdomme eten want als je niet eet ga je dood.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:57 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben op school
Ik heb alleen sultanaaas
Ik wil ontbijt
Hij gaat zeggen ga je gang daar kun je broodjes halen mr ik ben lui weeje geen zin om te gaanquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zeg gewoon tegen de leraar/lerares. Ik moet godverdomme eten want als je niet eet ga je dood.
Vaak ben je bang.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:00 schreef coban het volgende:
[..]
Hij gaat zeggen ga je gang daar kun je broodjes halen mr ik ben lui weeje geen zin om te gaan
Woensdag en donderdag vrij.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:01 schreef coban het volgende:
Morgen ben ik vrij maar moet ik 8 uur opstaan damn fuck my life
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |