Dat eerder. Ik ken wel een paar van die meiden die nog steeds bij hun eerste vriendje zijn/waren, opeens gaat het kriebelen, want hoe WEET je dat de seks goed is zonder vergelijkingsmateriaal?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:13 schreef Kandijfijn het volgende:
Wat ik mezelf ook afvraag is
Te weinig bedpartners, later spijt?
Ik ben 27, wat zou je teveel vinden?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:07 schreef Kingstown het volgende:
Hangt van de leeftijd af. En wmb is er geen verschil tussen man en vrouw, maar ik weet ook dat die mening door velen niet gedeeld wordt.
Sowieso vreemd om iets "te veel" te vinden? Ik zou zeggen, lekker iemand met ervaring. Mja als je een SOA zou hebben opgelopen door onverantwoordelijk sexueel gedrag zou ik er wel moeite mee hebben. En ik denk dat ik ook moeite zou hebben met weinig exclusiviteit in een sexuele relatie. Maar anders: primaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:16 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik ben 27, wat zou je teveel vinden?
Bij 20+ trek ik een wenkbrauw op. Niet dat dat een dealbreaker zou zijn hoor, maar daar sta ik dan wel even van te kijken.quote:
Er is een verschil tussen hoe iemand individueel daar tegen aan kijkt of wat "de maatschappij" daarvan vindt. Het rare is ook dat vrouwen het aantal vaak naar beneden bijstellen als er naar gevraagd wordt en mannen juist omhoog.quote:
Snap ik, maar jij zei het hangt van de leeftijd af dus ik was benieuwd wat je wel en niet acceptabel vond bij mijn leeftijd.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:54 schreef Kingstown het volgende:
Er is een verschil tussen hoe iemand individueel daar tegen aan kijkt of wat "de maatschappij" daarvan vindt.
Waarom verdienen die geen respect? Wat een onzin, omdat ze maatschappelijk ander gedrag dan jou vertonen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:55 schreef jaha het volgende:
Maar dat is gemiddeld (als je op je 17e begonnen bent) elk half jaar een nieuwe bedpartner. Dat is toch helemaal niet schokkend?
Waar ik persoonlijk eerder op afknap is sletterig gedrag zoals: wel een jongen mee het bed in slepen en hem de week daarna zonder duidelijk aanwijsbare reden dumpen. Of met vijf jongens op een avond zoenen. Dat soort meisjes verdient geen respect...
Laat ik er eens een lekker botte stelling ingooien.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:47 schreef Kandijfijn het volgende:
Waarom verdienen die geen respect? Wat een onzin, omdat ze maatschappelijk ander gedrag dan jou vertonen?
Als je zegt, dat zijn geen meisjes waarmee ik wat zou willen beginnen. Oke fair, maar om geen respect meer voor een persoon te hebben gaat mij wel weer heel erg ver.
Dat ze geen eigenwaarde of gemiddeld gezien minder eigenwaarde is een valide aanname. Maar het is en blijft een aanname.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:51 schreef Northside het volgende:
[..]
Laat ik er eens een lekker botte stelling ingooien.
De 'sletjes' die op jonge leeftijd al flink wat kilometers hebben gemaakt hebben meestal niet al te veel eigenwaarde. Als iemand geen respect voor zichzelf heeft, waarom zou ik dat dan wel moeten hebben?
Reactie op de ninja editquote:En nog eentje:
Ja, omdat ze maatschappelijk ander gedrag dan ik vertonen. Ik heb ook geen respect voor rascisten omdat ze ander maatschappelijk gedrag vertonen dan ik. Waarom mag ik gedrag dat tegen mijn waarden en normen indruist niet afkeuren?
Jij koppelt jong en veel seks aan geen respect voor zichzelf. Ik niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:51 schreef Northside het volgende:
[..]
Laat ik er eens een lekker botte stelling ingooien.
De 'sletjes' die op jonge leeftijd al flink wat kilometers hebben gemaakt hebben meestal niet al te veel eigenwaarde. Als iemand geen respect voor zichzelf heeft, waarom zou ik dat dan wel moeten hebben?
Ah, dus de jonge meisjes doen het niet om bijvoorbeeld aandacht of bevestiging te krijgen? Ja, ik koppel jong en veel seks aan lage eigenwaarde ja. En ik denk dat ik er dan in het grote merendeel van de gevallen niet ver naast zit.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:59 schreef Kingstown het volgende:
Jij koppelt jong en veel seks aan geen respect voor zichzelf. Ik niet.
Iedereen op elke leeftijd wil aandacht en bevestiging.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:09 schreef Northside het volgende:
[..]
Ah, dus de jonge meisjes doen het niet om bijvoorbeeld aandacht of bevestiging te krijgen? Ja, ik koppel jong en veel seks aan lage eigenwaarde ja. En ik denk dat ik er dan in het grote merendeel van de gevallen niet ver naast zit.
1) Waar. Maar het is ook geen reden om iemand te respecteren.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:56 schreef Kandijfijn het volgende:
Dat ze geen eigenwaarde of gemiddeld gezien minder eigenwaarde is een valide aanname. Maar het is en blijft een aanname.
1) Ik vind een gebrek aan eigen respect niet direct een reden geen respect meer voor iemand te hebben.
2) Je kan niet het respect voor een individu zomaar stoppen omdat je een oordeel hebt over de groep waartoe zij blijkt te behoren.
Iedereen heeft recht op een bepaalde mate van respect. Door bepaalde acties kan deze bij mij vermeerderen of afbreken. Acties wat betreft sletterigheid vind ik te nietszeggend om erover in te zitten.
Ja, wilde het wat duidelijker verwoorden.quote:Reactie op de ninja edit
Andere stelling, het verschil is dat racisten schade berokkenen richting hun omgeving en zelf een gebrek aan respect hebben voor mensen.
Nou ja, hier zijn we het gewoon niet over eens. Jonge meisjes zijn veelal geen sterke zelfbewuste en zelfstandige personen. Het zijn onzekere gevalletjes die heel ver gaan voor wat aandacht en bevestiging, en er zijn heel wat foute jongens die daar grif misbruik van maken. Een meisje dat met 20 jaar ook al 20 mannen heeft gehad doet dat zelden vanwege haar 'bewuste persoonlijke ontdekkingstocht in de wereld van seks'. Mijn mening tenminste. En daar komt mijn stelling dat jonge meisjes met veel sekspartners een lage eigenwaarde hebben uit voort.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:12 schreef Kingstown het volgende:
Iedereen op elke leeftijd wil aandacht en bevestiging.
Als je jong bent, dan is experimenteren, ontdekken en rondsnuffelen vrij normaal imo.
Je bent maar 1 keer jong en geniet daar optimaal van wmb.
Ik weet niet hoor, maar ik heb altijd geneukt omdat ik wilde neuken. Ik hield er vroeger juist mn mond over omdat ik ook wel wist hoe mensen er op neer kijken als je jong al een paar partners hebt gehad. Ik heb dan bijvoorbeeld weer nooit met alles en iedereen lopen zoenen, dat vind ik eerder aandachttrekkend gedrag bij jongeren. Ik heb met evenveel mensen gezoend als geneukt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:09 schreef Northside het volgende:
Ah, dus de jonge meisjes doen het niet om bijvoorbeeld aandacht of bevestiging te krijgen? Ja, ik koppel jong en veel seks aan lage eigenwaarde ja. En ik denk dat ik er dan in het grote merendeel van de gevallen niet ver naast zit.
Denk je dat dit voor de meeste jonge meisjes zo geldt of was je een uitzondering? Ik ben geneigd uitzondering te denken, maar ik sta altijd open voor discussie.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:45 schreef Dipkip het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ik heb altijd geneukt omdat ik wilde neuken. Ik hield er vroeger juist mn mond over omdat ik ook wel wist hoe mensen er op neer kijken als je jong al een paar partners hebt gehad. Ik heb dan bijvoorbeeld weer nooit met alles en iedereen lopen zoenen, dat vind ik eerder aandachttrekkend gedrag bij jongeren. Ik heb met evenveel mensen gezoend als geneukt.
Hoe zit het dan met de jongetjes, zijn die ook opzoek naar aandacht op een negatieve manier, zijn die ook onzeker en zielig als ze op vrouwenjacht zijn?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:51 schreef Northside het volgende:
[..]
Denk je dat dit voor de meeste jonge meisjes zo geldt of was je een uitzondering? Ik ben geneigd uitzondering te denken, maar ik sta altijd open voor discussie.
Als ik mezelf met vriendinnen vergeleek was ik wel een uitzondering ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:51 schreef Northside het volgende:
Denk je dat dit voor de meeste jonge meisjes zo geldt of was je een uitzondering? Ik ben geneigd uitzondering te denken, maar ik sta altijd open voor discussie.
Status.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:55 schreef erodome het volgende:
Hoe zit het dan met de jongetjes, zijn die ook opzoek naar aandacht op een negatieve manier, zijn die ook onzeker en zielig als ze op vrouwenjacht zijn?
Ik denk dat ze gelijker zijn dan de meeste denken, alhoewel er zeker ook wel verschil is, maar niet zozeer op het gebied van seks.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:07 schreef Northside het volgende:
[..]
Status.
Maar moet ik hieruit opmaken dat jij vindt dat jongetjes en meisjes gelijk zijn? Want, hoe politiek correct dat ook is, daar ben ik het ook niet mee eens.
Oh, ik denk ook dat het qua verschillen tussen jongens en meisjes over het algemeen wel meevalt. Maar het gaat hier specifiek om het groepje seksueel zeer actieve jongens en meisjes. En daar denk ik wel dat de verschillen groot zijn. Het zijn veelal niet de onzekere jongens die veel seks hebben. Het zijn veelal wel de onzekere meisjes die veel seks hebben. Maar dat is mijn persoonlijke mening, en die is misschien wat beïnvloed door de verhalen over breezersletten, loverboyliefjes en de 'groepsmeisjes' (is daar al een woord voor?).quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:10 schreef erodome het volgende:
Ik denk dat ze gelijker zijn dan de meeste denken, alhoewel er zeker ook wel verschil is, maar niet zozeer op het gebied van seks.
Ik herken dit niet, ik heb dan ook niet veel bedpartners gehad en er zit ook geen eentje tussen waar ik spijt van heb, ok eentje dan maar dat was ook een sukkel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:37 schreef Kartelchips het volgende:
Beste FOK!kers,
De laatste 7 jaar heb ik behoorlijk wat bedpartners versleten. Nu heb ik daar in het dagelijks leven niet echt wroeging mee ofzo. Ik heb sinds een jaar een relatie en het is ooit wel een keer te sprake gekomen maar toen heb ik het aantal een beetje naar beneden afgerondverder hebben we het er niet meer over gehad. Nu vraag ik me af of dat later misschien anders zal zijn. Dat ik ooit zou willen dat ik er minder had gehad zodat het misschien specialer voor me zou zijn of ik er meer waarde aan zou hechten. Iemand hier die dit herkent? Ik hoor vaak mensen zeggen dat sex vaak een onderdeel van liefde/romantiek is, maar eigenlijk is die waarde er volgens mij bij mij vanaf door het aantal bedpartners. Kan ik er nog iets aan doen om die liefde/romantiek-factor erin terug te brengen of gaat dat niet meer werken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop