Ik ook en Elco zat en zit gewoon heel erg diep.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat. Ik vind het letterlijk een beetje doodgaan. Afschuwelijk
Nee hoor, helemaal niet. Toen wij onze hond lieten inslapen moesten we er ook niet aan denken om ooit een nieuwe hond te hebben. Maar het verdriet wordt inderdaad minder rauw mettertijd en na een jaar merkten we dat er echt behoefte was aan een nieuw hondje. En als je dan ziet hoe dat hondje vrolijk je huis en je leven binnenkomt, totaal niet beinvloedt door de herinneringen die je oude hond heeft achtergelaten, is dat een heel fijn gevoel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ook en Elco zat en zit gewoon heel erg diep.
En het is pas een maand terug dat we hem hebben moeten laten gaan, wellicht dat de tijd de scherpe randjes er wat vanaf zal halen. Het is toch niet gek dat ik er nu nog even niet aan moet denken?
Ik denk dat je, als je eenmaal aan honden begint, er nooit meer vanaf komtquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik wist echt al na een half jaar met Frits dat ik dr snel nog een bij moest nemen omdat ik nooit zonder zou willen komen te zitten. Los van het feit dat het voor de honden ook zo heerlijk is dat ze samen zijn, ben ik echt echt blij dat ik voorlopig nog lang niet in een hondloos gat zal vallen als er eentje wegvalt. Want oh wat was ik blij dat ik de rest nog had en mn ritme nog had toen Frits wegviel, ik denk echt dat het leed nog veel groter was geweest als ik dan gewoon helemaal geen hond meer gehad zou hebben...
Sowieso is die Dre al geplaatstquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:41 schreef senesta het volgende:
Gelukkig is niet iedereen hetzelfde, zou een saaie eenheidsworstenwereld worden
Als er weer een hond komt dan is het gewoon wanneer we daar weer aan toe zijn en denken dat dat een goed moment is. Ik denk dat we dat zelf wel zullen merken.
Nee hoor, dat is helemaal niet gekquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:57 schreef senesta het volgende:
Het is toch niet gek dat ik er nu nog even niet aan moet denken?
Het is idd voor iedereen anders denk ik.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik wist echt al na een half jaar met Frits dat ik dr snel nog een bij moest nemen omdat ik nooit zonder zou willen komen te zitten. Los van het feit dat het voor de honden ook zo heerlijk is dat ze samen zijn, ben ik echt echt blij dat ik voorlopig nog lang niet in een hondloos gat zal vallen als er eentje wegvalt. Want oh wat was ik blij dat ik de rest nog had en mn ritme nog had toen Frits wegviel, ik denk echt dat het leed nog veel groter was geweest als ik dan gewoon helemaal geen hond meer gehad zou hebben...
quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:56 schreef ElisaB het volgende:
Ow, trouwens: dikke vette oorontsteking
Ik heb druppels gekregen en nu komt het vanzelf weer goed
Oh joh hoe vaak ik wel niet denk aan hoe fijn en makkelijk mn leven was zonder Sjonquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is idd voor iedereen anders denk ik.
Persoonlijk denk ik stiekem wel eens dat we misschien toch niet zo snel aan Beetle hadden moeten beginnen. Niets ten nadele van dat schatje, want het is een leukerd en een lieverd (en ze wordt met de dag leuker!) en op de cursus gaat het goed en ze sloopt amper meer wat...
Maar toch. Ik denk héél stiekem wel eens dat ik wel een stuk meer vrijheid had gehad als ik Beetle niet had genomen en straks/ooit Bink er niet meer is. Dat klinkt vast akelig, zo is het niet bedoeldEn ik zal Beetle er nooit om weg doen. Maar STIEKEM denk ik het wel eens, een minuutje ofzo.
/eerlijk
Muis kwam hier eigenlijk ook te vroegquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Ah wat een snoepie oognip
Elies beterschap
Ik moest ook heel erg aan Rossi wennen hij kwam ook eigenlijk net te vroeg.
Maar na een weekje kon ik al niet meer zonder hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |