Ik heb ook anderhalfquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
paxxenwij hebben anderhalve meter pax per persoon
![]()
(en nog te weinig ruimte he
)
Technisch gesproken heeft hij al een naam (zo'n mega lange stamboom naam enzulks), maar we zijn er nog niet echt over uit of we daar de roepnaam ook van maken, waarschijnlijk niet. Maar zo niet dan hebben we ook al een naam op t oogquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:44 schreef Incantrix het volgende:
En Loqi, wat een cutie! Mogen we helpen met namen verzinnen?
Watvoor naam zou hij eigenlijk moeten hebben dan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:10 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik heb ook anderhalfen
een heel (hoekdeel, dus wel mega diep)
Ook te weinig ruimte uiteraard
[..]
Technisch gesproken heeft hij al een naam (zo'n mega lange stamboom naam enzulks), maar we zijn er nog niet echt over uit of we daar de roepnaam ook van maken, waarschijnlijk niet. Maar zo niet dan hebben we ook al een naam op t oog
Hoe oud issie?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:11 schreef Incantrix het volgende:
Maar verder is het heel gezellig met hem hoor
Vergeet je oordoppen niet, in dat gevalquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik neem wel een paar Zweedse banden mee vanuit het ziekenhuis, gewoon vastbinden die hap!
Da's een goeie! Kan het kwaad om het mondje vol met watten te stoppen?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Vergeet je oordoppen niet, in dat geval
Eind november wordt hij 2. En het is echt het liefste, leukste en grappigste jongetje op aardequote:Op zondag 9 oktober 2011 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoe oud issie?
Ik zou wel kids willen, maar eerst echt nog even het huis afmaken. Toilet boven moet nog gedaan worden, heel veel opruimwerk en de zolder moet ook nog verbouwd worden
Of Poekie (kut in het Indonesisch en toch een veelgebruikte kattennaamquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:13 schreef Loqi het volgende:
Hij heet nu Brody (in het kort), maar wij zitten aan Monster te denken
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:13 schreef Loqi het volgende:
Hij heet nu Brody (in het kort), maar wij zitten aan Monster te denken
Ik zie het om me heen inderdaad... da's geen aanrader gezien we zoveel mogelijk zelf doen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Eind november wordt hij 2. En het is echt het liefste, leukste en grappigste jongetje op aardeSoms is hij echt onuitstaanbaar, maar hij is zó grappig
Als je uitverbouwd bent kan ik het je aanraden
daarop wachten is idd ook wel slim op zich, met kind erbij krijg je echt stukken minder gedaan (gesteld dat jullie het zelf doen allemaal).
Munster! Ik stem voor Munster!quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Haha, die vind ik leuk, ik stem voor MonsterOf Munster..
BBQ-kip, daar vraag je me war.. Nooit geprobeerd eigenlijk *insert smiley die lampje boven hoofd aankllikt*
Noem je die ander Lokoquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:17 schreef Incantrix het volgende:
Eén van mijn katten heet Loki, dus ik raak altijd even in verwarring als Loqi post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |