Echt sprekend iddquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:29 schreef epicbeardman het volgende:
Gast lijkt zo veel op onze boularouz..trainer
Ik herkende hem al ergens vanquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:29 schreef epicbeardman het volgende:
Gast lijkt zo veel op onze boularouz..trainer
die doet ook mee aan de show, zou te veel spoiler zijnquote:
Het begin is van november 2010, denk dat dat bij allemaal zo is, nu hebben ze alles van het afgelopen jaar samengevat in de filmpjes en zender ze het uit.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:33 schreef RenRen- het volgende:
Dat waren wel wat minder dan 69 ballonnenWel goed zeg. Ze ziet er heel mooi uit
Hoeveel moeten ze in een jaar nog afvallen? Of zijn ze nu echt klaar?
Oh, maar dat bedoel ik nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:35 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Het begin is van november 2010, denk dat dat bij allemaal zo is, nu hebben ze alles van het afgelopen jaar samengevat in de filmpjes en zender ze het uit.
Hoop dat ze dat ook wel doen, want wat je zegt, lijkt me de lastigste..quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik hoop/neem aan dat laatste. Dat is stiekem de belangrijkste fase.. en moeilijkste denk ik zo..
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoop dat ze dat ook wel doen, want wat je zegt, lijkt me de lastigste..
Daarom! Ik heb in de zomer echt een heel slecht voedingspatroon gehad (Eén of twee maaltijden per dag en dan niet echt gezond), en om dat nu om te zetten naar iets goeds is lastiger dan ik had gedacht. Daarom vroeg ik het me afquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]balans vinden en dat dan vasthouden is gewoon echt heel moeilijk. Het gaat mij nu goed af tot nu toe, maar het blijft wel werken.. Gelukkig is sporten verslavend
![]()
Laat staan als je dat een aantal jaar hebt gedaan..quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daarom! Ik heb in de zomer echt een heel slecht voedingspatroon gehad (Eén of twee maaltijden per dag en dan niet echt gezond), en om dat nu om te zetten naar iets goeds is lastiger dan ik had gedacht. Daarom vroeg ik het me af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |