terecht welquote:
heul nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik zei toch dat het een stoker was
Sowieso weer wat EXA terugbrengen hier.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:20 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Hier was ook een heel paint topic over, heb me daar echt slapgelachen.
ja ik ookquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:20 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Moet wel een beetje lachen toen dat gepost werd
Ah, mooi, opgelost.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:21 schreef Kutstudent het volgende:
Ekte studenten zijn corpulent, ongezellig officieel alcoholverslaafd.
Gelukkig, ik ben een nepstudent.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:21 schreef Kutstudent het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ben een nepstudent.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ben een nepstudent.
Dierenmishandeling, zo'n naam.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:26 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Brownie
Maar ik ga nu echt eten, pasta pesto
Die tijd van de maand?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zie er wel uit als die kip die ik net gepost heb. Manmanman ik heb zin om iemand te slaan. En om te huilen ook wel een beetje.
Ik ben niet dik maar theoretisch gezien wel alcoholverslaafd denk ikquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:21 schreef Kutstudent het volgende:
Je kan alcoholverslaafd worden vanaf het moment dat je elke week 12 biertjes drinkt, verspreid door heel de week en minstens 1 keer goed bezopen wordt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:30 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik ben niet denk maar theoretisch gezien wel alcoholverslaafd denk ik
Lekker.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:32 schreef Dastan het volgende:
Ik hoorde gisteren dat mijn achterneef zijn lever stuk heeft gedronken en binnenkort doodgaat. Echt raar.
Ik vroeg me al wanneer je hier zou verschijnen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:32 schreef JanPiraat het volgende:
Wat een walgelijke titelecht niet hoor
![]()
![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:32 schreef JanPiraat het volgende:
Wat een walgelijke titelecht niet hoor
![]()
![]()
Hoe oud?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:32 schreef Dastan het volgende:
Ik hoorde gisteren dat mijn achterneef zijn lever stuk heeft gedronken en binnenkort doodgaat. Echt raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |