O hemel, nou, bereid je dan maar voor op de lange kerstavonden. Is het dan zo'n type die je elke druppel uit de mond kijkt?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:55 schreef leeell het volgende:
[..]
dit is echt zo'n fel wijf, kwam ik van lowlands terug ; ZO BEN JE BEZOPEN GEWEEEST?
nee nee, nietzo, ze vond het geweldig, ze was jaloersquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
O hemel, nou, bereid je dan maar voor op de lange kerstavonden. Is het dan zo'n type die je elke druppel uit de mond kijkt?
tuurlijk niet, dat is zo verkeerdquote:
O, op die manier. Gaaf wel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:56 schreef leeell het volgende:
[..]
nee nee, nietzo, ze vond het geweldig, ze was jaloers
want op andere dagen mag je wel alleen zijn en met kerst niet want ohh het is kerstquote:
alleen met de feestdagen.... errrrquote:
excuses om vol te zuipen en te vreten en te lachen kut noemenquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
want op andere dagen mag je wel alleen zijn en met kerst niet want ohh het is kerst
alsof het een fuck uitmaakt waar je die dag bent, commerciële kutdag
Hoeft het wat mij betreft geen kerst voor te zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:58 schreef leeell het volgende:
[..]
excuses om vol te zuipen en te vreten en te lachen kut noemen?
je kan elke dag van het jaar je vol zuipen en volvreten en lachen hoor ik wil niks zeggen verderquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:58 schreef leeell het volgende:
[..]
excuses om vol te zuipen en te vreten en te lachen kut noemen?
deze manquote:
Dus? Wat maakt het anders dan bijvoorbeeld vandaag? Ik heb tegen die tijd echt niet opeens een familie uit het niks gevonden ofzo hoor.quote:
misschienquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:00 schreef leeell het volgende:
jullie hebben gewoon een liefdeloze jeugd gehad
Jij bent bij mij dan hoorquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
want op andere dagen mag je wel alleen zijn en met kerst niet want ohh het is kerst
alsof het een fuck uitmaakt waar je die dag bent, commerciële kutdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |