Een vakantie waar je niet kan/mag roken is dan toch de ideale plek?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:41 schreef autodief het volgende:
[..]
Liever niet dit soort reacties, ik weet ook wel dat het slecht is enzo:p
Je mag onder de 18 geen rookwaren kopen en niet roken in het openbaar. Dus ze zouden je een boete kunnen geven. Al lijkt het me waarschijnlijker dat ze er niks tegen doen, en als ze er toch iets aan doen, zal het zijn: "maak die sigaret ff uit".quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:39 schreef autodief het volgende:
Maar als ik rook kan de politie me dan oppakken ofzo? Hoe zit dat? Btw ik ben 17
Dankje voor je antwoordquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je mag onder de 18 geen rookwaren kopen en niet roken in het openbaar. Dus ze zouden je een boete kunnen geven. Al lijkt het me waarschijnlijker dat ze er niks tegen doen, en als ze er toch iets aan doen, zal het zijn: "maak die sigaret ff uit".
http://www.gesetze-im-internet.de/juschg/__10.htmlquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:53 schreef FredvZ het volgende:
De Duitse wet heeft het alleen over de verkoop van tabakswaren, niet over het nuttigen.
In de buurt van Berlijn, weet je wat daar geldt?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:06 schreef Dastan het volgende:
Verschilt per deelstaat meen ik. Iets meer informatie dus, TS.
Ik kan het niet vinden, sorry.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:09 schreef autodief het volgende:
[..]
In de buurt van Berlijn, weet je wat daar geldt?
Nee, het Jugendschutzgesetz is een Bundesgesetz, landelijk dus.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:06 schreef Dastan het volgende:
Verschilt per deelstaat meen ik. Iets meer informatie dus, TS.
Zie de link die ik gepost heb.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:10 schreef Erasmo het volgende:
Gewoon je peuken uit zo'n ding trekken:
[ afbeelding ]
Gaat je niet lukken want tegenwoordig moet je daar eerst je legitimatie of rijbewijs doorheenhalenquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:10 schreef Erasmo het volgende:
Gewoon je peuken uit zo'n ding trekken:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |