Wou eerst MaryMouse, Rednecks and Hooters doenquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
Prima TT
![]()
Zie je wel wat oefening al niet doet
Slijmbalquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:08 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Wou eerst MaryMouse, Rednecks and Hooters doen
Kweet..... op zondag mocht er in Georga géén alcohol geschonken worden. Behalve als je lid was van een club (koste $ 10 / jaar), dan mocht het weer wél.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:07 schreef Drassss het volgende:
Blijven ook achterlijke gekken. Allemaal dronken in hun wagens snachts en als ze een feestje hebben om te kunnen drinken is het meteen de truc om binnen no-time helemaal naar de klote te zijn, dus sterke drank atten etcZitten wij nog aan ons 3e biertje, liggen hun al op de grond en is het pas 11 uur
Had je wel een redelijke samenvatting van mijn verblijf in de USA verwoordquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:08 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Wou eerst MaryMouse, Rednecks and Hooters doen
quote:
Dat was daar gelukkig niet, maar als je zondag ochtend tussen 7 en 10 over straat liep zou je haast denken dat je in een spookstad woonde. Iedereen zat in de kerkquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kweet..... op zondag mocht er in Georga géén alcohol geschonken worden. Behalve als je lid was van een club (koste $ 10 / jaar), dan mocht het weer wél.
net als met die Engelsen die zuipen ook van 8-11 omdat na 11 niet meer geschonken mag worden.
Ik hap nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]jaloers omdat jij nog geen name-topic hebt gehad, pas dan maar op
Was in Atlanta zelf wel wat minder, maar Sandy Springs waar ik woonde... als je niet in de kerk zat was je bezig alles op orde te brengen voor de sport-events van de kids in the afternoon...quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat was daar gelukkig niet, maar als je zondag ochtend tussen 7 en 10 over straat liep zou je haast denken dat je in een spookstad woonde. Iedereen zat in de kerk
Oh, echt wel.... het is dat we #250 nog niet voorbij zijn maar "Drassss met zijn vette bek" lijkt mij wel een aardige TT voor het volgende topicquote:
2x naar een kerkdienst geweest. Ik vond het echt een beginnende sekte met een glimlach van de priester etc...quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was in Atlanta zelf wel wat minder, maar Sandy Springs waar ik woonde... als je niet in de kerk zat was je bezig alles op orde te brengen voor de sport-events van de kids in the afternoon...
Haha, maar dan ben je teleurgesteld in me omdat ik je weer een naam topic geef.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had je wel een redelijke samenvatting van mijn verblijf in de USA verwoord
[..]jaloers omdat jij nog geen name-topic hebt gehad, pas dan maar op
Uiteraard ga ik dan op de volgende hunten om je terug te pakkenquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, echt wel.... het is dat we #250 nog niet voorbij zijn maar "Drassss met zijn vette bek" lijkt mij wel een aardige TT voor het volgende topic
Ik weet wat je bedoeld.... Ik ben daar een paar keer naar de Presbytarian church geweest.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
2x naar een kerkdienst geweest. Ik vond het echt een beginnende sekte met een glimlach van de priester etc...
quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Uiteraard ga ik dan op de volgende hunten om je terug te pakken
Life Church, lekker beginnen met een rock band om vervolgens je zooi te vertellen en tussen door koffie met muffinsquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeld.... Ik ben daar een paar keer naar de Presbytarian church geweest.
Op zondagmorgen zenden ze op RTL the hour of power uit.... zo typisch Amerikaans (als ik even mag generaliseren)quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Life Church, lekker beginnen met een rock band om vervolgens je zooi te vertellen en tussen door koffie met muffins
Nog nooit gezienquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op zondagmorgen zenden ze op RTL the hour of power uit.... zo typisch Amerikaans (als ik even mag generaliseren)
Lekker koel toch.... Bij mij gaat het slaapkamer raam pas echt dicht bij extreme weather (zoals van de week toen de katten mij wakker maakten)quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:23 schreef Drassss het volgende:
Brrr vergeten raam dicht te doen in mijn slaapkamer...
Koud is niet zo erg, maar dit is op het randjequote:Op zondag 9 oktober 2011 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lekker koel toch.... Bij mij gaat het slaapkamer raam pas echt dicht bij extreme weather (zoals van de week toen de katten mij wakker maakten)
Hmmm... bij mij staat het slaapkamerraam nog gewoon open hoor. Gaat pas weer dicht als het onder de 15C in de slaapkamer wordtquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Koud is niet zo erg, maar dit is op het randje
Ik kan je vertellen dat het hier niet warmer dan 10C was netquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm... bij mij staat het slaapkamerraam nog gewoon open hoor. Gaat pas weer dicht als het onder de 15C in de slaapkamer wordt
Dan wil ik niet weten in wat voor bouwval jij woont.... Hier is het nu 9C buiten, maar in mijn slaapkamer is het nu 19C (met het raam open).quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het hier niet warmer dan 10C was net
Nee joh. Raam stond heel de dag open en buiten is het een graad of 5/6 momenteel. Dan gaat het best hardquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten in wat voor bouwval jij woont.... Hier is het nu 9C buiten, maar in mijn slaapkamer is het nu 19C (met het raam open).
En we gaan weer storm krijgen, want een van mijn katers gebruik mij weer als klimpaal
Ik slaap ook (bijna) altijd met het raam open. Hier dus nu 9C.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee joh. Raam stond heel de dag open en buiten is het een graad of 5/6 momenteel. Dan gaat het best hardMaar meestal slaap ik met mijn raam open, erg lekker.
Sterrenregen trouwens nu bezig. Ik heb nog niet gekeken en gok dat ik weinig ga zien zo vanuit mijn slaapkamer midden in een woonwijk
quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:42 schreef Drassss het volgende:
Hey Muisie ik ga tukken, zodat ik morgenvroeg F1 kan kijken
Ook genoten van de reclame tijdens de F1quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:42 schreef Drassss het volgende:
Hey Muisie ik ga tukken, zodat ik morgenvroeg F1 kan kijken
BBCquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ook genoten van de reclame tijdens de F1
Relaxed, heb wat receptjes voor kokje overgetyped en cantuccini gemaaktquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ook genoten van de reclame F1 tijdens de F1 reclame
Lekker sport gekeken, zelf nog een uurtje gefietstquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Relaxed, heb wat receptjes voor kokje overgetyped en cantuccini gemaakt![]()
En de jouwe?
quote:
Heeft de hele dag hier geregend, was geen weer om naar buiten te gaan. Ik zit nu lekker sport te kijkenquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lekker sport gekeken, zelf nog een uurtje gefietst
Heb ook binnen gefietstquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heeft de hele dag hier geregend, was geen weer om naar buiten te gaan. Ik zit nu lekker sport te kijken
huh, dan heet het toch spinnen, of ben ik nu weer gekquote:
Mja eigenlijk wel. Al ga ik ooit iets kopen waardoor ik op mijn wielrenfiets binnen kan fietsenquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
huh, dan heet het toch spinnen, of ben ik nu weer gek
Zo'n fancy ding dat je kan aansluiten op de computer en kan laden met allerlei tour-bergjes?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mja eigenlijk wel. Al ga ik ooit iets kopen waardoor ik op mijn wielrenfiets binnen kan fietsen
Ha, zo'n ding kost een vermogenquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo'n fancy ding dat je kan aansluiten op de computer en kan laden met allerlei tour-bergjes?
Een collega heeft zo'n ding en loopt er alleen maar over op te scheppenquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ha, zo'n ding kost een vermogenNee, ik ga voor een cheap-ass ding en zet mijn laptop wel voor me voor een filmpje/sport-wedstrijd
Bedoel je dat eigenlijk wel, dat ze gek is?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mja eigenlijk wel. Al ga ik ooit iets kopen waardoor ik op mijn wielrenfiets binnen kan fietsen
Dat bedoelt iequote:Op zondag 9 oktober 2011 19:59 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Bedoel je dat eigenlijk wel, dat ze gek is?
Gaat mij ook meer om een stukje conditie en ik vind het wel lachen om in de Limburgse heuvels te fietsenquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een collega heeft zo'n ding en loopt er alleen maar over op te scheppen![]()
Is jouw oplossing beter/leuker
Dus jij hoeft niet zo nodig de Alpe d'Huez te overwinnenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gaat mij ook meer om een stukje conditie en ik vind het wel lachen om in de Limburgse heuvels te fietsen
Oh zou graag daar nog eens willen fietsen. Zelfs een idee om een tour de france te gaan rijdenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus jij hoeft niet zo nodig de Alpe d'Huez te overwinnen
Drassss Zoetemelkquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oh zou graag daar nog eens willen fietsen. Zelfs een idee om een tour de france te gaan rijdenmaar dat is een ziekelijk idee
Duur grapjequote:
Een grote bank je laten sponserenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Duur grapjeZit er denk ik niet in om zoiets ziekelijks te doen hehehe.
Al zou ik het graag willen
Binken? Rugby daar spelen pas binkenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:20 schreef MaryMouse het volgende:
Echt géén gezicht die roze kapjes, handschoendjes, sokjes en zweetbandjes bij de football spelers. Goed dat de NFL pink ribbon steunt, maar die stevige binken roze te zien dragen is toch... een beetje vreemd.
Die discussie ga ik niet meer aanquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Binken? Rugby daar spelen pas binken
Dat snapte ik hoorquote:
Wanneer ga jij rugby of football spelenquote:
Spelen? Dat lijkt me niet verstandig.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wanneer ga jij rugby of football spelen
why notquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Spelen? Dat lijkt me niet verstandig.
Ik moet het niet van mijn fysieke kracht hebbenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
why notis ook goed voor je conditie
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik moet het niet van mijn fysieke kracht hebbenDruk ik het nog zacht uit.
Schurft hekel aan kracht training dus sorry die biceps kan ik je niet tonenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]is al goed hoor
![]()
Alhoewel de biceps van een football player helemaalzijn
Onderschat de conditie van een football player niet. Die leggen ook heel wat yards af hoorquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Schurft hekel aan kracht training dus sorry die biceps kan ik je niet tonenDaarin tegen is mijn conditie super, ik ren al die football players eruit hahaha.
Ik heb één marathon in mijn leven gelopen, nooit meerquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Onderschat de conditie van een football player niet. Die leggen ook heel wat yards af hoor![]()
Wanneer doe je mee aan de Amsterdam Marathon, kom ik je wel aanmoedigen
Dan valt het met je conditie dus nog wel 'tegen', mijn zwager loopt al 20 jaar ieder jaar de marathon.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb één marathon in mijn leven gelopen, nooit meer
Plan is wel om aan duatlon mee te doen.
Vond het iets te langdradig. Conditie was niet echt een probleem, maar het was meer "saai" zo'n lange afstand lopen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan valt het met je conditie dus nog wel 'tegen', mijn zwager loopt al 20 jaar ieder jaar de marathon.
fietsen en rennen gecombineerd dus
Oh, dus geen last van een runners-highquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vond het iets te langdradig. Conditie was niet echt een probleem, maar het was meer "saai" zo'n lange afstand lopen.
Lichamelijk vind ik het ook geen goede belasting wat niet heel gezond is voor je naar mijn mening
Ik liep de laatste 300 meter wel extra hard, zodat ik bijna alles afscheurde door de kramp, maar dat was het dan ookquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dus geen last van een runners-high
Vind het vooral leuk om nieuwe sport-uitdagingen te zoekenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dus geen last van een runners-high
Joh, evengoed respect hoor, ik kan zelfs 42 km niet in één dag lopenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik liep de laatste 300 meter wel extra hard, zodat ik bijna alles afscheurde door de kramp, maar dat was het dan ookNet na de finish kreeg je eerst je medailles en daarna kon je hamburgers/bananen gratis krijgen. Ik ging bijna over mijn nek, alleen de geur al
Met een beetje training kom je al een heel eindquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Joh, evengoed respect hoor, ik kan zelfs 42 km niet in één dag lopen
Enige sporten die ik wel fanatiek beoefend heb waren zwemmen en (indoor)klimmen. Werd bij ons thuis niet echt gestimuleerd.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vind het vooral leuk om nieuwe sport-uitdagingen te zoekenander soort high gok ik.
Ik ben een baksteen in het water...quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Enige sporten die ik wel fanatiek beoefend heb waren zwemmen en (indoor)klimmen. Werd bij ons thuis niet echt gestimuleerd.
is onmogelijk je blijft altijd drijvenquote:
Gelukkig zitten er ook genoeg gaten in het steentjequote:Op zondag 9 oktober 2011 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is onmogelijk je blijft altijd drijven
Was jarenlang wel mijn sport, tot er een nieuwe trainster kwam die je door puste tot je aan kramp kopje onderging. Toen ben ik gaan aftrainen. Team heeft daarna wél enkele olympische zwemmers voortgebrachtquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gelukkig zitten er ook genoeg gaten in het steentjeNee, ik ben geen zwemfan. 2.5j terug voor het laatst gedaan.
Gewoon je eigen limiet bepalen en wat je leuk vindt jaquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was jarenlang wel mijn sport, tot er een nieuwe trainster kwam die je door puste tot je aan kramp kopje onderging. Toen ben ik gaan aftrainen. Team heeft daarna wél enkele olympische zwemmers voortgebracht
Heb na het zwemmen jarenlang geklommen, was ook echt wél mijn sport.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon je eigen limiet bepalen en wat je leuk vindt jaJezelf gaan verplichten is vaak funest voor je hobby.
Want?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb na het zwemmen jarenlang geklommen, was ook echt wél mijn sport.
Het moeten stoppen om te puzzelen hoe je nu toch nog hoger komt, de aanmoedigingen vanaf de grond, en dan toch 'net níet' de overhang weten te pakken. Uiteindelijk helemaal verzuurt te abseilen en drie dagen later opnieuw proberen.quote:
Ik kan al niet stil zitten, laat staan tegen een muurquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het moeten stoppen om te puzzelen hoe je nu toch nog hoger komt, de aanmoedigingen vanaf de grond, en dan toch 'net níet' de overhang weten te pakken. Uiteindelijk helemaal verzuurt te abseilen en drie dagen later opnieuw proberen.
Nah, dan is klimmen niets voor je, is een 'trage' sportquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik kan al niet stil zitten, laat staan tegen een muur
Lekker danquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
gaat nie goeeeed...... (bijna) alle teams waar ik vanavond mijn virtuele geld op heb gezet zijn aan het verliezen
en zijn ze geluktquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Relaxed, heb wat receptjes voor kokje overgetyped en cantuccini gemaakt![]()
En de jouwe?
doe ff normaal zegquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
gaat nie goeeeed...... (bijna) alle teams waar ik vanavond mijn virtuele geld op heb gezet zijn aan het verliezen
quote:
mooi, hoor het verschil wel. Is eenware tombola daar in de NFLquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]heb jouw recept gebruikt, van de week eens vergelijken met het recept van Holskamp.
Morgen lekker soppen in de koffie
Solly.... er gebeuren gekke dingen vandaag op het football fieldquote:
dat bedoel ik ja, hoe kan je zo de play offs voorspellenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Solly.... er gebeuren gekke dingen vandaag op het football field
Niet dus..... ik ga er maar even vanuit dat alle teams van slag zijn door het overlijden van Al Davisquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat bedoel ik ja, hoe kan je zo de play offs voorspellen
en dan doe jij het deze ronde beter dan ikquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat bedoel ik ja, hoe kan je zo de play offs voorspellen
dat scheelt dan. Sta pas op 2 winst met nog een Q te gaanquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet dus..... ik ga er maar even vanuit dat alle teams van slag zijn door het overlijden van Al Davis![]()
We hebben nog een paar weken voor we de play offs hoeven te voorspellen
Kan nog alle kanten opquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat scheelt dan. Sta pas op 2 winst met nog een Q te gaan
go giantsquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
seahawks - giants staan nu 22-22 nog 10 minuten te spelen
Moet ook wel want daar hebben we allebei ons virtuele geld op gezetquote:
had toch voor de steelers moeten gaanquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet ook wel want daar hebben we allebei ons virtuele geld op gezet
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
had toch voor de steelers moeten gaan
Nog maar een paar minuten en ik kan de tussenstand posten we hebben allebei van de cardinals en colts teveel verwachtquote:
als ik goed geteld heb, staan we gelijkquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog maar een paar minuten en ik kan de tussenstand posten we hebben allebei van de cardinals en colts teveel verwacht
Hm... jij staat toch nog één punt voorquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
als ik goed geteld heb, staan we gelijkkan er nog een uitlopen dit weekend, maar begint slecht
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hm... jij staat toch nog één punt voor
Jets - Patriotsquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ik ook op gezet
patriots goeed gestart
en alletwee de saintsquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
OK tussenstand
Kok +2 (raiders & bengals) Muis +3 (bills, bengals, steelers)
Totaal nu Kok 12 pnt, Muis 10 ptnik loop in
ja maar... ja maar... ik zat erbij en keek er na.... en mijn mond viel open van verbazingquote:
en panthers vroegen steeds om een time outquote:
hoezo datquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja maar... ja maar... ik zat erbij en keek er na.... en mijn mond viel open van verbazing
quote:
had toch een stuk meer verwachtquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]had toch gezegd dat de 49-ers deze wel moesten kunnen winnen... kan helaas nog een hoop gebeuren in de laastst 2 quarters
Ah, saints linebackers deden hun werk niet, en zoals gezegd panthers vroegen om de haverklap om een timeoutquote:
ik zet bucanneers af interception 49ersquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, saints linebackers deden hun werk niet, en zoals gezegd panthers vroegen om de haverklap om een timeout
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik zet bucanneers af interception 49ers
quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]0-10 maar we zijn toch allebei voor de patriots
quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dus als de 49-ers winnen kan ik weer een puntje op je inlopen
Na, niet zo sip.... jij bent degene die de football expert is... ik ga je echt niet zomaar inhalen hoorquote:
dat valt wel mee, verdiep me helemaal niet in de teams, spreek alleen mijn voorkeur uitquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Na, niet zo sip.... jij bent degene die de football expert is... ik ga je echt niet zomaar inhalen hoor
wilde net zeggen dat ik naar bed gaquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zit te wachten op halftime ben een beetje
quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:29 schreef superkokje het volgende:
wat heeft marie trouwens een lieve UI
heyquote:
Drassssquote:
Slaap lekker, pak nog wel een wijntje voor het slapen gaan he.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:32 schreef kaatje50 het volgende:
Kwam even neuzen hoe het met jullie gaat. Ik heb een paar drukke dagen gehad. Niet goed voor mij, dus te moe om te forummen
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:32 schreef kaatje50 het volgende:
Kwam even neuzen hoe het met jullie gaat. Ik heb een paar drukke dagen gehad. Niet goed voor mij, dus te moe om te forummen
Drink haast nooit alcoholquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Slaap lekker, pak nog wel een wijntje voor het slapen gaan he.
Ohquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Drink haast nooit alcoholen ging nog helemaal niet slapen.
![]()
Ik legde alleen uit waarom ik een paar dagen niet geweest ben
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Drink haast nooit alcoholen ging nog helemaal niet slapen.
![]()
Ik legde alleen uit waarom ik een paar dagen niet geweest ben
ik ben vandaag niet in een melige bui terecht gekomen, wel in gewone regenbuienquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:38 schreef Drassss het volgende:
Hoe kan je in een melige bui terecht komen? Vaak heel plotseling.
quote:
Dat klopt, heb ik ook wel eens last van, maar kan ook wel opbrekenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:38 schreef Drassss het volgende:
Hoe kan je in een melige bui terecht komen? Vaak heel plotseling.
die neem ik opquote:
Ook lekker. Het was hier zo goed als droogquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ben vandaag niet in een melige bui terecht gekomen, wel in gewone regenbuien
Ik ookquote:
Harde wind ook vandaagquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ook lekker. Het was hier zo goed als droog
Uitzending gemist?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
WTF.... ik heb gister football zitten kijken in de veronderstelling dat vanavond wel de herhaling van SYTYCD zou zijn.... Niet dus
wanneer komt die herhaling dan? Normaal altijd op maandagquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
WTF.... ik heb gister football zitten kijken in de veronderstelling dat vanavond wel de herhaling van SYTYCD zou zijn.... Niet dus
Kan geen herhaling vindenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wanneer komt die herhaling dan? Normaal altijd op maandag
Zowel uitzending gemist als RTL/XL willen ¤ 0,99 hebbenquote:
Afzettersquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan geen herhaling vinden
[..]
Zowel uitzending gemist als RTL/XL willen ¤ 0,99 hebben
Niet betalen, de afzetters./was wel een mooie uitzendingquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan geen herhaling vinden
[..]
Zowel uitzending gemist als RTL/XL willen ¤ 0,99 hebben
Ik had al stiekem gekeken of je het weer topic had bijgewerktquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:53 schreef Drassss het volgende:
Volgens mij vandaag aflevering 3 van Storm Chasers online
vanaf tv of pc?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
Nog maar anderhalve week en dan kan ik 6 progjes tegelijk opnemen
Ga ik ook niet doenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:53 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Niet betalen, de afzetters./was wel een mooie uitzending
Decoder (tv dus)quote:
Ik moest in dat topic weer dit topic vindenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had al stiekem gekeken of je het weer topic had bijgewerkt![]()
morgenavond stormchasers kijken dus
Staat toch gewoon in jouw MyAt, je hebt er vorige week nog in gepostquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik moest in dat topic weer dit topic vinden
je kunt toch bij je eigen actieve topics kijkenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik moest in dat topic weer dit topic vinden
Drassss zit nog niet zo lang op FOK!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
je kunt toch bij je eigen actieve topics kijken
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Drassss zit nog niet zo lang op FOK!
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:07 schreef Drassss het volgende:
Nou![]()
Ik had hem per ongeluk uit mijn topics gewist
ik lurk nooit. Als ik er ben, laat ik dat weten. Anders sluit ik afquote:
Wie wat?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]jij heb idd wel een hele minimale myat
Oh kan je dat zien. Wist ik nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jij http://forum.fok.nl/user/active/271872
quote:
Kan je ook zonder sterren zien hoorquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zou ook bijna schreeuwen om een paar van die sterren
Gevondenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan je ook zonder sterren zien hoor
Ik geloof dat ik de mijne ook eens mag opschonen. 20 pagina'squote:
Jep het kost je even wat tijd, maar ik heb nu eindelijk overzichtquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik de mijne ook eens mag opschonen. 20 pagina's
Heb gister een trucje geleerd. Als je op de regel boven fora aanduiding/icoontjes klikt wordt de lijst gesorteerd op open/geslotenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep het kost je even wat tijd, maar ik heb nu eindelijk overzicht
Hmm dat is wel handig, maar met 7 topics is dat niet heel erg nodig.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb gister een trucje geleerd. Als je op de regel boven fora aanduiding/icoontjes klikt wordt de lijst gesorteerd op open/gesloten
Is voor mij nu wel even handig om al die gesloten topic eruit te gooien. Heb eerder wel eens geschoond, maar toen gooide ik er ook topics uit die ik nog wél wilde volgenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hmm dat is wel handig, maar met 7 topics is dat niet heel erg nodig.
Ja dat is dan weer zondequote:Op maandag 10 oktober 2011 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is voor mij nu wel even handig om al die gesloten topic eruit te gooien. Heb eerder wel eens geschoond, maar toen gooide ik er ook topics uit die ik nog wél wilde volgen
Dat zijn er gelukkig ook niet veelquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
Goffer, gooi ik er toch nog een actief topic uit![]()
Blijkt dat alle SST-topics nog in mijn myatt staan
quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
Zo mijn myat is ook weer teruggebracht tot een halve pagina
Kan je wel zeggen ja.... wat een eindstand 3-48quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben je er toch nog een ingelopen, wat een afgang voor de bucanneers![]()
gewoon belachelijk. verliezen ok maar op deze manierquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan je wel zeggen ja.... wat een eindstand 3-48
En dan nog wel van de 49-ersquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
gewoon belachelijk. verliezen ok maar op deze manier
een paar is twee tochquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dan nog wel van de 49-ers![]()
![]()
buccanneers quote "they made a few mistakes"
Noop dan zou het "they made a couple of mistakes" zijn geweestquote:
hoe dan ook, het was bar slechtquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop dan zou het "they made a couple of mistakes" zijn geweest
maar het is idd een understatement
Klopt, maar daardoor heb ik een puntje op je kunnen inlopenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoe dan ook, het was bar slecht
dat had ik in het 1e Q al gezienquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt, maar daardoor heb ik een puntje op je kunnen inlopen
Zou niet weten, basketball volg ik echt helemaal nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:08 schreef Drassss het volgende:
Vandaag is toch het grote nieuws of ze wel gaan basketballen dit seizoen?
Ach joh, nog 7 weken voor we gaan voorspellen welke teams de playoffs halen, kan nog een hoop veranderenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat had ik in het 1e Q al gezien
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach joh, nog 7 weken voor we gaan voorspellen welke teams de playoffs halen, kan nog een hoop veranderen
Hmm als het goed is wel.. Vond het ook alleen maar leuk als je ook echt in een stadion zitquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou niet weten, basketball volg ik echt helemaal niet
Ben met oud-collega toen we voor een klus op de UoF (zijn oude uni) één college basketball game gezien. Is nie mijn sportquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hmm als het goed is wel.. Vond het ook alleen maar leuk als je ook echt in een stadion zit
College heb ik niet echt bekeken. Wel op scholen waar gasten speelde van 15 t/m 18 jaar. Dat is altijd wel leuk basketbal waar ze net wat trucjes kunnenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben met oud-collega toen we voor een klus op de UoF (zijn oude uni) één college basketball game gezien. Is nie mijn sport
IJs hockey leefde niet zo (onder mijn collega's), zou eigenlijk niet eens weten of Georgie een IJshockey team heeftquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
College heb ik niet echt bekeken. Wel op scholen waar gasten speelde van 15 t/m 18 jaar. Dat is altijd wel leuk basketbal waar ze net wat trucjes kunnen![]()
IJshockey vond ik nog het leukste van allemaal
Ohja natuurlijk. Ik zat net op de grens volgens mij, want in Oklahoma had je nog wat ijszalenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
IJs hockey leefde niet zo (onder mijn collega's), zou eigenlijk niet eens weten of Georgie een IJshockey team heeft
UoG had/heeft de IceDogs...... Had geen collega's die aan UoG hebben gestudeerd, sommigen kwamen van Georgia Tech.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ohja natuurlijk. Ik zat net op de grens volgens mij, want in Oklahoma had je nog wat ijszalen
heb ze al gezien ja. nog niet in verdiept, maar ga ze morgen bij mijn verzameling voegenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
Kok.... heb je al gekeken of je de recepten kan zien. Is de eerste keer dat ik een hele folder heb gedeeld
Team in Oklahoma is nadat ik er was opgehevenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
UoG had/heeft de IceDogs...... Had geen collega's die aan UoG hebben gestudeerd, sommigen kwamen van Georgia Tech.
Hoefde ook nog niet te verdiepen hoor.... was gewoon nieuwsgierig of het goed gegaan was. Kan ik namelijk mijn werkdocjes ook onderbrengen in één folder en delen met mijn (leuke) collega's.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ze al gezien ja. nog niet in verdiept, maar ga ze morgen bij mijn verzameling voegen
Ah, ja, staten met zomerse temperaturen van 100F moeten ook niet willen ijshockeyquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Team in Oklahoma is nadat ik er was opgeheven
handig he zo'n proefkonijnquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoefde ook nog niet te verdiepen hoor.... was gewoon nieuwsgierig of het goed gegaan was. Kan ik namelijk mijn werkdocjes ook onderbrengen in één folder en delen met mijn (leuke) collega's.
quote:
In de winter is het daar wel verdomde koudquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, ja, staten met zomerse temperaturen van 100F moeten ook niet willen ijshockey
In Oklahoma?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
In de winter is het daar wel verdomde koud
Pff, ik kwam daar en 2 weken erna was er een ijsstorm waardoor de scholen 3 dagen dicht waren. De ochtend was het 15 graden met regen, in de middag ging de wind draaien werd het koud! en was al de neerslag veranderd in één grote ijsbaan. Ik heb nog nooit zoiets gezien. 3cm ijs overal en ik ben al schaatsend met mijn schoenen naar de kroeg gegaanquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In Oklahoma?
In Atlanta was het al een bijzonder iets als de temp onder de 50F zakte. En net de winter dat ik er zat zakte de temperatuur onder de 40F en heeft het zelfs ge(mot)sneeuwd. Hele stad lag direct plat en scholen en bedrijven sloten
en je gevbruikt docs al een paar jaarquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en je mag je gevleid voelen hoor
![]()
Zag gister pas dat het mogelijk is om een folder te delen. Meestal gebruik ik een collega als proefkonijn
Ga iets eten?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:40 schreef superkokje het volgende:
ff tussendoor, ik heb energie nodig
Ja maar... .maar.... de nieuwe structuur met folders is pas een maandje, sinds de halve integratie met G+quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
en je gevbruikt docs al een paar jaar
Oh, sorry muisje moet je geloof nog wat sturen. Grote muis heeft dat wél al gedaan toch?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:40 schreef superkokje het volgende:
ff tussendoor, ik heb energie nodig
sollyquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja maar... .maar.... de nieuwe structuur met folders is pas een maandje, sinds de halve integratie met G+
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, sorry muisje moet je geloof nog wat sturen. Grote muis heeft dat wél al gedaan toch?
grote muis heeft flink op de grote jongens staan inrammen hoor. Muisje gaat eens kijken wat ze voor je kan doenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:43 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
moet de horde stoppen, en no 5 grote jongens, en 16 crafted en 25 keer mijn auto maken en30 appels oogsten
heb het gezien jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
grote muis heeft flink op de grote jongens staan inrammen hoor. Muisje gaat eens kijken wat ze voor je kan doen
Marie heeft één grote jongen met granaten naar de andere wereld geholpen, en alle cadeautjes gegeven die ze kon geven, én je ingehuurd om haar tuinhekje te reparerenquote:
je brnt geweldigquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Marie heeft één grote jongen met granaten naar de andere wereld geholpen, en alle cadeautjes gegeven die ze kon geven, én je ingehuurd om haar tuinhekje te repareren.
Want redbull drinkt ie nietquote:
Hoeveel touw moet je hebben? kan er nog wel twee missenquote:
ik heb er maanden op geleefdquote:
heb er nu 2quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoeveel touw moet je hebben? kan er nog wel twee missen
Ach, toen ik hyperventilerend aan de kant van de weg kwam te staan, bedacht ik mij zomaar dat ik misschien niet helemaal slim bezig wasquote:
Dat is niet het antwoord op mijn vraag.... ik zeg dat ik er wel twee kan missen, wil je ze alletwee hebben ?quote:
Ach joh, jij dronk 20 koppen koffie op een dagquote:
ach meen je datquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, toen ik hyperventilerend aan de kant van de weg kwam te staan, bedacht ik mij zomaar dat ik misschien niet helemaal slim bezig was
ik was al bezigquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach joh, jij dronk 20 koppen koffie op een dagtell me the difference
Suikers enzo.. dat is echt leipe shitquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach joh, jij dronk 20 koppen koffie op een dagtell me the difference
Oei, daar heb je een punt... koffie drink ik zwart zonder suiker. Moet er nu ook niet meer aan denken hoorquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Suikers enzo.. dat is echt leipe shit
Ja dat is ook het beste. Koffie drinken is geen ramp, maar uiteraard met mate.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, daar heb je een punt... koffie drink ik zwart zonder suiker. Moet er nu ook niet meer aan denken hoorHad standaard red bull in het handschoenenvakje liggen
gebruik al 26 jaar geen suiker meer, een pak suiker bij mij thuis gooi ik na een half jaar wegquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Suikers enzo.. dat is echt leipe shit
Ook slecht voor je lichaam, tenminste ik ken wat voorbeelden. Dus ik probeer altijd dit advies te geven, vandaar![]()
De 30 koppen/dag van kokje heb ik nooit gehaald hoor (alhoewel, 5 redbulls op een dag en met nog zeker een kop of 10 koffie kwam ik daar aardig bij in de buurt).quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja dat is ook het beste. Koffie drinken is geen ramp, maar uiteraard met mate.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
Ach.... ik was in een vrijgevige bui.... kokje je heb al het touw wat ik had... (en nee ik hoef niet te weten wat je er mee gaat doen)
Idem.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
gebruik al 26 jaar geen suiker meer, een pak suiker bij mij thuis gooi ik na een half jaar weg
Kolerequote:Op maandag 10 oktober 2011 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De 30 koppen/dag van kokje heb ik nooit gehaald hoor (alhoewel, 5 redbulls op een dag en met nog zeker een kop of 10 koffie kwam ik daar aardig bij in de buurt).
Niet iedereen is zo 'verstandig' op jeugdige leeftijd
Huh, waarom weggooien, zolang het geen klonterklomp geworden is, is suiker heel lang houdbaar hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
gebruik al 26 jaar geen suiker meer, een pak suiker bij mij thuis gooi ik na een half jaar weg
Tot dusverre is de enige overeenkomst die ik tussen horeca en ict heb kunnen ontdekken dat we over het algemeen véél zwarte koffie drinkenquote:
's ochtend thuis een kopje koffie, twee in de ochtend op het werk, en dan verder met het water. 's avonds thuis na het eten nog een kopje koffie. Dat is wel een verschil met 6 jaar terugquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:09 schreef Drassss het volgende:
Smorgens gewoon koffie zuipen en smiddags lafjes aan het water
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
's ochtend thuis een kopje koffie, twee in de ochtend op het werk, en dan verder met het water. 's avonds thuis na het eten nog een kopje koffie. Dat is wel een verschil met 6 jaar terug
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
's ochtend thuis een kopje koffie, twee in de ochtend op het werk, en dan verder met het water. 's avonds thuis na het eten nog een kopje koffie. Dat is wel een verschil met 6 jaar terug
en veel roken(te)quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tot dusverre is de enige overeenkomst die ik tussen horeca en ict heb kunnen ontdekken dat we over het algemeen véél zwarte koffie drinken
quote:
Ook dat jaquote:
Heb nog niet gekeken, maar ga uit van wel, en aangezien het in het frans terug tellen van 10-1 mij inmiddels vlot afgaat, ben ik maar aan een spoedcursus van 10-1 tellen in het Noors begonnenquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:22 schreef superkokje het volgende:
hoe is het muis, moet je morgen nog werken
tis dat ik morgen vrij ben, maar verder helemaal niksquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb nog niet gekeken, maar ga uit van wel, en aangezien het in het frans terug tellen van 10-1 mij inmiddels vlot afgaat, ben ik maar aan een spoedcursus van 10-1 tellen in het Noors begonnen
Mijn bezoekjes zijn niet spontaan, mijn reacties echter welquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]TM
altijd leuk die spontane bezoekjes van je
Avond Tjetquote:
Oh, dus jij bent één van die 20 lurkers die wél de SC in zijn myat heeft staan, maar zelden reageerdquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:26 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Mijn bezoekjes zijn niet spontaan, mijn reacties echter wel
Dan zal ik wel weer een geeltje hebbenquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
tis dat ik morgen vrij ben, maar verder helemaal niks
Ben al sinds 4 mei gestopt (met één slippertje tussendoor)quote:
Euhm,quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dus jij bent één van die 20 lurkers die wél de SC in zijn myat heeft staan, maar zelden reageerd
geeft niet hoorquote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:29 schreef TjetMaster het volgende:
Is FOK! bij jullie ook traag, bij reactie plaatsen?
Braaf!quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben al sinds 4 mei gestopt (met één slippertje tussendoor)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |