Wou eerst MaryMouse, Rednecks and Hooters doenquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
Prima TT
![]()
Zie je wel wat oefening al niet doet
Slijmbalquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:08 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Wou eerst MaryMouse, Rednecks and Hooters doen
Kweet..... op zondag mocht er in Georga géén alcohol geschonken worden. Behalve als je lid was van een club (koste $ 10 / jaar), dan mocht het weer wél.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:07 schreef Drassss het volgende:
Blijven ook achterlijke gekken. Allemaal dronken in hun wagens snachts en als ze een feestje hebben om te kunnen drinken is het meteen de truc om binnen no-time helemaal naar de klote te zijn, dus sterke drank atten etcZitten wij nog aan ons 3e biertje, liggen hun al op de grond en is het pas 11 uur
Had je wel een redelijke samenvatting van mijn verblijf in de USA verwoordquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:08 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Wou eerst MaryMouse, Rednecks and Hooters doen
quote:
Dat was daar gelukkig niet, maar als je zondag ochtend tussen 7 en 10 over straat liep zou je haast denken dat je in een spookstad woonde. Iedereen zat in de kerkquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kweet..... op zondag mocht er in Georga géén alcohol geschonken worden. Behalve als je lid was van een club (koste $ 10 / jaar), dan mocht het weer wél.
net als met die Engelsen die zuipen ook van 8-11 omdat na 11 niet meer geschonken mag worden.
Ik hap nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]jaloers omdat jij nog geen name-topic hebt gehad, pas dan maar op
Was in Atlanta zelf wel wat minder, maar Sandy Springs waar ik woonde... als je niet in de kerk zat was je bezig alles op orde te brengen voor de sport-events van de kids in the afternoon...quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat was daar gelukkig niet, maar als je zondag ochtend tussen 7 en 10 over straat liep zou je haast denken dat je in een spookstad woonde. Iedereen zat in de kerk
Oh, echt wel.... het is dat we #250 nog niet voorbij zijn maar "Drassss met zijn vette bek" lijkt mij wel een aardige TT voor het volgende topicquote:
2x naar een kerkdienst geweest. Ik vond het echt een beginnende sekte met een glimlach van de priester etc...quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was in Atlanta zelf wel wat minder, maar Sandy Springs waar ik woonde... als je niet in de kerk zat was je bezig alles op orde te brengen voor de sport-events van de kids in the afternoon...
Haha, maar dan ben je teleurgesteld in me omdat ik je weer een naam topic geef.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had je wel een redelijke samenvatting van mijn verblijf in de USA verwoord
[..]jaloers omdat jij nog geen name-topic hebt gehad, pas dan maar op
Uiteraard ga ik dan op de volgende hunten om je terug te pakkenquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, echt wel.... het is dat we #250 nog niet voorbij zijn maar "Drassss met zijn vette bek" lijkt mij wel een aardige TT voor het volgende topic
Ik weet wat je bedoeld.... Ik ben daar een paar keer naar de Presbytarian church geweest.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
2x naar een kerkdienst geweest. Ik vond het echt een beginnende sekte met een glimlach van de priester etc...
quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Uiteraard ga ik dan op de volgende hunten om je terug te pakken
Life Church, lekker beginnen met een rock band om vervolgens je zooi te vertellen en tussen door koffie met muffinsquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeld.... Ik ben daar een paar keer naar de Presbytarian church geweest.
Op zondagmorgen zenden ze op RTL the hour of power uit.... zo typisch Amerikaans (als ik even mag generaliseren)quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Life Church, lekker beginnen met een rock band om vervolgens je zooi te vertellen en tussen door koffie met muffins
Nog nooit gezienquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op zondagmorgen zenden ze op RTL the hour of power uit.... zo typisch Amerikaans (als ik even mag generaliseren)
Lekker koel toch.... Bij mij gaat het slaapkamer raam pas echt dicht bij extreme weather (zoals van de week toen de katten mij wakker maakten)quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:23 schreef Drassss het volgende:
Brrr vergeten raam dicht te doen in mijn slaapkamer...
Koud is niet zo erg, maar dit is op het randjequote:Op zondag 9 oktober 2011 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lekker koel toch.... Bij mij gaat het slaapkamer raam pas echt dicht bij extreme weather (zoals van de week toen de katten mij wakker maakten)
Hmmm... bij mij staat het slaapkamerraam nog gewoon open hoor. Gaat pas weer dicht als het onder de 15C in de slaapkamer wordtquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Koud is niet zo erg, maar dit is op het randje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |