Nja bij Oblivion had je natuurlijk de fout dat je hem op lvl 1 al kon uitspelen, en als jij een lvl omhoog ging gingen je tegenstanders dat ook. dat was wel jammerquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:50 schreef Rossdale het volgende:
Ik snap niet waarom Skyrim zo'n hype is... als hij net zo saai is als Oblivion dan laat ik hem liever links liggen....
Eindelijk iemand met verstandige woorden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:50 schreef Rossdale het volgende:
Ik snap niet waarom Skyrim zo'n hype is... als hij net zo saai is als Oblivion dan laat ik hem liever links liggen....
Altijdquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met verstandige woorden.
Goed zo, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Hou er wel rekening mee dat ik vanaf de launchdag waarschijnlijk ongeveer 18 uur per dag dat aan het doen benquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:05 schreef Kutstudent het volgende:
Ben zeker bij de forza club. Nolifen tot ik beter dan Pietermans ben.
Het schijnt dat je ook kan racen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel geinig dat je volgens mij ook car designs kan delen met elkaar en auto's
quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het schijnt dat je ook kan racen.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel geinig dat je volgens mij ook car designs kan delen met elkaar en auto's
quote:
Waarom nou weer zo negatief? Probeer je iets te compenseren?quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die had ik beter kunnen gebruiken
quote:
nee hoor, we weten toch allemaal dat jij geweldig bent? Daar valt niks aan te doenquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Waarom nou weer zo negatief? Probeer je iets te compenseren?
Dat klopt, maar hoe impliceerde ik dat met mijn flauwe opmerking over een race spelletje? Knurft.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
nee hoor, we weten toch allemaal dat jij geweldig bent? Daar valt niks aan te doen
quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat klopt, maar hoe impliceerde ik dat met mijn flauwe opmerking over een race spelletje? Knurft.
Remi Gaillardquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |