Heb een andere racegame waar ik ook redelijk goed in ben: F1 2011quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:36 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Maar rossdale, Forza ben je goed in. Waarom dat vergeten?
Het zal wel moeten hequote:Op maandag 10 oktober 2011 09:15 schreef Rossdale het volgende:
Jullie zullen me trouwens drie dagen lang moeten missen, moet voor mijn werk naar DEUTSCHLAND !!11!!1 Dat overleven jullie toch wel he?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Burnout het enige toffe racespel dat er is
41 euro? Waar?quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
zo skyrim ook ff in de pre-order gezet voor 41 euro
2.3? 23? of wat bedoel je nou? en nee een game als Skyrim koop je gewoonquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:31 schreef KoningStoma het volgende:
Had jij niet 2.3 omgebouwde xboxen? Een game als Skyrim kan je dan toch mooi downloaden?
Twee komma/punt drie. Ik vraag me af waarom je een game als Skyrim hoort te kopen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
2.3? 23? of wat bedoel je nou? en nee een game als Skyrim koop je gewoon
Nja bij Oblivion had je natuurlijk de fout dat je hem op lvl 1 al kon uitspelen, en als jij een lvl omhoog ging gingen je tegenstanders dat ook. dat was wel jammerquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:50 schreef Rossdale het volgende:
Ik snap niet waarom Skyrim zo'n hype is... als hij net zo saai is als Oblivion dan laat ik hem liever links liggen....
Eindelijk iemand met verstandige woorden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:50 schreef Rossdale het volgende:
Ik snap niet waarom Skyrim zo'n hype is... als hij net zo saai is als Oblivion dan laat ik hem liever links liggen....
Altijdquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met verstandige woorden.
Goed zo, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Hou er wel rekening mee dat ik vanaf de launchdag waarschijnlijk ongeveer 18 uur per dag dat aan het doen benquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:05 schreef Kutstudent het volgende:
Ben zeker bij de forza club. Nolifen tot ik beter dan Pietermans ben.
Het schijnt dat je ook kan racen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel geinig dat je volgens mij ook car designs kan delen met elkaar en auto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |