Of die ene gast dan; Ik klop op de deur, wordt er meteen opengedaan.quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die gastenik kan beter op die bank daar gaan liggen
Dat was idd grappigquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Of die ene gast dan; Ik klop op de deur, wordt er meteen opengedaan.
Ik dacht echt; wtf.
Forza 4 Car Club wordt direct opgezet jaquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:06 schreef dreamzk het volgende:
Negers we maken een club van BF3 en Forza 4. Mensen die niet beiden hebben sluiten we uit zodat we exclusief blijven en we hebben top plezier!!!!
Coolio! Pierre for presidentquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Forza 4 Car Club wordt direct opgezet ja
Ik heb weer wat gemist zie ikquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die gastenik kan beter op die bank daar gaan liggen
quote:Op maandag 10 oktober 2011 02:50 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb weer wat gemist zie ik![]()
Dát is nou de enige rede waarom ik MW3 wil
Ik koop hem iig niet omdat ik het een goed spel vind. Je moet wel debiel zijn om hem om die rede te kopen.quote:
Speelde vooral de BF3 beta maar ik geloof dat gisteren de laatste dag van de open beta wasquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:32 schreef Fsmxi het volgende:
Speelt men hier trouwens nog wel eens BF beta, of is iedereen allang weer aan de MW2?
Je haalt hem gewoon op de launchdagquote:Op maandag 10 oktober 2011 04:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik koop hem iig niet omdat ik het een goed spel vind. Je moet wel debiel zijn om hem om die rede te kopen.
Zwakzinnigen humorquote:
Jeuj!!!quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:06 schreef dreamzk het volgende:
Negers we maken een club van BF3 en Forza 4. Mensen die niet beiden hebben sluiten we uit zodat we exclusief blijven en we hebben top plezier!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |