Schijndel komt nog geen goeie hond vandanquote:
Nee ok, maar alleen voor forza4. verder ga ik wss toch niet spelen..quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kost toch niet zo veel?
Maken wij hier btw zo'n Forza 4 club?!
Nee man, gewoon nieuwsgierig.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha wil je er ook 1 dan?! Want verkoop misschien de mijne en ga dan voor een andere
Avermedia HD dingquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:01 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee man, gewoon nieuwsgierig.
Had laatst een gezien, gewoon een pci-kaart en dan hdmi-kabels ipv composite.
Hehe, ja. Die had ik hier eerder gepost. Had ook begin van het jaar een besteld, maar ze waren opeens uit voorraad. Zie net eentje; Hauppauge Colossus HD Video Recorder, ook een pci-kaart.quote:
Maatje van mij, maar da's ook echt de enige.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Schijndel komt nog geen goeie hond vandan
Dan maak ik mijn eigen clubje wel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:06 schreef dreamzk het volgende:
Negers we maken een club van BF3 en Forza 4. Mensen die niet beiden hebben sluiten we uit zodat we exclusief blijven en we hebben top plezier!!!!
Nja heb er nog steeds niet echt de tijd voor genomen. En aangezien de hauppauge m2ts files uit poept (ja kan ook mp4 en ts maar dat is bagger) en die m2ts files werken nooit goed in Vegas Proquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hehe, ja. Die had ik hier eerder gepost. Had ook begin van het jaar een besteld, maar ze waren opeens uit voorraad. Zie net eentje; Hauppauge Colossus HD Video Recorder, ook een pci-kaart.
Waarom ga je m verkopen?
Ik heb er familie wonenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maatje van mij, maar da's ook echt de enige.
Gewoon niet met Vegas werken. Gewoon Premiere gebruiken, of After Effects als je high-tec bent.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja heb er nog steeds niet echt de tijd voor genomen. En aangezien de hauppauge m2ts files uit poept (ja kan ook mp4 en ts maar dat is bagger) en die m2ts files werken nooit goed in Vegas Pro
Dus dan moet ik ze weer eens converten maar mpg of alsnog mp4
[..]
Ik heb er familie wonen
Haha ja dat was idd ook een optie, ik heb sowieso Premiere , maar krijg met Vegas Pro meer voor elkaarquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gewoon niet met Vegas werken. Gewoon Premiere gebruiken, of After Effects als je high-tec bent.
En neem eens wat vaker op als we MW2 doen, misschien maken we wel epic killcams en shit.
Onderweg!quote:
After effects en Premiere zijn niet allebei edit programma's AE is voor visuals, dit export je naar Premiere.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gewoon niet met Vegas werken. Gewoon Premiere gebruiken, of After Effects als je high-tec bent.
En neem eens wat vaker op als we MW2 doen, misschien maken we wel epic killcams en shit.
Premiere geen editing program?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
After effects en Premiere zijn niet allebei edit programma's AE is voor visuals, dit export je naar Premiere.
Jawel, alleen AE niet, er staat allebei, dus 1 niet en dat is AEquote:
Wat versta jij onder editten?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jawel, alleen AE niet, er staat allebei, dus 1 niet en dat is AE
Mijn excuses monteren.quote:
Een montage maken kan net zo goed in AE als in Premiere, alleen is het meer voor compositing ja.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mijn excuses monteren.
After effects is een visual compositing programma.
Nee het is voor compositing maar sommige mensen gebruiken het om te monteren.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Een montage maken kan net zo goed in AE als in Premiere, alleen is het meer voor compositing ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |