Ik kan jou niet handelen, word zo zenuwachtig van je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan jou niet handelen, word zo zenuwachtig van je.Je kan pringles yoghurt-gun niet handelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Het wordt echt tijd dat ze Massa uit de auto van Ferrari trappen.quote:Massa haalt opnieuw uit naar Hamilton
9 oktober 2011
De wagens van Felipe Massa en Lewis Hamilton lijken de laatste paar races wel magnetisch. Ook in Japan was er weer een botsing. De Braziliaan is de Brit helemaal zat en hoopt dat de FIA snel een keer actie onderneemt.
"Ik was snel genoeg om op het podium te kunnen eindigen, maar ben in plaats daarvan zevende geworden. Ik baal daar enorm van", zei Massa. "De beelden van de botsing spreken voor zich. Lewis was met zijn banden aan het worstelen, ging langzaam door de 130R en bleef aan de rechterkant hangen. Ik was veel sneller en ging naar de linkerkant. Ik zat bijna helemaal naast hem toen hij opeens naar links bewoog en mijn wagen raakte. Meer valt daar niet over te zeggen. Mijn voorvleugel en vloer raakten beschadigd, wat van invloed was op het gedrag van mijn auto. Ik snap niet dat de FIA niet ingrijpt. Mensen zijn dit jaar voor veel minder bestraft. Opnieuw zorgt Lewis voor problemen. De FIA moet hier snel iets aan doen."
quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan jou niet handelen, word zo zenuwachtig van je.Wat nou, zenuwachtig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Moej dr veur hebbe?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:32 schreef Xblister het volgende:
Iemand interesse in een frozenbyte bundle key?
Zat er laatst nog aan te denkenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En ga je je xbox onder het stof vandaan halen om Forza 4 te doen?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:04 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Het wordt echt tijd dat ze Massa uit de auto van Ferrari trappen.
Denkt dat sulletje nou echt dat hij derde had kunnen worden. Snel Perez naar Ferrari.
bier drinkenquote:Op zondag 9 oktober 2011 09:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat deed je in godsnaam nou weer in Enschede op dat tijdstip :S
waar heen geweest dan? centrum?quote:
Met blikken euroshopper in het volkspark ..quote:
Mooi mooiquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:52 schreef tliciouz het volgende:
Dat meisje is Melanie Iglesias.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kost toch niet zo veelquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:18 schreef Xblister het volgende:
[..]
Zat er laatst nog aan te denken![]()
Maar dan moet ik weer live kopen
Haha wil je er ook 1 danquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hoeveel heb je die PVR gehaald? 200?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |