Nja bij Oblivion had je natuurlijk de fout dat je hem op lvl 1 al kon uitspelen, en als jij een lvl omhoog ging gingen je tegenstanders dat ook. dat was wel jammerquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:50 schreef Rossdale het volgende:
Ik snap niet waarom Skyrim zo'n hype is... als hij net zo saai is als Oblivion dan laat ik hem liever links liggen....
Eindelijk iemand met verstandige woorden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:50 schreef Rossdale het volgende:
Ik snap niet waarom Skyrim zo'n hype is... als hij net zo saai is als Oblivion dan laat ik hem liever links liggen....
Altijdquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met verstandige woorden.
Goed zo, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Hou er wel rekening mee dat ik vanaf de launchdag waarschijnlijk ongeveer 18 uur per dag dat aan het doen benquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:05 schreef Kutstudent het volgende:
Ben zeker bij de forza club. Nolifen tot ik beter dan Pietermans ben.
Het schijnt dat je ook kan racen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel geinig dat je volgens mij ook car designs kan delen met elkaar en auto's
quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het schijnt dat je ook kan racen.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel geinig dat je volgens mij ook car designs kan delen met elkaar en auto's
quote:
Waarom nou weer zo negatief? Probeer je iets te compenseren?quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die had ik beter kunnen gebruiken
quote:
nee hoor, we weten toch allemaal dat jij geweldig bent? Daar valt niks aan te doenquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Waarom nou weer zo negatief? Probeer je iets te compenseren?
Dat klopt, maar hoe impliceerde ik dat met mijn flauwe opmerking over een race spelletje? Knurft.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
nee hoor, we weten toch allemaal dat jij geweldig bent? Daar valt niks aan te doen
quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat klopt, maar hoe impliceerde ik dat met mijn flauwe opmerking over een race spelletje? Knurft.
Remi Gaillardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommige dingenTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Sommige daarvan kende ik nog niet eensquote:
Snap hem nietquote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
wtfIk lolde hardopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommige dingenCause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Is nog best een leuke film. En Mila,quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_met_een_stijve.html
Lol. Ik probeer je alleen maar te verlossen van jou ''weelderige lokken''quote:
Mijn leeuwenmanen, neen!quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lol. Ik probeer je alleen maar te verlossen van jou ''weelderige lokken''
quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:38 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar dan kan ie met zijn lange haar juist het vrouwtje zijn
brb kale kopquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:38 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar dan kan ie met zijn lange haar juist het vrouwtje zijn
Misschien wil die wel wat met jou, kunnen jullie samen muntjes in elkaars reet stoppen.quote:
Ja gezellig.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Misschien wil die wel wat met jou, kunnen jullie samen muntjes in elkaars reet stoppen.
Ja was toch te verwachten?quote:
I know, maar had het niet zo snel verwacht. En niet zo amateuristisch.quote:
Ja maar alsnog.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:37 schreef KoningStoma het volgende:
Dat is toch niet serieus? Je ziet ze gewoon lachen
Ik heb er 4 gehaald. Ik vind ze gewoon echt teringschraal.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat jij er niet een kan halen.
Oh mijn god, 00:20 'went beserk'quote:
dat sowieso !quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Die director/producer mag van mij wel een nekschotje krijgen.
Had hij volgens mij al hier gepost.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
PierreTT heb jij dit gedaan ?
http://forzamotorsport.ne(...)ves_program/?fwlhd=1
Kan maar tot morgen
Allang jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
PierreTT heb jij dit gedaan ?
http://forzamotorsport.ne(...)ves_program/?fwlhd=1
Kan maar tot morgen
Kut ik moet dat nog ff doen, maar ze willen een receipt van de order, wat heb jij gedaan dan? (aangezien je hem ook bij Consoleshop vandaan hebtquote:
Je krijgt je reserveringsbevestiging in je email. Die heb ik gecopy/paste in paint met alle data, gamertag in een tekstvakje erop gezet en zo als jpg doorgestuurd. Dag later kreeg ik de bevestiging al.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kut ik moet dat nog ff doen, maar ze willen een receipt van de order, wat heb jij gedaan dan? (aangezien je hem ook bij Consoleshop vandaan hebt)
Orderbevestiging van order ***** bij Consoleshop.nlquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je krijgt je reserveringsbevestiging in je email. Die heb ik gecopy/paste in paint met alle data, gamertag in een tekstvakje erop gezet en zo als jpg doorgestuurd. Dag later kreeg ik de bevestiging al.
Heb je uberhaupt de link gelezen?quote:
Nee, voor een aantal gratis auto's gedurende een jaar ofzoquote:
Ik stuur je mijne anders wel even, kan je kijken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Orderbevestiging van order ***** bij Consoleshop.nl
die dus neem ik aan?
[..]
Heb je uberhaupt de link gelezen?
Is coolquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik stuur je mijne anders wel even, kan je kijken.
Dat is die RX-7 Spirit R Type-A, geen ontzettende klapper maar zeker de moeite waardquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is cool! Die auto voor F3 zal ik toch niet meer gebruiken, maar voor 4 is het wel handig
Wanneer heb je tentamens dan? Week van de 24e?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Klotetentamens, ik moet FIFA 12 hebben
Volgende weekquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wanneer heb je tentamens dan? Week van de 24e?
Chillquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:40 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Volgende weekDaarna wel een week vrij.
Zijn midterms hè, misschien daarom niet?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
ChillNormaal heb je de week voor je tentamens ook een week vrij, is dat nu ineens niet meer zo?
Ik heb volgende week vakantie daarna inlever week en dan 2 tentamen weken...quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:40 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Volgende weekDaarna wel een week vrij.
Klopt trouwens ja, maar niet alle vakken zijn midterms toch?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:43 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Zijn midterms hè, misschien daarom niet?
In het eerste semester in ieder geval wel, weet er verder ook het fijne niet vanquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt trouwens ja, maar niet alle vakken zijn midterms toch?
Begint rustig weer terug te komen bij mij. Heb al een emailtje binnen gekregen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:03 schreef Bozz187 het volgende:
Super fijn wereldwijd is het blackberry netwerk kapot,doei mobiel internet
Nou kunnen we niet meer whatsappen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:03 schreef Bozz187 het volgende:
Super fijn wereldwijd is het blackberry netwerk kapot,doei mobiel internet
Die storing duurt tot 22 oktober lees ik nu.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:43 schreef Bozz187 het volgende:
@ dreamz bij mij nog steeds niks heb em nu maar op wifi zitten.
@titty , i know
Waar?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die storing duurt tot 22 oktober lees ik nu.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |