Ja was toch te verwachten?quote:
I know, maar had het niet zo snel verwacht. En niet zo amateuristisch.quote:
Ja maar alsnog.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:37 schreef KoningStoma het volgende:
Dat is toch niet serieus? Je ziet ze gewoon lachen
Ik heb er 4 gehaald. Ik vind ze gewoon echt teringschraal.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat jij er niet een kan halen.
Oh mijn god, 00:20 'went beserk'quote:
dat sowieso !quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Die director/producer mag van mij wel een nekschotje krijgen.
Had hij volgens mij al hier gepost.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
PierreTT heb jij dit gedaan ?
http://forzamotorsport.ne(...)ves_program/?fwlhd=1
Kan maar tot morgen
Allang jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
PierreTT heb jij dit gedaan ?
http://forzamotorsport.ne(...)ves_program/?fwlhd=1
Kan maar tot morgen
Kut ik moet dat nog ff doen, maar ze willen een receipt van de order, wat heb jij gedaan dan? (aangezien je hem ook bij Consoleshop vandaan hebtquote:
Je krijgt je reserveringsbevestiging in je email. Die heb ik gecopy/paste in paint met alle data, gamertag in een tekstvakje erop gezet en zo als jpg doorgestuurd. Dag later kreeg ik de bevestiging al.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kut ik moet dat nog ff doen, maar ze willen een receipt van de order, wat heb jij gedaan dan? (aangezien je hem ook bij Consoleshop vandaan hebt)
Orderbevestiging van order ***** bij Consoleshop.nlquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je krijgt je reserveringsbevestiging in je email. Die heb ik gecopy/paste in paint met alle data, gamertag in een tekstvakje erop gezet en zo als jpg doorgestuurd. Dag later kreeg ik de bevestiging al.
Heb je uberhaupt de link gelezen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |