SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommige dingenTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Sommige daarvan kende ik nog niet eensquote:
Snap hem nietquote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
wtfIk lolde hardopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommige dingenCause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Is nog best een leuke film. En Mila,quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_met_een_stijve.html
Lol. Ik probeer je alleen maar te verlossen van jou ''weelderige lokken''quote:
Mijn leeuwenmanen, neen!quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lol. Ik probeer je alleen maar te verlossen van jou ''weelderige lokken''
quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:38 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar dan kan ie met zijn lange haar juist het vrouwtje zijn
brb kale kopquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:38 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar dan kan ie met zijn lange haar juist het vrouwtje zijn
Misschien wil die wel wat met jou, kunnen jullie samen muntjes in elkaars reet stoppen.quote:
Ja gezellig.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Misschien wil die wel wat met jou, kunnen jullie samen muntjes in elkaars reet stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |