De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is je vergeven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Sorry, ik kreeg geen medling dat ik de lapo had.
Die krijg ik ook nooitquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Sorry, ik kreeg geen medling dat ik de lapo had.
Ik zag er maar 1? Die grote foto met roodbruin? Haar en bruine ogen?quote:
Scroll eens naar beneden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:19 schreef coban het volgende:
[..]
Ik zag er maar 1? Die grote foto met roodbruin? Haar en bruine ogen?
Zonde van je bureau.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:22 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ben ik terwijl ik naar het fotoboek van utopie kijk, maar dan ben ik geen eekhoorn en is het geen ijs maar mijn bureau waar ik mijn tanden in zet.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:22 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ben ik terwijl ik naar het fotoboek van utopie kijk, maar dan ben ik geen eekhoorn en is het geen ijs maar mijn bureau waar ik mijn tanden in zet.
Geen flauw idee, mijn ouders willen er heen, en m'n vader is dinsdag jarig dus dan gaan we daar heen omdat ze dat zo leuk vinden ofzo.quote:
Jahhquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen flauw idee, mijn ouders willen er heen, en m'n vader is dinsdag jarig dus dan gaan we daar heen omdat ze dat zo leuk vinden ofzo.
Duidelijk toch?
Ga Oblivion spelen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:27 schreef coban het volgende:
Ik verveel mij echttttttttt
Wrm zijn de winkels niet open dan ging ik winkeleb
biertjequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:28 schreef BBQSausage het volgende:
Dorst, maar als ik nu nog een blik energiedrank drink kan ik over 5 uur niet slapen, denk ik.
Als ik me verveel weet ik wel iets anders om aan mijn trekken te komen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:27 schreef coban het volgende:
Je kan ook iets anders dan energiedrank drinken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:28 schreef BBQSausage het volgende:
Dorst, maar als ik nu nog een blik energiedrank drink kan ik over 5 uur niet slapen, denk ik.
als ik me verveel speel ik terraria of ga ik minecraft spelen, of transformicequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:27 schreef coban het volgende:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan ook iets anders dan energiedrank drinken.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja maar ik heb wel dat energie shotje nodig want ik voel me best beroerd nu.
Jij drinkt toch altijd bier?!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
Tijd voor het eerste biertje van de avond.
Bbq ik ga jou zo hard slaan dat je gaat beloven nooit meer vies te praten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als ik me verveel weet ik wel iets anders om aan mijn trekken te komen.
Hahaha trekken snapjeum.
Hij was hier net ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:31 schreef BBQSausage het volgende:
PFFF DIE MERCI RECLAME ZON VROUW DIE DAN ZEGT "JA VOOR DE KRANTENJONGEN OMDAT IK OP HEM KAN REKENEN OOK AL HEB IK HEM NOG NOOIT ONTMOET" NOU MIJN 20 ADRESSEN KUNNEN OOK OP MIJ REKENEN AL 6 JAAR LANG EN IK HEB NOG NOOIT EEN MERCI BIJ DE BRIEVENBUS ZIEN STAAN VOOR MIJ TSSK.
Ik praat helemaal niet viesquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:30 schreef coban het volgende:
[..]
Bbq ik ga jou zo hard slaan dat je gaat beloven nooit meer vies te praten.
Aahwwwwquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:31 schreef BBQSausage het volgende:
PFFF DIE MERCI RECLAME ZON VROUW DIE DAN ZEGT "JA VOOR DE KRANTENJONGEN OMDAT IK OP HEM KAN REKENEN OOK AL HEB IK HEM NOG NOOIT ONTMOET" NOU MIJN 20 ADRESSEN KUNNEN OOK OP MIJ REKENEN AL 6 JAAR LANG EN IK HEB NOG NOOIT EEN MERCI BIJ DE BRIEVENBUS ZIEN STAAN VOOR MIJ TSSK.
Je kan natuurlijk ook gewoon gaan slapen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja maar ik heb wel dat energie shotje nodig want ik voel me best beroerd nu.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Beetje krantenbezorgers valse hoop geven, kutmerci.
Dat is geen optie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon gaan slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waaatquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:34 schreef coban het volgende:
[..]
2 laptops en 1 pc zijn al in gebruik
20 adressen? Ik had een krantenwijk van 350 adressen toen ik 14 was.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:31 schreef BBQSausage het volgende:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is geen optie.HASHAHA VIS EEN OPTIE H!HH!HaAHah!H!!H!1h1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Neem een Asusquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:31 schreef coban het volgende:
Damn alle pcs zijn bezet dus feestje gaat niet door
Ik ga echt eigen laptop halen mang
Koop een desktop.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:31 schreef coban het volgende:
Damn alle pcs zijn bezet dus feestje gaat niet door
Ik ga echt eigen laptop halen mang
Ja maar ik ken ze allemaal persoonlijk en ze houden van me.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
20 adressen? Ik had een krantenwijk van 350 adressen toen ik 14 was.
Ja ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja maar ik ken ze allemaal persoonlijk en ze houden van me.
Ik zwaai altijd naar ze en ik maak wel eens een praatje en ze geven mij aan het einde van het jaar allemaal minstens 10 euro zo van, dankje vriendelijke jongeman die jaar in jaar uit altijd de krant bij weer en wind in de bus doet.quote:
En hoelang ben je bezig met die 20 adressen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zwaai altijd naar ze en ik maak wel eens een praatje en ze geven mij aan het einde van het jaar allemaal minstens 10 euro zo van, dankje vriendelijke jongeman die jaar in jaar uit altijd de krant bij weer en wind in de bus doet.
Ik heb een Compaq. Die is vet mooi ensow.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:37 schreef coban het volgende:
Nee laptop gwn, idd asus denk ik. Macboek air hebben we al. Dus ga niet nog 1 nemen en pro hoef ik niet. Denk asus.
Mjaaaaaaaa wanneeeeeer.
Ik wil graag thee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:38 schreef coban het volgende:
Ik maak waaaarme chocomelkkk met melk.
Wie wilt ook?
5 uur.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
En hoelang ben je bezig met die 20 adressen?
Ik ben al voorzien, sorry.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:38 schreef coban het volgende:
Ik maak waaaarme chocomelkkk met melk.
Wie wilt ook?
Deed je dat tijdens het typen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:38 schreef coban het volgende:
AAAAAUW IK STAK MIJN VINGER IN DE MELK EN MIJN VINGER IS VERBRAAAAANDT
Morgenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:37 schreef coban het volgende:
Nee laptop gwn, idd asus denk ik. Macboek air hebben we al. Dus ga niet nog 1 nemen en pro hoef ik niet. Denk asus.
Mjaaaaaaaa wanneeeeeer.
Jij zei toch een keer dat je er 3 kwartier over deed?quote:
Ja maar 750 euro maar is niks joh.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb nog een liggen die ik weg moet doen, kost maar ¤750,- vriendenprijsje.
Half uur tot drie kwartier ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij zei toch een keer dat je er 3 kwartier over deed?
Ja, huis aan huis zeker? Ik moet een pokke end fietsen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik deed een uur over 350 adressen.
Aanval?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
NEEE VERANDERINGEN!!!!!
AUTISME AANVAL
Ja, gelijk auti-trippen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
NEEE VERANDERINGEN!!!!!
AUTISME AANVAL
Ja, met twee grote flats.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, huis aan huis zeker? Ik moet een pokke end fietsen.
Wow vet stoer vind ik dat, restecp.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:43 schreef coban het volgende:
[..]
Thanks maar ik ben stoer dus pijn is al over
Voor 250 kun je die Asus trasformer ook al nemen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:42 schreef coban het volgende:
[..]
Ja maar 750 euro maar is niks joh.
Voor 150 minder kan ik die asus transformer nemen
Tenks meeeeenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wow vet stoer vind ik dat, restecp.![]()
Is dat een computer?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:45 schreef Rezania het volgende:
Niemand anders die die computer vet vindt?
Zonder dat docking gedoe zeker?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voor 250 kun je die Asus trasformer ook al nemen.
Ja, iets over stil koelen of zo.quote:
Ze raken in paniek, maar ik zou het geen aanval noemen.quote:
Met docking, wel de 16GB.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:45 schreef coban het volgende:
[..]
Zonder dat docking gedoe zeker?
Zo goedkoop?
dat kloptquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idd, en ik niet. Dalando faalt zelf gewoon met dt.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat heb je aan 16GB?Kan je niks mee.
quote:
hallon bbqsau KUUT HET KAN NIET BIJ JOU NAAMquote:
Ik zou niet voor een Samsung Tab gaan, rot dingen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:49 schreef Rezania het volgende:
Ik wil die Samsung Galaxy 10.983752164745 nog wat tab.
Misschien.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]![]()
Wat ga je erop zetten, films of zo?
Daar heb ik over nagedacht.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:49 schreef Dalando het volgende:
[..]
hallon bbqsau KUUT HET KAN NIET BIJ JOU NAAM
Hoezo?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zou niet voor een Samsung Tab gaan, rot dingen.
Dude. Ik heb genoeg shizzle om erop te zetten. Plus maybe games downloaden enzoquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]![]()
Wat ga je erop zetten, films of zo?
Ja, voor 10 minuten of zo op school.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb je hem wel eens in je handen gehad?
Ja maar dat is de extreme soort.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:52 schreef coban het volgende:
Moslims gek?
Weyow deze christenen helemaal doorgedraaid: nederland 3
Ga kijken pleisz
En wat vond je ervan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, voor 10 minuten of zo op school.
Ik vond hem wel goed, maar ik heb dan geen vergelijkingsmateriaal.quote:
Games zijn niet zo groot, daar heb je echt geen 16GB voor nodig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:50 schreef coban het volgende:
[..]
Dude. Ik heb genoeg shizzle om erop te zetten. Plus maybe games downloaden enzo
Jaaaa normale christenen vet lief enzoquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja maar dat is de extreme soort.
Triest gedoe iddequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:55 schreef coban het volgende:
[..]
Jaaaa normale christenen vet lief enzo
Maar deze helemaal gek. Die man had zijn dochter weggestuurd omdat ze niet in de sekte paste.
En ze hebben koran verbrand enzo
Wtf
Zijn gewoon rare sekte
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:55 schreef BBQSausage het volgende:
Even mensen bespieden die mijn naam in de mond hebben genomen.
Muziek schoolstuff alles?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Games zijn niet zo groot, daar heb je echt geen 16GB voor nodig.
Tevens kun je gewoon een SD kaart in je tablet stoppen voor extra geheugen, kost je ook geen ¤100,- voor 16GB extra.
Als je de kans krijgt, probeer hem dan eens naar de iPad, Asus Transformer en de Sony Tablet S.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vond hem wel goed, maar ik heb dan geen vergelijkingsmateriaal.
Sorry, ik kan het wel begrijpen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:59 schreef coban het volgende:
Hahaha hierin udowu durf ik nooit over pc enzo te praten omdat allemaal ictnerdjes hier die mij in no time dissen
Een vriend van mij heeft een iPad, ik kan wel eens vragen of ik hem even mag proberen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je de kans krijgt, probeer hem dan eens naar de iPad, Asus Transformer en de Sony Tablet S.
Die van Samsung stelt echt niets voor, traag vergeleken de Sony en de iPad en ik vind hem persoonlijk zelfs trager dan de Asus.
Komt omdat er zoveel troep van Samsung opstaat die je er niet af krijgt, moet je weer moeilijk doen met custom roms om hem snel te krijgen.
Je wilt niet weten wat mensen over mij zeggen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:57 schreef BBQSausage het volgende:
Serieus, MK noemde mij "son"_________________!
Documenten voor school gebruiken ook niet zoveel ruimte.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:57 schreef coban het volgende:
[..]
Muziek schoolstuff alles?
Mja over die sd hb je wel gelijk
Heb je die Asus Transformer wel eens geprobeerd, die is ook echt gaaf. Zeer snel, mooi scherm en het toetsenbord maakt het al helemaal af.quote:
Niet geprobeerd maar het ziet er wel tof uit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb je die Asus Transformer wel eens geprobeerd, die is ook echt gaaf. Zeer snel, mooi scherm en het toetsenbord maakt het al helemaal af.
Zeker een waardige tegenstander voor de iPad, net als de Sony tablet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niet geprobeerd maar het ziet er wel tof uit.
Mijn pc heeft 1 TB werkgeheugenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Documenten voor school gebruiken ook niet zoveel ruimte.
Als je nu op je huidige computer zou kijken, hoeveel ruimte gebruik je dan aan documenten, muziek en foto's?
Ik gebruik in totaal maar 12GB, dan heb ik nog ruimte over op de tablet voor spelletjes en applicaties.
Als dat mogelijk was.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:04 schreef coban het volgende:
[..]
Mijn pc heeft 1 TB werkgeheugen
Geen idee, weet wel dat ik heeeeeeeeeel veel geheugen aan muziek kwijt ben. Donwload nml met een proframma die per lied vet veel mb in beslag neemt.
en hoeveel is vet veel?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:04 schreef coban het volgende:
[..]
Geen idee, weet wel dat ik heeeeeeeeeel veel geheugen aan muziek kwijt ben. Donwload nml met een proframma die per lied vet veel mb in beslag neemt.
mijn computer -> eigenschappenquote:
http://www.fok.nl/gm/spytool.php?van=&over=BBQ&spy=2quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:02 schreef Rezania het volgende:
Niemand durft over mij te praten, ik kan nooit wat vinden met spytool.Oh ja, zoeken op Rez werkt niet.
geloof dr geen ene FOK! van!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:04 schreef coban het volgende:
[..]
Draait je computer een x86 architectuur of een x64 architectuur?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:04 schreef coban het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt het toch over werkgeheugen?quote:
Dat is het wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:08 schreef coban het volgende:
Ik durf niet te praten straks lachen jullie mij allemaal uit man ik schaam me.
Iig ik zie alleen geinstalleerd geheugen RAM staan en dat is 4.00 gb en 3.3 beschikbaar.
Mja dat zal het wel niet zijn
Iedereen praat over het organiseren van een BBQ.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/spytool.php?van=&over=BBQ&spy=2
Windows ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Draait je computer een x86 architectuur of een x64 architectuur?
Idd, zo beroerd werkt het dus voor mij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedereen praat over het organiseren van een BBQ.
Of je de 32 bit of de 64 bit versie hebt.quote:
dat is geheugen niet ramquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:10 schreef coban het volgende:
Of het was harde schijf?
Ik weet weldat op de verpakking 1 TB stond.
Ik faal zo hard he en jullie lachen me allemaal uit ik kan er niet tegen.
Ik heb 32 bitsquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of je de 32 bit of de 64 bit versie hebt.
Je draait 84x architectuur, ook wel 32bits genoemd. Dat kun je zien omdat je computer 4GB RAM geheugen geinstalleerd heeft. Maar omdat Windows 32bits niet meer dan 3GB RAM kan zien, ziet hij maar 3GB.quote:
SPOILER: Wat er bij mij bij de spytool allemaal staat zoalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet het geheugen en ook niet het RAM.quote:
msn hacken?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:13 schreef coban het volgende:
Ik kan alleen msn hacken en ipod jailbreaken en dfu mode zetten en versies terugbrengem that all
Zo cool ben ik nou
Msn hackenvtoegah had ik halve
Klas gehackt was best grappig
Ik kan een beetje klooien met software en dat is het.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:13 schreef coban het volgende:
Ik kan alleen msn hacken en ipod jailbreaken en dfu mode zetten en versies terugbrengem that all
Zo cool ben ik nou
Msn hackenvtoegah had ik halve
Klas gehackt was best grappig
En is 32 bits goed?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je draait 84x architectuur, ook wel 32bits genoemd. Dat kun je zien omdat je computer 4GB RAM geheugen geinstalleerd heeft. Maar omdat Windows 32bits niet meer dan 3GB RAM kan zien, ziet hij maar 3GB.
Klooien met geheime vraag en er was nog zo'n optie mr weet niet meer wat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat kan ik dan weer niet, hoe deed je dat?
niet haten op Maurizioquote:
Dat noem je geen hacken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:16 schreef coban het volgende:
[..]
Klooien met geheime vraag en er was nog zo'n optie mr weet niet meer wat.
Mja dit is allemaal heel erg verbeterd beveiligd enzo dus kan niet meer geloof ik.
Was best makkie dus zo cool ben ik niet
Tfoe. Mja heb deze pc ook wel een tijdjequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
32bits is oud, tegenwoordig is 64bits bijna standaard geworden op een laptop of desktop.
DOE NOU NIET ZO GEMEENNNN ZO ZOEMDE IEDEREEN HET EN IK VIND HET HACKENquote:
ik faal wel hoor, med d's en t'squote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:18 schreef coban het volgende:
Hahahha ik heb serieus rode wangen nu hegwn omdat ik zo hard faal met dit en jullie niet
Awwww, kjoet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:18 schreef coban het volgende:
Hahahha ik heb serieus rode wangen nu hegwn omdat ik zo hard faal met dit en jullie niet
Eerlijk, meisjes met rode wangen zijn lief. Je hebt dus wel gevoelens.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:18 schreef coban het volgende:
jeweet die zijn geilquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eerlijk, meisjes met rode wangen zijn lief. Je hebt dus wel gevoelens.
Dat is andersquote:
Jawel, maar niet iemand's lengte.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:20 schreef coban het volgende:
[..]
Dat is anders
Ik kan nieteens iemands leeftijd vragen
meer bier drinken dan, word je wat losser.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:20 schreef coban het volgende:
[..]
Dat is anders
Ik kan nieteens iemands leeftijd vragen
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel, maar niet iemand's lengte.
Tsjoban, je bent een schatje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:21 schreef coban het volgende:
OKE HALLO DAT SOORT REACTIES ZIJN NIET WAT IK WIL
Ik ben helemaal niet lief niks ik ben weer de gemene coban dus stil allemaal.
betekent dat dat je je nagels gebruikt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:21 schreef coban het volgende:
Ja is goed alcoholvrije als jij meedrinkt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
meer bier drinken dan, word je wat losser.
niemand haten op mijn sisquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:21 schreef coban het volgende:
Ik betaal zelfs welquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:22 schreef coban het volgende:
[..]
Ja is goed alcoholvrije als jij meedrinkt?
ohquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die hoeven niet meteen geil te zijn, wel lief.
wie is MK? En de zachte g is brabants.quote:
doeidoei.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ga slapen want ik moet morgen te vroeg op dus;
En voor coban
Klopt welquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:24 schreef BBQSausage het volgende:
coban negeert mijn post, want ze is daar te verlegen voor.Wat kjoet.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
wie is MK? En de zachte g is brabants.
Marokkaansekipppppquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
wie is MK? En de zachte g is brabants.
brabant is coolerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]Noob
In limburg gebruiken we ook zachte g
Ja ik weet ik speciaalquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ga slapen want ik moet morgen te vroeg op dus;
En voor coban
kom hier dan we zitten tegnover het stationquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
wat da's 20 min bij mij vandaan met trein
Nee, dat wil ik niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:23 schreef coban het volgende:
Mr nog 1 vraag. Dimens heb jij je iphone gejailbreakt? Jaja ik weet het is jailbroken ha ha.
neequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
kom hier dan we zitten tegnover het station
flauw Ik wil mijn soortgenoot meeten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee
ik ga elke dag met trein naar rmond dan overstappen
Nja is wel chill maar je teleoonwordt er supersloom door. Alleen alles gratis en je vormgeving aanpassen is wel nice vond ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik niet.
Ik moet de mogelijkheid hebben om direct vanaf mijn computer gemaakte applicaties over te zetten naar de iPhone en ze meteen te testen. Wanneer ik mijn iPhone jailbreak zal de software in de telefoon veranderen en zal deze niet goed meer communiceren met mijn computer.
Tevens vind ik jailbreaken totaal niet interessant.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:28 schreef Dimens het volgende:
Ik heb honger, even eten maken en drinken pakken en naar de WC.
Tot zometeen folks.
Ikwilwel maar mijn zus kijkt iets op net5quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:31 schreef BBQSausage het volgende:
coban coban, kijk je Dit Was Het Nieuws?
Pics van je zusquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:33 schreef coban het volgende:
[..]
Ikwilwel maar mijn zus kijkt iets op net5
Ik heb het best klote soms fml so hard
quote:
Ik heb niet echt het gevoel dat mijn zus je type isquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Pics van je zus
Oh nee, sorry..![]()
Heb wel medelijden met je.
Geef me eens gedetailleerde omschrijving van je zus?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:35 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb niet echt het gevoel dat mijn zus je type is
Haha thanks men
hard meppenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Verdomme wil ik een broodje hemel maken, is er geen broodje meer.
Ja daarom, dat moet ik niet hebben. Ik heb liever een snelle telefoon en dat ik wat betaal voor apps, dan dat ik de vormgeving van de telefoon kan veranderen en mijn telefoon traag wordt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:28 schreef coban het volgende:
[..]
Nja is wel chill maar je teleoonwordt er supersloom door. Alleen alles gratis en je vormgeving aanpassen is wel nice vond ik
Nee!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geef me eens gedetailleerde omschrijving van je zus?
speel je het nu?quote:
Ik ga denk ik in begin ook geen jailbreak doen. Maybe laaater. Ipod ging helemaal raar doen wit groen blauw alle kleuren en toen heb ik snel dfu mode alles gedaan moest echt bijna janken want ipod is vet belangrijk manquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja daarom, dat moet ik niet hebben. Ik heb liever een snelle telefoon en dat ik wat betaal voor apps, dan dat ik de vormgeving van de telefoon kan veranderen en mijn telefoon traag wordt.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:41 schreef Dimens het volgende:
Over zussen gesproken, maakt mijn zus het uit met haar ex vriend en dan flipt hij hem helemaal. Zelfs zo erg dat hij mails naar ons stuurt om haar zwart te maken.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:41 schreef Dimens het volgende:
Over zussen gesproken, maakt mijn zus het uit met haar ex vriend en dan flipt hij hem helemaal. Zelfs zo erg dat hij mails naar ons stuurt om haar zwart te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |