Algemene beschrijvingIn Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.
Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.
Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
Algemene informatieNaam: Battlefield 3
Release datum: 25 Oktober 2011
Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360
Uitgever(s): Electronic Arts
Ontwikkelaar(s): DICE
BETAEarly access: 27 september 2011
Normal access: 29 september 2011
Map: Operation Metro - Rush
Minimum System RequirementsOS: Windows Vista (Service Pack 2) 32-Bit
Processor: 2 GHz Dual Core (Core 2 Duo 2.4 GHZ or Althon X2 2.7 GHz)
Memory: 2 GB
Hard Drive: 20 GB
Graphics Card (AMD): DirectX 10.1 compatible with 512 MB RAM (ATI RADEON 3000, 4000, 5000 OR 6000 series, with ATI RADEON 3870 or higher performance)
Graphics Card (NVIDIA): DirectX 10.0 compatible with 512 MB RAM (NVIDIA GEFORCE 8, 9, 200, 300, 400 OR 500 series with NVIDIA GEFORCE 8800 GT or higher performance)
Sound card : DirectX compatible
Keyboard and Mouse
DVD ROM Drive
Recommended System RequirementsOS: Windows 7 64-Bit
Processor: Quad-Core CPU
Memory: 4 GB
Hard Drive: 20 GB
Graphics Card: DirectX 11 compatible with 1024 MB RAM (NVIDIA GEFORCE GTX 560 or ATI RADEON 6950)
Sound Card: DirectX compatible
Keyboard and Mouse
DVD ROM Drive
SPOILER: Vorige topics
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gameplay
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Help! Hij blijft hangen op Joining Server
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf wat toevoegen aan deze op ga dan naar
hier naar toe.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Klote bug dat je je teamgenoten hun naam niet ziet...
Ik vind die jets echt underpowered man, een volle MG salvo op een mobile AA en dat ding is niet kapot? Hoe de fuck moet ik anders kills maken?
quote:
Hoop ik ook ja! Zeker als ze het aantal disconnects niet weten te verbeteren in de Gold versie.
quote:
Ik mag inderdaad hopen dat ze dat gaan invoeren net als bij BF2. Net ook weer, sta ik lekker bovenaan en hoppa, weer een disconnect

en daarna weer op 0
Op
woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef
Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Skull-splitter
your selection of the finest
quote:
Meer dat als je verbinding zit te kutten dat je niet voor jan lul in een 1000 ticketserver hebt gezeten, anderhalf uur lang, en dan ineens alles kwijt bent

quote:
Is dat een bug ja? Ik dacht dat het eraan lag of je ze direct aankeek of niet. Ik zou het persoonlijk wel fijn vinden als ze een ander kleurtje krijgen. ivm opgaan in de rest van de HUD
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Zojuist net de Stealth dingie unlockt voor Heli's
Moet je het zelf activeren of is het gewoon auto?
MouzurX
Misschien?
quote:
Wordt gefixed voor de retail versie.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
JK
In for a penny, in for a pound
drumstickNL
dun dun dun
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2011 20:26 schreef JK het volgende:Ik ga nu lichtelijk chagerijnig worden... om de 5 minuten een dikke vastloper, weer punten kwijt... en kon net vanwege ik denk de lag niet eens naar links of rechts kijken. Blijkbaar zijn er dus toch nog CB servers met lag.. dit keer gewoon een i3D server in Nederland.
Eigenlijk moet je gewoon op het eind van een game er in springen om nog wat punten te kunnen krijgen.

Waarom, heb je überhaupt geen plezier gehad met deze game? Dan lijkt het mij 't geld zeker waard- .. oh, wacht..
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
JK
Jawel, maar eindelijk is CB weer draaiende na de early beta, toen waren er ook wel crashes, maar dit is gewoon erger. Dat gaat gewoon irriteren. Of mag dat niet bij een beta? Mag ik niet klagen over een beta, omdat het een beta is?
En for the record: Met 'Metro' heb ik geen plezier gehad, nee. Omdat dat geen Battlefield is. Caspian Border is de echte Battlefield, Battlefield Bad Company was bijv. ook geen Battlefield.
Codename Eagle
Battlefield 1942
Battlefield 2
Dat waren de beste uit de serie. En dan is Codename Eagle eigenlijk nog een opwarmertje, want daarvan was de netcode helemaal beroerd.
Ik baal er gewoon een beetje van dat ik nu geen unlocks kan krijgen om de werkeloze gameverslaafden een beetje te kunnen evenaren met hun unlocks.
En verder hoop ik dat ze in de final version dus wel muissnelheden voor alle soorten voertuigen invoeren. Heb me net een partij zitten slepen in de jet, je zou er een muisarm van krijgen.
Denk dat ik maar weer BF2 ga doen.
[ Bericht 17% gewijzigd door JK op 08-10-2011 20:51:27 ]
Weet iemand mij te vertellen hoe ik de keys moet remappen voor de BF3 beta met behulp van AutoHotkey?
Ik speel normaal met vooruit en achteruit op de muisknoppen, A en S voor strafen en ctrl en alt voor schieten en zoomen.
Heb het strafen en schieten wel voor elkaar. Maar bij de muisknoppen zoomt 'ie nu nog tegelijk met vooruitlopen en schiet 'ie tegelijk met achteruitlopen.
In de interface van BF3 probeer ik dus de bindings van LMB en RMB te wissen, maar ik zou bij God niet weten hoe ik dat voor elkaar moet krijgen. Krijg ze niet gewist.
Wil mijn script wel posten, maar laat ik eerst maar met de vraag beginnen of iemand er iets van af weet.
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2011 20:32 schreef JK het volgende:Jawel, maar eindelijk is CB weer draaiende na de early beta, toen waren er ook wel crashes, maar dit is gewoon erger. Dat gaat gewoon irriteren. Of mag dat niet bij een beta? Mag ik niet klagen over een beta, omdat het een beta is?
En for the record: Met 'Metro' heb ik geen plezier gehad, nee. Omdat dat geen Battlefield is. Caspian Border is de echte Battlefield, Battlefield Bad Company was bijv. ook geen Battlefield.
Codename Eagle
Battlefield 1942
Battlefield 2
Dat waren de beste uit de serie. En dan is Codename Eagle eigenlijk nog een opwarmertje, want daarvan was de netcode helemaal beroerd.
Ik baal er gewoon een beetje van dat ik nu geen unlocks kan krijgen om de werkeloze gameverslaafden een beetje te kunnen evenaren met hun unlocks.
En verder hoop ik dat ze in de final version dus wel muissnelheden voor alle soorten voertuigen invoeren. Heb me net een partij zitten slepen in de jet, je zou er een muisarm van krijgen.
Denk dat ik maar weer BF2 ga doen.

van BF2 wordt je momenteel ook niet echt gelukkig, hoezo bad company geen echte battlefield

harvest day/oasis en heavy metal zijn toch echt wel sterke maps hoor.
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2011 21:04 schreef andreas612 het volgende:[..]
van BF2 wordt je momenteel ook niet echt gelukkig, hoezo bad company geen echte battlefield

Ik speel alleen hevay metal
JK
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2011 21:04 schreef andreas612 het volgende:[..]

Gaat om een bepaald gevoel, wat BFBC gewoon niet heeft.
Hoezo van BF2 niet gelukkig worden? Dat speel ik al sinds 2005.
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2011 21:08 schreef JK het volgende:[..]
Gaat om een bepaald gevoel, wat BFBC gewoon niet heeft.
Hoezo van BF2 niet gelukkig worden? Dat speel ik al sinds 2005.
gevoel

ik speel dat spel ook maar vind bad company 2 toch echt een beter gevoel geven hoor

wapenhandling is wel beter in BF2 maar qua gameplay vind ik het niet echt denderend, maar zeker wel vermakelijk spel hoor
Nope, BFBC is geen echte BF..
BF2 was een wereld op zich en kende zijn weerga niet. Zelfs de hoofd dev van Dice schaamt zich voor de BFBC reeks nu BF3 is gelanceerd. Dat zegt ook wat natuurlijk.
BFBC was een project om de kas gevuld te houden voor de BF3 ontwikkeling.
Vliegen in BF2 moet je bijvoorbeeld echt leren.