Omdat één vriendin later aan wil sluiten en vlakbij het Leidse Plein werktquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:07 schreef rhubarbje het volgende:
waarom wil je trouwens perse daar? er is zo veel en zo mega groot is amsterdam nou ook weer niet
met 10/15 minuten lopen ben je weer in een heel andere omgeving zeg maar
Oh, wel reserveren trouwens, schijnt er echt enorm druk te zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:24 schreef CrashO het volgende:
[..]
deze inderdaad![]()
Zelf ook vaak genoeg geweest. Gezellig eetcafe
Die waren toch gesloten op last van de politie?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
oh en het ziet er niet zo boeiend uit maar in mijn ogen de beste surinamer in amsterdam: Riaz op de bilderdijkstraat
echt? waarom?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:08 schreef Bleie het volgende:
[..]
Die waren toch gesloten op last van de politie?
Op de Elandsgracht zit ook een onwijs lekkere Italiaan (Balthazars of zo?), een lekkere Turk (geen shoarmatent, maar gewoon Turks eten)
Ik woon daar ook al een paar jaar niet meer in de buurt, maar toen wel. Drugs en zo geloof ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
echt? waarom?
ik heb dat niet gehoord
maar ik woon dan ook zelf niet in amsterdam (mijn papa woont daar in de buurt)
ooh nee hij is nu gewoon open hoor (of nou ja nu durf ik niet te zeggen maar een paar weken geleden nog wel volgens mij)quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:44 schreef Bleie het volgende:
[..]
Ik woon daar ook al een paar jaar niet meer in de buurt, maar toen wel. Drugs en zo geloof ik.
Met de Turk bedoel je ws de Divan. Echt een aanrader! Heerlijke mezze, vriendelijke bediening..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:08 schreef Bleie het volgende:
[..]
Die waren toch gesloten op last van de politie?
Op de Elandsgracht zit ook een onwijs lekkere Italiaan (Balthazars of zo?), een lekkere Turk (geen shoarmatent, maar gewoon Turks eten)
Ja inderdaad (was de naam vergeten). De mezze zijn echt verrukkelijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:28 schreef Ole het volgende:
[..]
Met de Turk bedoel je ws de Divan. Echt een aanrader! Heerlijke mezze, vriendelijke bediening..
http://www.iens.nl/restaurant/660/amsterdam-divan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |